Zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK.

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530219-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK. Zamówienie podzielone jest na 3 części:
Część I – dostawa upominków reklamowych wykonanych ze skóry (galanteria skórzana).
Część II – dostawa personalizowanych etui na karty płatnicze z blokadą RFID.
Cześć III - dostawa pozostałych upominków reklamowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2188ffc3-5dfd-4d1f-b87e-be700207836b
Biuletyn 530219-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Strukturalny i Inwestycyjny oraz budżet państwa w ramach projektów Funduszy Europejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK.
Numer referencyjny DZZK/19/DK/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część I – dostawa upominków reklamowych wykonanych ze skóry (galanteria skórzana). Część II – dostawa personalizowanych etui na karty płatnicze z blokadą RFID. Cześć III - dostawa pozostałych upominków reklamowych.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Niezwłocznie po zawarciu Umowy (w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych od daty ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego próbnego egzemplarza upominku reklamowego).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonanych zamówień polegających na wykonaniu i dostawie upominków reklamowych w zakresie objętym przez opis przedmiotu zamówienia postępowania przetargowego, w tym co najmniej 2 zamówień o wartości: co najmniej 60 000 zł brutto każde.W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku, tj.: zamówienia muszą być o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każde oraz muszą polegać na wykonaniu i dostawie upominków reklamowych w zakresie objętym przez opis przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I - 900 PLN (słownie: dziewięćset złotych), Część II - 600 PLN (słownie: sześćset złotych), Część III - 7 800 PLN (słownie: siedem tysięcy osiem złotych), Termin wniesienia wadium upływa w dniu 23.03.2018 r. o godz. 11:00. 2.Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy Pzp. 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, 4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej - zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: kserokopie należy dołączyć do oferty, dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą. 5.W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą, 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „Wadium w Postępowaniu: DZZK/19/DK/2018 cz. …..” 8. Wykonawca jest zobowiązany podać w treści przelewu bankowego numer referencyjny Zamówienia. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 10 oraz treści art. 46 ust. 4 a Ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie Zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Okoliczności przepadku wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. 13. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-950 Warszawa. 14. Wadium przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. 15. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.03.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7.
IV 3 1 dodatkowe informacje Kryteria oceny ofert zapisane zostały w ZAŁĄCZNIK I- INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
IV 3 3 DodatkoweInfo Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.03.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, Aleje Jerozolimskie 7.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z IPU.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w Ogłoszeniu, Zamawiający w tym miejscu podaje Informacje o funduszach Unii Europejskiej – Numer identyfikacyjny projektu: Program Operacyjny Inteligentny Rozwój: POIR.02.02.00-00-0002/16-00, POIR.03.01.01-00-0001/16-00, POIR.03.01.02-00-0001/16-00, POIR.03.01.04-00-0001/16-00 Program Operacyjny Polska Cyfrowa: POPC.01.01.00-00-0001/17-00 Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020: RPLB.01.05.02-08-0001/17-00, RPLB.03.02.04-08-0001/17-00, RPLB.06.03.02-08-0001/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020: RPDS.01.05.01-02-0IF2/16-00, RPDS.03.01.00-02-0IF3/16-00, RPDS.03.02.00-02-0IF4/16-00, RPDS.03.03.01-02-0IF5/16-00, RPDS.08.03.00-02-0IF1/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020: RPKP.01.02.02-04-0001/17-00, RPKP.01.03.02-04-0001/17-00, RPKP.01.04.01-04-0001/17-00, RPKP.01.05.01-04-0001/17-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020: RPLU.03.02.00-06-0001/16-00, RPLU.03.07.00-06-0481/16-00, RPLU.09.03.00-06-0168/16-00, RPLU.10.02.00-06-0002/16-00 Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020: RPLD.02.03.02-10-0001/16-00, RPLD.04.02.03-10-0001/16-00, RPLD.08.03.02-10-0001/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020: RPMP.03.04.01-12-000A/16-00, RPMP.03.04.02-12-000A/16-00, RPMP.04.03.04-12-000A/16-00, RPMP.08.03.02-12-000A/16-00, RPMP.11.03.00-12-000A/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020: RPMA.03.03.00-14-8693/17-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego 2014-2020: RPOP.01.01.00-16-0055/16-00, RPOP.02.01.01-16-0001/16-00, RPOP.03.02.03-16-0001/16-00, RPOP.03.03.00-16-0001/16-00, RPOP.03.04.00-16-0001/16-00, RPOP.07.03.00-16-0066/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020: RPPK.01.04.02-18-0001/16-00, RPPK.07.03.00-18-0001/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020: RPPD.01.03.00-20-0123/16-00, RPPD.01.04.01-20-0006/16-00, RPPD.02.03.00-20-0061/16-00, RPPD.05.02.00-20-0001/16-00, RPPD.05.03.02-20-0001/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 RPPM.01.01.02-22-IFA1/16-00, RPPM.02.01.00-22-IFA1/16-00, RPPM.02.02.02-22-IFA1/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020: RPSW.02.06.00-26-0001/17-00, RPSW.10.04.01-26-0055/17-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020: RPWM.01.03.03-28-0001/17-00, RPWM.01.05.03-28-0001/17-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020: RPWP.01.05.01-30-0002/16-00, RPWP.03.02.02-30-0001/16-00, RPWP.09.02.03-30-0001/16-00; Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020: RPZP.01.09.00-32-0001/16-00, RPZP.01.17.00-32-0001/16-00, RPZP.06.04.00-32-0001/16-00;

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część I – dostawa upominków reklamowych wykonanych ze skóry (galanteria skórzana).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Część II – dostawa personalizowanych etui na karty płatnicze z blokadą RFID.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup upominków reklamowych dla BGK, w tym dla Pionu Funduszy Europejskich BGK.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Cześć III - dostawa pozostałych upominków reklamowych.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)