Klucz do kompetencji - program podniesienia jakości kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Gmina Choszczno
Miejscowość Choszczno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531368-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu Klucz do kompetencji - program podniesienia jakości kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych, fizycznych, matematycznych i chemicznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, sprzętu agd.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b54f658c-a714-4e6d-92c9-bdf03cdc735b
Biuletyn 531368-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Choszczno
Regon 21096702400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Choszczno
Zamawiajacy kod pocztowy 73200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 957 659 300
Zamawiajacy fax 957 659 306
Zamawiajacy email zp@gmina.choszczno.pl
Adres strony url www.bip.choszczno.pl
Adres strony internetowej www.bip.choszczno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu PROJEKT DOFINANSOWANY W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO NA LATA 2014-2020 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO UMOWA NR: RPZP.08.02.00-32-K045/17-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.choszczno.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.choszczno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno
Nazwa nadana zamowieniu Klucz do kompetencji - program podniesienia jakości kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT
Numer referencyjny ZP.271.5.2018.BOSS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych/naukowych oraz sprzętu ICT dla potrzeb realizacji projektu Klucz do kompetencji - program podniesienia jakości kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych, fizycznych, matematycznych i chemicznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do SIWZ. II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, sprzętu agd.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół/placówek oświatowych o wartości min. 80 000 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.100 000 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Część I : Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych/naukowych dla szkół /placówek oświatowych o wartości min. 80 000 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie sprzętu ICT o wartości min.100 000 zł brutto. W celu potwierdzenia ,że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1Część I zamówienia: -opis oferowanych pomocy dydaktycznych obejmujący informacje potwierdzające spełnianie przez te pomoce dydaktyczne parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.1 2Część II zamówienia: a)karty techniczne oferowanego sprzętu ICT- dotyczy każdej pozycji obejmująca informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7.2,karty techniczne należy przedstawić w jęz. polskim
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) oświadczenie zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp. 3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zamówienia: 5000,00 zł brutto(słownie: pięć tysięcy złotych) Część II zamówienia: 13000,00 zł brutto(słownie: trzynaście tysięcy złotych) 4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 22 marca 2018 roku do godz. 10.00. (dot. części I i lub/ II zamówienia) 5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: 40 8359 0005 0028 9098 2000 0003 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć –„Klucz do kompetencji - program podniesienia jakości kształcenia ogólnego w Gminie Choszczno- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu ICT”- dotyczy części I i /lub część II zamówienia. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych, fizycznych, matematycznych i chemicznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Choszczno.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis I część zamówienia: dostawa pomocy naukowych dla pracowni biologicznych, fizycznych, matematycznych i chemicznych oraz pomocy naukowych wsparcia logopedycznego uczniów w szkołach na terenie Gminy Choszczno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku numer 7.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, sprzętu agd.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego, sprzętu agd.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zadania
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)