Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Poznaniu "Radio Poznań" Spółka Akcyjna
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531075-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych z nadrukami:
Część I
1.1. balony wraz z patyczkiem i zatyczkami – 5000 szt.
1.2. długopis reklamowy – 1000 szt.
1.3. smycz reklamowa – 1000 szt. (300 szt. szarych i 700 szt. niebieskich)
1.4. torby papierowe – 1000 szt.
1.5. wstążka reklamowa – 20 szt.
1.6. opaska odblaskowa – 1000 szt.
1.7. frisbee – 200 szt.
Część II
1.8. pendrive karta (przenośna pamięć) – 200 szt.
1.9. saszetka na smartfon do biegania (na rękę) – 100 szt.
1.10. słuchawki RP – 50 szt.
1.11. obudowa iphone SE – 50 szt.
1.12. piłka nożna – 100 zt.
Część III
1.13. cukierki – krówki – 20 kg
1.14. bombonierka czekoladowy wizytownik RP – 800 szt.
1.15. lizaki w trójkątnym opakowaniu – 500 szt.
Część IV
1.16. parasol przeciwdeszczowy – 100 szt.
1.17. ręcznik plażowy – 120 szt.
1.18. parawan – 100 szt.
1.19. piłka plażowa – 200 szt.
Część V
1.20. koszulka polo męska – 200 szt. (S- 50 szt., M – 50 szt., L-50 szt., XL – 50 szt.)
1.21. koszulka polo damska – 200 szt. (S- 50 szt., M – 50 szt., L-50 szt., XL – 50 szt.)
1.22. koszulka na krótki rękaw – 100 szt. (S- 25 szt., M – 25 szt., L-25 szt., XL – 25 szt.)
1.23. torba ekologiczna – 200 szt.
Część VI
1.24. poduszka podróżna – 200 szt. 100 szt. dmuchanych, 100 szt. zwykłych
1.25. kamizelka odblaskowa – 20 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12097b2d-56fc-4c7d-bf47-cf0ccdac9d1b
Biuletyn 531075-N-2018
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Poznaniu "Radio Poznań" Spółka Akcyjna
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Berwińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-765
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 616 644 900
Zamawiajacy fax 618 660 310
Zamawiajacy email ewa.zawieja@radiopoznan.fm
Adres strony url www.radiopoznan.fm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.radiopoznan.fm (zakładka O nas - ogłoszenia)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych
Numer referencyjny KZP/4/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych i reklamowych z nadrukami: Część I 1.1. balony wraz z patyczkiem i zatyczkami – 5000 szt. 1.2. długopis reklamowy – 1000 szt. 1.3. smycz reklamowa – 1000 szt. (300 szt. szarych i 700 szt. niebieskich) 1.4. torby papierowe – 1000 szt. 1.5. wstążka reklamowa – 20 szt. 1.6. opaska odblaskowa – 1000 szt. 1.7. frisbee – 200 szt. Część II 1.8. pendrive karta (przenośna pamięć) – 200 szt. 1.9. saszetka na smartfon do biegania (na rękę) – 100 szt. 1.10. słuchawki RP – 50 szt. 1.11. obudowa iphone SE – 50 szt. 1.12. piłka nożna – 100 zt. Część III 1.13. cukierki – krówki – 20 kg 1.14. bombonierka czekoladowy wizytownik RP – 800 szt. 1.15. lizaki w trójkątnym opakowaniu – 500 szt. Część IV 1.16. parasol przeciwdeszczowy – 100 szt. 1.17. ręcznik plażowy – 120 szt. 1.18. parawan – 100 szt. 1.19. piłka plażowa – 200 szt. Część V 1.20. koszulka polo męska – 200 szt. (S- 50 szt., M – 50 szt., L-50 szt., XL – 50 szt.) 1.21. koszulka polo damska – 200 szt. (S- 50 szt., M – 50 szt., L-50 szt., XL – 50 szt.) 1.22. koszulka na krótki rękaw – 100 szt. (S- 25 szt., M – 25 szt., L-25 szt., XL – 25 szt.) 1.23. torba ekologiczna – 200 szt. Część VI 1.24. poduszka podróżna – 200 szt. 100 szt. dmuchanych, 100 szt. zwykłych 1.25. kamizelka odblaskowa – 20 szt.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Za spełniających ten warunek zamawiający uzna tych wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, polegające na wykonaniu i dostawie materiałów reklamowych i promocyjnych sygnowanych logiem o minimalnej wartości 70.000 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne postanowienia umowy - szczegóły określone zostały w rozdziale III SIWZ
IV 4 14 zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza istotną zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz postanowień Umowy dotyczącą: 1. terminu realizacji umowy 2. warunków płatności 3. wynagrodzenia Zmiany, o których mowa powyżej mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1. zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy 2. zmiany obowiązujących przepisów prawa 3. zmiany stawki podatku VAT 4. wystąpienia „siły wyższej” Strony dopuszczają również możliwość zmian postanowień umowy w zakresie: 1 podwykonawców – w przypadku gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania zamówienia, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem wykonywania umowy z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do: a/ wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy b/ wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania c/ podania nazwy podwykonawcy 2 zmiany podwykonawców, pod warunkiem wskazania nie później niż na 7 dni roboczych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy podwykonawcy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy również w przypadku gdy produkt/ produkty stanowiące przedmiot zamówienia zostały wycofane z rynku lub zaprzestano ich produkcji, a zaproponowany przez Wykonawcę produkt / produkty posiadają nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność niż produkt / produkty będące przedmiotem zamówienia.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)