Przetarg nieograniczony na dostawę różnych artykułów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530589-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392243300
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z siedzibą przy ul. Mącznej 3.
Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 39224330-0 wiadra; 39224350-6 śmietniczki; 39525800-6 ściereczki do czyszczenia; 39224300-1 miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39224310-4 szczotki toaletowe; 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39812400-1 zmiotki. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do centralnego magazynu gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3. Towar przeznaczony będzie na potrzeby domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz dziennych domów pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest we wzorze kalkulacji cenowej, który jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2494d6f0-c03f-42fc-acb0-fa80cc3449e0
Biuletyn 530589-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Regon 93268454000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 769 950
Zamawiajacy fax 713 769 905
Zamawiajacy email mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Adres strony url www.mcus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia NIE
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcus.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny PISEMNIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Mączna 3, 54-131 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę różnych artykułów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Numer referencyjny MCUS.DZP.373-12/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych artykułów do sprzątania na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, z siedzibą przy ul. Mącznej 3. Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 39224330-0 wiadra; 39224350-6 śmietniczki; 39525800-6 ściereczki do czyszczenia; 39224300-1 miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39224310-4 szczotki toaletowe; 34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39812400-1 zmiotki. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do centralnego magazynu gospodarczego mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3. Towar przeznaczony będzie na potrzeby domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Kaletniczej 8, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 oraz dziennych domów pomocy przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 23/2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia – rodzaj, opis i ilość zamawianych towarów zawarty jest we wzorze kalkulacji cenowej, który jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część. Wykonawca wykona zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39224330-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie następujących dokumentów:1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4pkt 1 lit. a, niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo w sytuacji gdy oferta składana jest przez Pełnomocnika.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV 4 14 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W treści umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego. Zmiany umowy mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywanie wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp dopuszcza się możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu towaru objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 2) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego towaru lub nazwy własnej towaru, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 3) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 4) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; 5) czas trwania umowy wygasa wraz z dniem zrealizowania jej na wartość, o której mowa w § 2 ust. 1; 6) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 7) strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 8) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: a) powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; b) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; c) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionego towaru. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej (Załącznik nr 2), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wysokość kary umownej w %
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)