Dostawa sprzętu do badań laboratoryjnych, mikrobiologicznych oraz zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-21 00:00:00
Instytucja Brzeskie Centrum Medyczne
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530706-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 384370007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe – załączniki nr 2.1 – 2.4 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia:
część nr 1 – Dostawa sprzętu do badań mikrobiologicznych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ;
część nr 2 – Dostawa etykiet, pasków wskaźnikowych oraz wodoodpornych pisaków – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ;
część nr 3 – Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ;
część nr 4 – Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a825b76-b1f9-4a5d-83b3-6324b823d015
Biuletyn 530706-N-2018
Zamawiajacy nazwa Brzeskie Centrum Medyczne
Regon 31343700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mossora
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Brzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 49301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 446 521
Zamawiajacy fax 774 446 522
Zamawiajacy email zozbrzeg@pro.onet.pl
Adres strony url http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bcm.brzeg-powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu do badań laboratoryjnych, mikrobiologicznych oraz zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer referencyjny PN / 3 / 2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 4
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe – załączniki nr 2.1 – 2.4 do SIWZ zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego http://bcm.brzeg-powiat.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na następujące części zamówienia: część nr 1 – Dostawa sprzętu do badań mikrobiologicznych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ; część nr 2 – Dostawa etykiet, pasków wskaźnikowych oraz wodoodpornych pisaków – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ; część nr 3 – Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ; część nr 4 – Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2.1 – 2.4 do SIWZ). Zamawiający prosi o dostarczenie formularza/-y cenowego/-ych w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD lub nośniku pendrive). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia, jeżeli zamawiający posiada dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352). 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów). 5.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wraz z ofertą przedłoży w szczególności przedstawiając w tym celu - pisemne (oryginał) zobowiązanie - oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.4. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej, musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Zamawiający informuje, że będzie weryfikował zasady reprezentacji podmiotu trzeciego. Zamawiający zaleca, aby do oferty załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało (np. dokument rejestrowy). 5.5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o których mowa w pkt V.B.1 SIWZ. 5.6. Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5.7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym także wspólnicy spółki cywilnej) ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. 6.2. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Każdy z tych Wykonawców musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.3. Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 6.4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowania o których mowa o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6.6. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie, w sposób określony w V.A SIWZ (Określenie warunku udziału w postępowaniu). 6.7. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej powinno zostać przedstawione przez każdego członka Konsorcjum. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Podstawa i warunki wprowadzania zmian zostały wskazane w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 07:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do badań mikrobiologicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis część nr 1 – Dostawa sprzętu do badań mikrobiologicznych – wg załącznika nr 2.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa etykiet, pasków wskaźnikowych oraz wodoodpornych pisaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis część nr 2 – Dostawa etykiet, pasków wskaźnikowych oraz wodoodpornych pisaków – wg załącznika nr 2.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis część nr 3 – Dostawa zamkniętego, próżniowego systemu do pobierania krwi – wg załącznika nr 2.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis część nr 4 – Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego – wg załącznika nr 2.4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy od złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)