DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531162-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego dla
24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, oraz wg. ilości podanych w ust. 3 oraz załączniku nr 3 do siwz.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia.

3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia:

Lp. Nazwa produktu Jm Ilość
Zamówienie podstawowe
1. Chłodziarka 180l szt 10
2. Czajnik elektryczny szt 60
3. Kuchenka mikrofalowa szt 10
4. Ostrzałka do noży szt 7
5. Ekspres ciśnieniowy do kawy szt 9
6. Automatyczny zmiękczacz do wody szt 5
7. Rękawice piekarnicze par 10
8. Nóż stołowy szt 2000
9. Widelec stołowy szt 2000
10. Łyżka stołowa szt 2000
11. Obieraczka do warzyw szt 40
12. półka gretingowa 800x300x400 szt 10
13. półka gretingowa 1200x300x400 szt 10
14. sito stożkowe szt 10
15. łopatka do przewracania z kompozytu szt 40
16. szpatuła z kompozytu szt 20
17. otwieracz do konserw szt 8
18. Szczypce uniwersalne sylikonowe szt 20
19. pojemnik GN 1/1 100 szt 10
20. pojemnik GN 1/ 100 perforowany szt 10
21. gałkownica szt 20
22. garnek nierdzewny 50 cm szt 10
23. nóż do warzyw szt 100
24. szczypce do pieczywa szt 20
25. pojemnik nierdzewny szt 30
26. nóż kuchenny szt 100
27. nóz do filetowania szt 100
28. nóż do oddzialania kości szt 20
29. podgrzewacz indukcyjny 1/1 kpl 10
30. podgrzewacz indukcyjny okrągły kpl 6
31. grzałka indukcyjna szt 16
32. termos konferencyjny szt 10
33. termometr bezdotykowy szt 15
34. waga do 30kg szt 7
35. waga do 150kg szt 7
36. zestaw do carvingu kpl 2
37. Taboret elektryczny pojedynczy szt 6
38. termoport na posiłki szt 5
39. Termos na posiłki szt 5
40. Łyżeczka do herbaty stołowa szt 1200
41. Tłuczek do mięsa szt 10
42. pojemnik GN 1/1 teflonowy szt 30
43. patelnia 24 cm szt 7
44. Kubek do nadruku 36 szt. w kartonie karton 2
45. Kubek termiczny Fjord Nansen lub równoważny szt 12
46. Termos Contigo 1,2 l lub równoważny szt 6
47. Kubek termiczny Contigo West bLoop 2.0 lub równoważny szt 8
Zamówienie opcjonalne
1. Chłodziarka 180l szt 10
2. Czajnik elektryczny szt 60
3. Kuchenka mikrofalowa szt 10
4. Ostrzałka do noży szt 7
5. Ekspres ciśnieniowy do kawy szt 9
6. Automatyczny zmiękczacz do wody szt 5
7. Rękawice piekarnicze par 10
8. Nóż stołowy szt 2000
9. Widelec stołowy szt 2000
10. Łyżka stołowa szt 2000
11. Obieraczka do warzyw szt 40
12. półka gretingowa 800x300x400 szt 10
13. półka gretingowa 1200x300x400 szt 10
14. sito stożkowe szt 10
15. łopatka do przewracania z kompozytu szt 40
16. szpatuła z kompozytu szt 20
17. otwieracz do konserw szt 8
18. Szczypce uniwersalne sylikonowe szt 20
19. pojemnik GN 1/1 100 szt 10
20. pojemnik GN 1/ 100 perforowany szt 10
21. gałkownica szt 20
22. garnek nierdzewny 50 cm szt 10
23. nóż do warzyw szt 100
24. szczypce do pieczywa szt 20
25. pojemnik nierdzewny szt 30
26. nóż kuchenny szt 100
27. nóz do filetowania szt 100
28. nóż do oddzialania kości szt 20
29. podgrzewacz indukcyjny 1/1 kpl 10
30. podgrzewacz indukcyjny okrągły kpl 6
31. grzałka indukcyjna szt 16
32. termos konferencyjny szt 10
33. termometr bezdotykowy szt 15
34. waga do 30kg szt 7
35. waga do 150kg szt 7
36. zestaw do carvingu kpl 2
37. Taboret elektryczny pojedynczy szt 6
38. termoport na posiłki szt 5
39. Termos na posiłki szt 5
40. Łyżeczka do herbaty stołowa szt 1200
41. Tłuczek do mięsa szt 10
42. pojemnik GN 1/1 teflonowy szt 30
43. patelnia 24 cm szt 7
44. Kubek do nadruku 36 szt. w kartonie karton 2
45. Kubek termiczny Fjord Nansen lub równoważny szt 12
46. Termos Contigo 1,2 l lub równoważny szt 6
47. Kubek termiczny Contigo West bLoop 2.0 lub równoważny szt 8

4. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji asortymentu, jaki winien Wykonawca zaoferować. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy
i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, przed podpisaniem umowy, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami siwz

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fa349f55-da9e-43d7-879d-a9acf060f3fe
Biuletyn 531162-N-2018
Zamawiajacy nazwa 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 28060211800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowowiejska
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Giżycko
Zamawiajacy kod pocztowy 11500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 335 922
Zamawiajacy fax 261 335 641
Zamawiajacy email 24wog.zam@wp.mil.pl
Adres strony url http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html , www.bip.mon.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 24 Wojskowy Oddział Gospodarzy ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, budynek nr 5, pokój 108
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Numer referencyjny 21/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gastronomicznego dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, oraz wg. ilości podanych w ust. 3 oraz załączniku nr 3 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: Lp. Nazwa produktu Jm Ilość Zamówienie podstawowe 1. Chłodziarka 180l szt 10 2. Czajnik elektryczny szt 60 3. Kuchenka mikrofalowa szt 10 4. Ostrzałka do noży szt 7 5. Ekspres ciśnieniowy do kawy szt 9 6. Automatyczny zmiękczacz do wody szt 5 7. Rękawice piekarnicze par 10 8. Nóż stołowy szt 2000 9. Widelec stołowy szt 2000 10. Łyżka stołowa szt 2000 11. Obieraczka do warzyw szt 40 12. półka gretingowa 800x300x400 szt 10 13. półka gretingowa 1200x300x400 szt 10 14. sito stożkowe szt 10 15. łopatka do przewracania z kompozytu szt 40 16. szpatuła z kompozytu szt 20 17. otwieracz do konserw szt 8 18. Szczypce uniwersalne sylikonowe szt 20 19. pojemnik GN 1/1 100 szt 10 20. pojemnik GN 1/ 100 perforowany szt 10 21. gałkownica szt 20 22. garnek nierdzewny 50 cm szt 10 23. nóż do warzyw szt 100 24. szczypce do pieczywa szt 20 25. pojemnik nierdzewny szt 30 26. nóż kuchenny szt 100 27. nóz do filetowania szt 100 28. nóż do oddzialania kości szt 20 29. podgrzewacz indukcyjny 1/1 kpl 10 30. podgrzewacz indukcyjny okrągły kpl 6 31. grzałka indukcyjna szt 16 32. termos konferencyjny szt 10 33. termometr bezdotykowy szt 15 34. waga do 30kg szt 7 35. waga do 150kg szt 7 36. zestaw do carvingu kpl 2 37. Taboret elektryczny pojedynczy szt 6 38. termoport na posiłki szt 5 39. Termos na posiłki szt 5 40. Łyżeczka do herbaty stołowa szt 1200 41. Tłuczek do mięsa szt 10 42. pojemnik GN 1/1 teflonowy szt 30 43. patelnia 24 cm szt 7 44. Kubek do nadruku 36 szt. w kartonie karton 2 45. Kubek termiczny Fjord Nansen lub równoważny szt 12 46. Termos Contigo 1,2 l lub równoważny szt 6 47. Kubek termiczny Contigo West bLoop 2.0 lub równoważny szt 8 Zamówienie opcjonalne 1. Chłodziarka 180l szt 10 2. Czajnik elektryczny szt 60 3. Kuchenka mikrofalowa szt 10 4. Ostrzałka do noży szt 7 5. Ekspres ciśnieniowy do kawy szt 9 6. Automatyczny zmiękczacz do wody szt 5 7. Rękawice piekarnicze par 10 8. Nóż stołowy szt 2000 9. Widelec stołowy szt 2000 10. Łyżka stołowa szt 2000 11. Obieraczka do warzyw szt 40 12. półka gretingowa 800x300x400 szt 10 13. półka gretingowa 1200x300x400 szt 10 14. sito stożkowe szt 10 15. łopatka do przewracania z kompozytu szt 40 16. szpatuła z kompozytu szt 20 17. otwieracz do konserw szt 8 18. Szczypce uniwersalne sylikonowe szt 20 19. pojemnik GN 1/1 100 szt 10 20. pojemnik GN 1/ 100 perforowany szt 10 21. gałkownica szt 20 22. garnek nierdzewny 50 cm szt 10 23. nóż do warzyw szt 100 24. szczypce do pieczywa szt 20 25. pojemnik nierdzewny szt 30 26. nóż kuchenny szt 100 27. nóz do filetowania szt 100 28. nóż do oddzialania kości szt 20 29. podgrzewacz indukcyjny 1/1 kpl 10 30. podgrzewacz indukcyjny okrągły kpl 6 31. grzałka indukcyjna szt 16 32. termos konferencyjny szt 10 33. termometr bezdotykowy szt 15 34. waga do 30kg szt 7 35. waga do 150kg szt 7 36. zestaw do carvingu kpl 2 37. Taboret elektryczny pojedynczy szt 6 38. termoport na posiłki szt 5 39. Termos na posiłki szt 5 40. Łyżeczka do herbaty stołowa szt 1200 41. Tłuczek do mięsa szt 10 42. pojemnik GN 1/1 teflonowy szt 30 43. patelnia 24 cm szt 7 44. Kubek do nadruku 36 szt. w kartonie karton 2 45. Kubek termiczny Fjord Nansen lub równoważny szt 12 46. Termos Contigo 1,2 l lub równoważny szt 6 47. Kubek termiczny Contigo West bLoop 2.0 lub równoważny szt 8 4. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji asortymentu, jaki winien Wykonawca zaoferować. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, przed podpisaniem umowy, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami siwz
Cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. Dokument, o którym mowa w pkt. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 2 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do siwz); DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 21/2018 – „Dostawa sprzętu służby żywnościowej dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w roku 2018. b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotowego umowy zamówienia podstawowego, a co za tym idzie, zmniejszenia zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy, przy czym wartość niewykorzystanego zobowiązania nie może być większa niż 30% wartości zamówienia podstawowego, określonej w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)