Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych do projektu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”.

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Radomia
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528049-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do projektu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”:

1. Foliopis uniwersalny - 15 zestawów;
2. Ołówek automatyczny (grubość końcówki 0,2 mm) - 30 sztuk;
3. Ołówek automatyczny (grubość końcówki 0,7 mm) - 30 sztuk;
4. Grafit do ołówka 0,7 mm - 30 opakowań;
5. Grafit do ołówka 0,2 mm - 30 opakowań;
6. Ołówek HB - 50 sztuk;
7. Temperówka - 30 sztuk;
8. Gumka winylowa do ołówków i atramentu - 30 sztuk;
9. Pojemnik magnetyczny na spinacze - 10 sztuk;
10. Gumki recepturki - 10 opakowań;
11. Nożyczki ergonomiczne - 10 sztuk;
12. Taśma dwustronna - 10 sztuk;
13. Etykiety samoprzylepne - 5 opakowań;
14. Zszywacz średni - 25 sztuk;
15. Dziurkacz średni - 26 sztuk;
16. Zszywacz elektryczny - 8 sztuk;
17. Zszywki do zszywacza elektrycznego - 20 opakowań;
18. Rozszywacz - 10 sztuk;
19. Pinezki beczułki - 10 opakowań;
20. Nóż do korespondencji - 10 sztuk;
21. Podkład z klipem i okładką - 15 sztuk;
22. Samoprzylepne zakładki indeksujące - 30 opakowań;
23. Koszulki A4 poszerzane z klapką - 20 opakowań;
24. Koszulki A4 krystaliczne - 30 opakowań;
25. Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT - 10 sztuk;
26. Marker do płyt - 10 sztuk;
27. Podkładka pod mysz i nadgarstek - 15 sztuk;
28. Kasetki ze zszywkami 6 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania;
29. Kasetki ze zszywkami 8 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania;
30. Kasetki ze zszywkami 10 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania;
31. Teczka segregująca z 12 przekładkami - 12 sztuk;
32. Separatory kartonowe 1/3 A4 - 15 opakowań;
33. Zakreślacze - 20 opakowań;
34. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm - 300 sztuk;
35. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm - 250 sztuk;
36. Skoroszyt połówkowy - 300 sztuk;
37. Glicerynowy nawilżacz do palców - 10 sztuk;
38. Notatnik - 25 sztuk;
39. Notatnik w kratkę - 30 sztuk;
40. Zakładki indeksujące do archiwizacji - 15 opakowań;
41. Klips biurowy 19 mm - 10 opakowań;
42. Klips biurowy 25 mm - 10 opakowań;
43. Klips biurowy 32 mm - 10 opakowań;
44. Klips biurowy 41 mm - 10 opakowań;
45. Klips biurowy 51 mm - 10 opakowań;
46. Zestaw szuflad na dokumenty - 5 sztuk;
47. Zestaw 5 tacek na dokumenty - 5 zestawów;
48. Przybornik na biurko - 5 sztuk;
49. Cienkopis automatyczny - 30 sztuk;
50. Wkład do cienkopisu - 30 sztuk;
51. Pudło archiwizacyjne - 50 sztuk;
52. Pióro kulkowe - 30 sztuk;
53. Wkład do pióra kulkowego - 30 sztuk;
54. Ofertówka A4 - 2 opakowania;
55. Bloczek samoprzylepny - 10 sztuk;
56. Pióro wieczne - 10 sztuk;
57. Pióro wieczne - 10 sztuk;
58. Naboje z atramentem - 30 opakowań;
59. Naboje z atramentem - 30 opakowań.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ee8d197-d5b4-4da3-9b8f-b5aa0c93b859
Biuletyn 528049-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Radomia
Regon 670223451
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48)3620283
Zamawiajacy fax (48)3620289
Zamawiajacy email bzp@umradom.pl
Adres strony url http://www.bip.radom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 189 (wejście od ul. Żeromskiego 53, I piętro), 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych do projektu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”.
Numer referencyjny BZP.271.1.135.2018.MD
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych do projektu „Inteligentne specjalizacje motorem rozwoju lokalnego rynku pracy”: 1. Foliopis uniwersalny - 15 zestawów; 2. Ołówek automatyczny (grubość końcówki 0,2 mm) - 30 sztuk; 3. Ołówek automatyczny (grubość końcówki 0,7 mm) - 30 sztuk; 4. Grafit do ołówka 0,7 mm - 30 opakowań; 5. Grafit do ołówka 0,2 mm - 30 opakowań; 6. Ołówek HB - 50 sztuk; 7. Temperówka - 30 sztuk; 8. Gumka winylowa do ołówków i atramentu - 30 sztuk; 9. Pojemnik magnetyczny na spinacze - 10 sztuk; 10. Gumki recepturki - 10 opakowań; 11. Nożyczki ergonomiczne - 10 sztuk; 12. Taśma dwustronna - 10 sztuk; 13. Etykiety samoprzylepne - 5 opakowań; 14. Zszywacz średni - 25 sztuk; 15. Dziurkacz średni - 26 sztuk; 16. Zszywacz elektryczny - 8 sztuk; 17. Zszywki do zszywacza elektrycznego - 20 opakowań; 18. Rozszywacz - 10 sztuk; 19. Pinezki beczułki - 10 opakowań; 20. Nóż do korespondencji - 10 sztuk; 21. Podkład z klipem i okładką - 15 sztuk; 22. Samoprzylepne zakładki indeksujące - 30 opakowań; 23. Koszulki A4 poszerzane z klapką - 20 opakowań; 24. Koszulki A4 krystaliczne - 30 opakowań; 25. Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT - 10 sztuk; 26. Marker do płyt - 10 sztuk; 27. Podkładka pod mysz i nadgarstek - 15 sztuk; 28. Kasetki ze zszywkami 6 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania; 29. Kasetki ze zszywkami 8 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania; 30. Kasetki ze zszywkami 10 mm do zszywacza kasetowego - 3 opakowania; 31. Teczka segregująca z 12 przekładkami - 12 sztuk; 32. Separatory kartonowe 1/3 A4 - 15 opakowań; 33. Zakreślacze - 20 opakowań; 34. Segregator A4 szerokość grzbietu 75 mm - 300 sztuk; 35. Segregator A4 szerokość grzbietu 50 mm - 250 sztuk; 36. Skoroszyt połówkowy - 300 sztuk; 37. Glicerynowy nawilżacz do palców - 10 sztuk; 38. Notatnik - 25 sztuk; 39. Notatnik w kratkę - 30 sztuk; 40. Zakładki indeksujące do archiwizacji - 15 opakowań; 41. Klips biurowy 19 mm - 10 opakowań; 42. Klips biurowy 25 mm - 10 opakowań; 43. Klips biurowy 32 mm - 10 opakowań; 44. Klips biurowy 41 mm - 10 opakowań; 45. Klips biurowy 51 mm - 10 opakowań; 46. Zestaw szuflad na dokumenty - 5 sztuk; 47. Zestaw 5 tacek na dokumenty - 5 zestawów; 48. Przybornik na biurko - 5 sztuk; 49. Cienkopis automatyczny - 30 sztuk; 50. Wkład do cienkopisu - 30 sztuk; 51. Pudło archiwizacyjne - 50 sztuk; 52. Pióro kulkowe - 30 sztuk; 53. Wkład do pióra kulkowego - 30 sztuk; 54. Ofertówka A4 - 2 opakowania; 55. Bloczek samoprzylepny - 10 sztuk; 56. Pióro wieczne - 10 sztuk; 57. Pióro wieczne - 10 sztuk; 58. Naboje z atramentem - 30 opakowań; 59. Naboje z atramentem - 30 opakowań.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4): • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)