Przetarg nieograniczony na dostawe materiałów opatrunkowych, dostawa testów diagnostycznych i drobnego sprzętu do diagnostyki f

Publication date 2018-03-14
End date 2018-03-22 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530925-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331411114, 336965000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1 - pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M,L,XL, Pakiet nr 2 - krem barierowo-ochronny, Pakiet nr 3 - oliwka do masażu, Pakiet nr 4 - szybkie testy immunochromatograficzne kasetkowe, Pakiet nr 5 - automatyczne pipety laboratoryjne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 86e2a1b2-5913-47ad-911f-0b27d5213398
Biuletyn 530925-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
Regon 5063792200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fabryczna
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15471
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8693550, 8694550
Zamawiajacy fax 858 693 566
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawe materiałów opatrunkowych, dostawa testów diagnostycznych i drobnego sprzętu do diagnostyki f
Numer referencyjny EAZP.2342.18.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1 - pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar M,L,XL, Pakiet nr 2 - krem barierowo-ochronny, Pakiet nr 3 - oliwka do masażu, Pakiet nr 4 - szybkie testy immunochromatograficzne kasetkowe, Pakiet nr 5 - automatyczne pipety laboratoryjne
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie . Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) aktualne deklaracje zgodności do oferowanych produktów zgodnie z obowiązującym prawem – Pakiet nr 4 b) aktualna metodyka testów w języku polskim (dopuszczona forma elektroniczna)- Pakiet nr 4 c) aktualne Karty charakterystyki (w formie elektronicznej) - Pakiet nr 4 d) świadectwa kalibracji zamawianych pipet z okresem ważności minimum 18 miesięcy – Pakiet nr 5 W celu weryfikacji spełniania wymogów SIWZ, Zamawiający ma prawo wystąpić o przedstawienie dokumentów/próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2); b) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 7); c) wypełniony wzór umowy (załączniki nr 3, 3a); d) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy. e) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (załącznik nr 5a) f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 5a); g) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z prowadzonego postępowania (załącznik nr 5). h) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4) i) oświadczenie Wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w przypadku: a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami ust. 4 i 5 niniejszego paragrafu, b) wydłużenia okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości towaru określonego w Załączniku nr 1 do umowy do wyczerpania tego towaru z zastrzeżeniem zapisów § 5 ust. 1 niniejszej umowy. c) szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta lub będące następstwem działania organów administracji publicznej, wycofanie towaru z rynku, pojawienia się jego nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na towar nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie. d) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla towaru, w tym zmiany numeru katalogowego bądź jego nazwy własnej, zmiany sposobu konfekcjonowania po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego e) zmiany danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie; f) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji zapisów umowy, g) zmiany postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianych towarów w stosunku do określonych w poszczególnych pakietach objętych umową zarówno „in plus” jak i „in minus” bez wzrostu wartości brutto danego pakietu i bez zmiany ceny jednostkowej, a Wykonawca oświadcza, że wyraża na to zgodę. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych towarów wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku: a) zmiany stawki VAT - zmiana ceny następuje z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian; b) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz; przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent, jaki wynika z podwyżek należnych, bez procentowego zwiększenia przysługującej mu marży; zmiana ceny następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; c) zmniejszenie ceny w każdym przypadku, 5. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania Zamawiającemu wszelkich rabatów, promocji w stosunku do towarów objętych umową, zaistniałych w trakcie realizacji niniejszej umowy, udzielanych innym odbiorcom. Zmiany takie obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej. 6. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pozostałych zapisów umowy. 7. Zmiany, o których mowa ust. 2 pkt c)–d), ust. 4 pkt c) oraz ust. 5 niniejszego paragrafu nie stanowią zmiany umowy i nie wymagają formy aneksu.
IV 4 4 data 2018-03-22T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieluchomaitki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieluchomajtki dla dorosłych o podwyższonej chłonności roz. M.L,XL
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa krem ochronny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis barierowo-ochronny krem o działaniu antyseptycznym
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa oliwka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-12T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis oliwka do masażu i pielęgnacji skóry
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa szybkie testy immunochromatograficzne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagania: 1. Deklaracje zgodności do oferowanych produktów zgodnie z obowiązującym prawem 2. Aktualna metodyka testów w języku polskim (dopuszczona forma elektroniczna) 3. Wszystkie zaoferowane zestawy zawierają niezbędne do wykonania oznaczenia jednorazowe akcesoria zużywalne, według załączonej metodyki 4. Aktualne Karty charakterystyki (w formie elektronicznej)
Zalacznik krotki opis testy immunochromatograficzne jakościowy do wykrywania antygenu Helicobacter pylori, esty immunochromatograficzne jakościowy do wykrywania antygenu Giardia Lambia w próbkach kału, kontrola dodatnia do wymienionych testów w ilości jednego oznaczenia do każdego zaoferowanego opakowania
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pipety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Oferent przedstawi w ofercie świadectwa kalibracji zamawianych pipet z okresem ważności minimum 18 miesięcy 2. Oferowane wyroby spełniają wymagania dyrektywy UE oraz ustawy o wyrobach medycznych do diagnostyki In vitro i są oznakowane znakiem CE.
Zalacznik krotki opis automatyczne pipety laborartoryjne, końcówki do pipet
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)