Przetarg nieograniczony na dostawy wody mineralnej

Publication date 2018-03-13
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wody mineralne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530282-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wody mineralnej w butelkach o pojemności 1,5 litra szczegółowo opisane w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2A) stanowiącym integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i stanowi dostawę wyrobów gotowych, typowych, gwarantujących Zamawiającemu porównanie cen tego samego rodzaju produktów.
Na koszty cyklu życia produktów składają się koszty zakupu i dostawy, których wysokość Wykonawcy wliczają w cenę tzn. są one uzależnione od wartości wskazanych w ofercie wykonawcy. Dostawy artykułów będą następowały bezpośrednio do Zamawiającego, a w związku z tym nie będą generowane dodatkowe koszty magazynowania i składowania. Produkty będące przedmiotem zamówienia zostaną bezpośrednio zużyte przez pracowników, a w konsekwencji nie ma dodatkowych kosztów użytkowania czy zużycia energii. Opakowania artykułów będą wywożone wraz z innymi odpadami w ramach odrębnej umowy zawartej przez zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4dc5b0e0-1727-4a80-89cd-7ab4e5f1584b
Biuletyn 530282-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Adres strony internetowej www.szpital.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawy wody mineralnej
Numer referencyjny WSZSL/DZ-19/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wody mineralnej w butelkach o pojemności 1,5 litra szczegółowo opisane w formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2A) stanowiącym integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny i stanowi dostawę wyrobów gotowych, typowych, gwarantujących Zamawiającemu porównanie cen tego samego rodzaju produktów. Na koszty cyklu życia produktów składają się koszty zakupu i dostawy, których wysokość Wykonawcy wliczają w cenę tzn. są one uzależnione od wartości wskazanych w ofercie wykonawcy. Dostawy artykułów będą następowały bezpośrednio do Zamawiającego, a w związku z tym nie będą generowane dodatkowe koszty magazynowania i składowania. Produkty będące przedmiotem zamówienia zostaną bezpośrednio zużyte przez pracowników, a w konsekwencji nie ma dodatkowych kosztów użytkowania czy zużycia energii. Opakowania artykułów będą wywożone wraz z innymi odpadami w ramach odrębnej umowy zawartej przez zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 15981000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art 24 ust. 5 pkt .1 uPzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie sformułował warunków udziału.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz oraz Załącznik 2A – formularz asortymentowo-cenowy): 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do siwz). Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp) Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż ich nie postawił w niniejszym postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową w przypadku przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, przy czym za ofertę korzystniejszą uważana będzie oferta z niższą ceną przy zastrzeżeniu, ze oferowany asortyment będzie posiadł cechy nie gorsze niż zaoferowany w złożonej ofercie. 2. Z uwagi na brak możliwości ustalenia ilości pacjentów oraz związanych z tym rodzajem diet dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy określonego w §9 (przedłużenia jej trwania) w zakresie jej niezrealizowanej asortymentowo części jednak nie dłużej niż na okres kolejnych 5 miesięcy, ale nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany mogą nadto dotyczyć wielkości opakowania handlowego tym zastrzeżeniem, że producent musi pozostać ten sam. 4. Zmiany wymienione w ust. poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. [5. Nadto Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 6. Zmiany, o których mowa w ust. 5 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 1 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 7 poniżej. 7. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 5 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 5 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 5 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z terminem zapłaty, o którym mowa w §3 ust. 2.] –fraza objęta nawiasem dotyczy przypadku przedłużenia terminu obowiązywania umowy na podstawie ust. 2
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)