Dostawa mebli

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Meble konferencyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530716-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391530009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowych mebli.
Liczba części – 3

Część I: CPV 39100000-3 meble
Część II: CPV 39100000-3 meble
Część III: CPV 39153000-9 meble konferencyjne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ.
2. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć zamówione meble do siedziby Zamawiającego na koszt własny.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a1c2bd6-dd90-430b-a7d4-44233235c071
Biuletyn 530716-N-2018
Zamawiajacy nazwa Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
Regon 430800200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piotrkowska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90926
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 042 6641526, 6641210
Zamawiajacy fax 426 641 112
Zamawiajacy email zamowienia@lodz.uw.gov.pl
Adres strony url www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres sekretariat Biura Kadr, Płac i Budżetu, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, bud. „E”, pokój nr 133
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli
Numer referencyjny KPB-V.273.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowych mebli. Liczba części – 3 Część I: CPV 39100000-3 meble Część II: CPV 39100000-3 meble Część III: CPV 39153000-9 meble konferencyjne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć zamówione meble do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W tym przypadku wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Dostawa foteli operatorskich - 3 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis biurka komputerowe - 13 szt. krzesła obrotowe - 98 szt. fotele gabinetowe - 10 szt. szafy aktowe - 27 szt. nadstawki szafowe - 27 szt. kontenery pod biurko - 14 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39153000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis meble konferencyjne - mównice 3 szt.
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)