GuidZP400 |
5cfc782d-d16a-4cdf-87b6-4d155a5688e4
|
Biuletyn |
531486-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narbutta 84
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02524
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
849-03-08
|
Zamawiajacy fax |
228 490 306
|
Zamawiajacy email |
dzk@simr.pw.edu.pl
|
Adres strony url |
www.pw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
dokumentacja musi zostać dostarczona w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych , Ul. Narbutta 84 02-524 Warszawa, pokój 0.5 Sekretariat Dziekana
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawów komputerowych, komputera stacjonarnego, urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek, akcesoriów komputerowych
|
Numer referencyjny |
PN-04/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa zestawów komputerowych 2 sztuki , komputera stacjonarnego 1 sztuka , urządzenia wielofunkcyjnego 1 sztuka , drukarek 2 sztuki, akcesoriów komputerowych
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI i VII, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI i VII, oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości umownej, zakresu przedmiotu zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) wycofania z produkcji/sprzedaży zaoferowanych urządzeń, 2) w następstwie wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, na termin realizacji zamówienia – udokumentowanych; 3) ustawowych zmian stawki podatku od towarów i usług VAT; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych. 2. Przez istotne zmiany umowy Zamawiający rozumie takie zmiany, które w postępowaniu przed udzieleniem umożliwiałyby złożenie innej znacząco odmiennej, ważnej oferty, jak również umożliwiałyby dopuszczenie innych Wykonawców. Katalog istotnych zmian umożliwiających zmianę zawartej umowy przewiduje ust 1. 3. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy jest sporządzenie, podpisanego przez Strony „Protokołu Konieczności”, określającego przyczyny zmian oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.
|
IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
komputer stacjonarny, mysz, klawiatura
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania jest jednym z kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
komputer stacjonarny, mysz, klawiatura 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania jest z jednym z kryteriów oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
zestaw komputerowy 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zestaw komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania jest jednym z kryterium oceny ofert
|
Zalacznik krotki opis |
zestaw komputerowy 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
urządzenie wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania jest jednym z kryterium oceny
|
Zalacznik krotki opis |
urządzenie wielofunkcyjne 1 sztuka
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
drukarka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
termin wykonania jest jednym z kryterium oceny
|
Zalacznik krotki opis |
drukarka laserowa 2 sztuki
|
| |