GuidZP400 |
6c83abfb-2fe1-43ec-8b4b-9493c181eb42
|
Biuletyn |
529851-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Rejonowy w Zamościu
|
Regon |
000323134
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prymasa Stefana Wyszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zamość
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
84 6316 572,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
piotr.nowaczek@zamosc.sr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.zamosc.sr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd powszechny
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamosc.sr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zapisami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Rejonowy w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„ Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych – fabrycznie nowych i nieregenerowanych – do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Zamościu”
|
Numer referencyjny |
G- 351- 8/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych – fabrycznie nowych i nieregenerowanych – do drukarek i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Zamościu”. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1 lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek o wartości co najmniej 170.000,00 zł. brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione w pieniądzu, przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wpłacić przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Lublin Nr 46 1130 1017 0021 1002 6490 0004 – do dnia 21 marca 2018 r., do godz. 10.00. Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w sytuacji zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług.
|
IV 4 4 data |
2018-03-21T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|