NADZÓR AUTORSKI ORAZ USŁUGI SERWISOWE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO INFO-MEDICA

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530711-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usług:
Pakiet 1 - nadzór autorski systemu informatycznego Info-Medica - część administracyjna
Pakiet 2 - usługi serwisowe systemu informatycznego Info-Medica - część administracyjna
Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy.
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia przez Wykonawcę
lub podwykonawcę o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
wskazane przez Zamawiającego czynności:
- aktualizacja oprogramowania,
- konserwacja oprogramowania,
- szkolenia z nowych funkcjonalności,
- naprawa usterek oprogramowania,
zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, stanowiącym załącznik do umowy.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e21f7eac-c1ab-4c8b-994a-cd388f3f291e
Biuletyn 530711-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Regon 47080507600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Północna
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91425
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 341 270
Zamawiajacy fax 426 341 254
Zamawiajacy email zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
Adres strony url www.zozmswlodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZMSWIA w Łodzi
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswlodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział zamówień publicznych budynek administracji pietro I
Nazwa nadana zamowieniu NADZÓR AUTORSKI ORAZ USŁUGI SERWISOWE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO INFO-MEDICA
Numer referencyjny 14/U/18
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Zastrzega prawo grup czesci 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup usług: Pakiet 1 - nadzór autorski systemu informatycznego Info-Medica - część administracyjna Pakiet 2 - usługi serwisowe systemu informatycznego Info-Medica - część administracyjna Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: - aktualizacja oprogramowania, - konserwacja oprogramowania, - szkolenia z nowych funkcjonalności, - naprawa usterek oprogramowania, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, stanowiącym załącznik do umowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi.
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Autoryzację lub oświadczenie producenta (firmy Asseco Poland S.A.) dotyczące oprogramowania Info-Medica przynajmniej w części administracyjnej wydanego na rok 2017 lub 2018 dla Pakietu 2 b) Oświadczenie o dysponowaniu serwisem www o funkcjonalności opisanej poniżej zawierającym jego adres oraz dane umożliwiające autentykację na koncie demonstracyjnym w tym serwisie. • wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, • powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, • dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 12 miesięcy, • baza wiedzy zawierająca dane co najmniej z 12 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy serwisowanego przez wykonawcę oprogramowania, • publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach i automatyczne wysyłanie tych informacji na podane przez zamawiającego skrzynki e-mailowe wybranych pracowników zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę umowy po stronie zamawiającego • serwis http lub serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników,
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis nadzór autorski systemu informatycznego Info-Medica - część administracyjna - 21 modułów
  

Criterion

Kryteria czas naprawy błedu krytycznego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)