Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Biblioteka cz. A

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Muzeum Sztuki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530822-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391551004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem wyposażenia m.in.: • Stanowisko komputerowe mobilne – 4 stanowiska • Mobilny zestaw prezentacyjny – 1 zestaw • Stanowiska komputerowe stacjonarne – 4 stanowiska Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d6ad313-4235-4929-a1b3-f6169e73d5c8
Biuletyn 530822-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Sztuki w Łodzi
Regon 27750000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Więckowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 633-97-90 w 33
Zamawiajacy fax 42 632 99 41
Zamawiajacy email muzeum@msl.org.pl, zamowienia@msl.org.pl
Adres strony url www.msl.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa wyposażenia jest współfinansowana w ramach Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIS) - projekt POIS.08.01.00-00-0025/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia www.msl.org.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.msl.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Biblioteka cz. A
Numer referencyjny AG.271.09.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z oprogramowaniem wyposażenia m.in.: • Stanowisko komputerowe mobilne – 4 stanowiska • Mobilny zestaw prezentacyjny – 1 zestaw • Stanowiska komputerowe stacjonarne – 4 stanowiska Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi obiektywne okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia wyposażenia. 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych. 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, zakończenia serii produkcyjnej danego wyposażenia oraz rozpoczęcie produkcji wyposażenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta wyposażenia lub Wykonawcę, 6) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Strony, 7) zmian dotyczących prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, oczywistych błędów słownych. 8) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; 9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Stanowisko komputerowe mobilne – 4 stanowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mobilny zestaw prezentacyjny – 1 zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Stanowiska komputerowe stacjonarne – 4 stanowiska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)