GuidZP400 |
b9d0e488-99bc-47c2-8501-36a7cba69d6e
|
Biuletyn |
529371-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
Regon |
00000156003300
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ul. Warszawska 24 budynek W-9 (10-24), pokój nr /110, 31-155 KRAKÓW
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu komputerowego (stacja przetwarzania) na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej
|
Numer referencyjny |
KA-2/027/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki zestawu komputerowego (stacja przetwarzania) na potrzeby Biblioteki Politechniki Krakowskiej . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności oferta winna zawierać:
a) wypełnione i podpisane przez Wykonawcę: formularz ofertowy oraz załącznik do formularza ofertowego - zawierający opis i parametry techniczne oferowanego sprzętu, ze wskazaniem nazw producentów, typów i modeli jego poszczególnych komponentów, wraz z określeniem ich parametrów technicznych (co najmniej na takim poziomie szczegółowości, który pozwalać będzie na dokonanie przez Zamawiającego weryfikacji ich zgodności z wszystkimi wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - pkt. 3.2 SIWZ). Opis i specyfikacja techniczna sprzętu, winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację zaoferowanych urządzeń i ich podzespołów
b) pełnomocnictwo (opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik) w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
c)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w następujących przypadkach/zakresie:
a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego,
b) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń (pod warunkiem iż będą to modele sprzętu o tożsamych lub wyższych parametrach, w stosunku do określonych w ofercie) - wyłącznie w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania albo zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów.
5. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę.
6. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty winny być sporządzone w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|