Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Prezydent Miasta Tychy
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528873-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:

31 52 00 00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
31 52 72 00-8 – Oświetlenie zewnętrzne
45 31 61 00-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45 31 56 00-4 – Instalacje niskiego napięcia
50 23 20 00-0 – Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych
i sygnalizatorów


I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 178 sztuk opraw oświetlenia ulicznego wraz
z wysięgnikami (176 szt.) na terenie dzielnic Cielmice, Jaroszowice i Wartogłowiec w Tychach, na podanych poniżej ulicach:
1. ul. Jedności (droga powiatowa) – 27 szt. – od posesji Jedności 1 do stacji transformatorowej M0915,
2. ul. Bieruńska (droga powiatowa) – 6 szt. – od ul. Jedności do posesji Bieruńska 28,
3. ul. Targiela (droga powiatowa) – 4 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Targiela 137
4. ul. Na Wzgórzu (droga gminna) – 10 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Na Wzgórzu 54,
5. ul. Strzelecka (droga gminna) – 16 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do ul. Szojdy,
6. ul. Górna (droga gminna) – 2 szt. – na całej długości,
7. ul. Ziołowa (droga gminna) – 5 szt. – na całej długości,
8. ul. Mała (droga gminna) – 1 szt. – na całej długości,
9. ul. Nadrzeczna (droga gminna) – 12 szt. – na całej długości,
10. ul. Łęgowa (droga gminna) – 4 szt. – na całej długości
11. ul. Mysłowicka (droga powiatowa) – 43 szt. – od posesji Mysłowicka 9 do posesji Mysłowicka 127,
12. ul. Pasterska (droga gminna) – 3 szt. – od skrzyżowania z ul. Miodową do posesji Pasterska 10,
13. ul. Miodowa (droga gminna) – 10 szt. – na całej długości,
14. ul. Dworska (droga gminna) – 19 szt. – na całej długości,
15. ul. Wąska (droga gminna) – 7 szt. – na całej długości,
16. ul. Leśna (droga gminna ) – 9 szt. – od ul. Mikołowskiej do posesji Leśna 21, w tym 2 szt. bez wysięgników.

Oprawy oświetleniowe i wysięgniki własności Gminy Miasta Tychy znajdują się na słupach energetycznych niskiego napięcia, będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A.

II. Zakres prac obejmuje:
1. Wykonanie odpowiednich uzgodnień w związku z realizacją zamówienia, m.in. z Tauron Dystrybucja S.A (w tym w zakresie wyłączeń sieci energetycznej), pozwoleń na zajęcia pasa drogowego, itp. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca.
2. Demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami.
3. Przekazanie protokołem zdawczo-odbiorczym firmie konserwującej oświetlenie uliczne zdemontowanych elementów uznanych przez jej przedstawiciela jako zdatne do dalszego użycia; pozostałe należy zutylizować na koszt Wykonawcy; protokół zdawczo-odbiorczy należy dostarczyć do Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy.
4. Dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających następujące wymagania
A. Wymagania stawiane oprawom:
a) Ogólne wymagania stawiane oświetleniu i urządzeniom:
- wszystkie urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE oraz spełniać wymagania obowiązujących norm (w tym m. in. PN-EN 13201) i przepisów, w szczególności dotyczących wymagań w zakresie ochrony przeciwporażeniowej,
- zastosowane urządzenia winny posiadać pełne karty katalogowe zawierające wszelkie informacje techniczne o produkcie, a także certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami; Dokumenty winny być sporządzane w języku polskimi przekazane Wydziałowi Komunalnemu, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy przed podpisaniem Umowy.
b) Wymagania stawiane oprawie LED:
- oprawa musi posiadać deklarację zgodności CE i certyfikat wydany przez laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie UE,
- napięcie znamionowe oprawy 230V+/- 5%, 50Hz, współczynnik mocy cosφ > 0,9,
- oprawa musi być wykonana, w II klasie ochronności,
- oprawa musi posiadać zabezpieczenia przed przepięciami o napięciu, co najmniej 10kV,
- oprawa musi posiadać zabezpieczenie termiczne, z czujnikiem temperatury w przypadku przekroczenia przez oprawę temperatury krytycznej,,
- wydajność pojedynczego źródła LED powinna większa lub równa 110 lm/W,
- konstrukcja oprawy musi umożliwiać prostą wymianę modułów LED oraz wymianę układów zasilających,
- oprawa musi posiadać poziom szczelności nie mniejszy niż IP66 dla modułów optycznych jak i układu zasilającego,
- trwałość źródeł LED powinna być nie mniejsza niż 50000h, wartość strumienia świetlnego w tym okresie nie może być mniejsza niż 90% strumienia początkowego,
- wymagany wskaźnik oddawania barw CRI ≥70,
- nominalny strumień świetlny, bryła fotometryczna, napięcie i natężenie prądu zasilania, moc nominalna oraz efektywność świetlna wyrażona w lm/W, muszą być potwierdzone poprzez dostarczenie raportu wg IES LM-79,
- oprawy powinny być dostarczone wraz z nierdzewiejącymi elementami mocującymi i być gotowe do działania i montażu,
- dane fotometryczne oprawy, pozwalające zweryfikować możliwość zastosowania opraw muszą być umieszczone na stronie internetowej producenta oraz w ogólnodostępnych programach stworzonych do tego celu,
- wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) winna być zgodna z rozporządzeniem WE nr 245/2009,
- dopuszcza się stosowanie opraw równoważnych bądź lepszych po spełnieniu powyższych parametrów,
- nie dopuszcza się stosowania opraw z widocznym radiatorem na zewnątrz co wpływa na zbieranie się zanieczyszczeń ze środowiska zewnętrznego. Obudowa oprawy powinna być wykonana z aluminium o bryle zamkniętej.
B. Źródła światła LED:
- oprawa musi być wyposażona w wymienne moduły LED wyposażone w wysokowydajne jednostrukturowe diody LED wysokiej mocy,
- dla opraw montowanych na drogach gminnych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 3000K - 4000K, tolerancja 5%, natomiast na drogach powiatowych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 4500K - 5000K, tolerancja 5%,
- moduły LED muszą być dostępne z kilkoma typami optyk (min. 3 rodzaje)
w postaci soczewek o rozsyle asymetrycznym wykonanych z PMMA o podwyższonych właściwościach temperaturowych.
C. Zasilacz do oprawy LED:
- oprawy muszą posiadać stałoprądowy, programowalny zasilacz wyposażony w funkcję utrzymania strumienia świetlnego w czasie,
- zasilacz musi posiadać interfejs Dali do płynnego sterowania natężeniem oświetlenia w zakresie od 10 do 100% mocy znamionowej,
- układ zasilający musi być zabezpieczony stopniem ochrony IP65 i umożliwiać wymianę bez użycia narzędzi.
- redukcja mocy musi odbywać się w sposób płynny (możliwość zdefiniowania czasu przejściowego) przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie, a nie przez odłączenie zasilania od poszczególnych modułów LED w jednej oprawie,
- zasilacz musi posiadać opcję kontroli temperatury modułów LED.
D. Gwarancja:
- gwarancja producenta na oprawę i wszystkie jej elementy składowe wraz ze źródłem światła nie może być krótsza niż 5 lat,
- gwarancja wystawiana przez producenta musi obejmować powstawanie defektów w postaci złuszczania, odpryskiwania, odchodzenia (farby) od powierzchni przez cały okres użytkowania elementów (wysięgniki, korpus oprawy).

E. Kształt oprawy powinien być zbliżony do opraw wymienionych w 2015r. w ramach programu SOWA. Rzut poziomy kształtem bardzo zbliżony do prostokąta o dłuższym boku nie krótszym niż 55cm i nie dłuższym niż 90cm, krótszy bok zawierać powinien się w przedziale 20cm do 40cm. W rzucie pionowym nie więcej niż 15cm.
F. Moc opraw powinna zawierać się w przedziale 55W - 75W dla dróg gminnych i 70W -95W dla dróg powiatowych.
G. Wysięgnik powinien być wykonany ze stali ocynkowanej ogniowo i być przeznaczony do montażu na żerdziach ŻN lub EPV i zamontowany w sposób zapewniający prawidłowe doświetlenie drogi i ewentualnie chodnika..

III. Podłączenie zasilania, uruchomienie i sprawdzenie sprawności instalacji.

IV. Przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej mapę sytuacyjno-wysokościową z zaznaczonymi oprawami wraz z podaniem ich mocy.

V. Wykonawca winien zatrudniać osoby posiadające stosowne uprawnienia.

VI. Pracę, w tym sprawy związane z BHP, należy organizować w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62e1ea23-9891-4b6c-b426-50c0005afa5a
Biuletyn 528873-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prezydent Miasta Tychy
Regon 51592200000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7763333
Zamawiajacy fax (032) 7763344
Zamawiajacy email poczta@umtychy.pl
Adres strony url https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne-urzedu-miasta
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana 178 szt. opraw oświetlenia ulicznego wraz ze 176 wysięgnikami w dzielnicach Cielmice, Jaroszowice i Wilkowyje w Tychach
Numer referencyjny PZP.271.12.2018.KK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wspólny Słownik Zamówień: 31 52 00 00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe 31 52 72 00-8 – Oświetlenie zewnętrzne 45 31 61 00-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45 31 56 00-4 – Instalacje niskiego napięcia 50 23 20 00-0 – Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów I. Przedmiotem zamówienia jest wymiana 178 sztuk opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami (176 szt.) na terenie dzielnic Cielmice, Jaroszowice i Wartogłowiec w Tychach, na podanych poniżej ulicach: 1. ul. Jedności (droga powiatowa) – 27 szt. – od posesji Jedności 1 do stacji transformatorowej M0915, 2. ul. Bieruńska (droga powiatowa) – 6 szt. – od ul. Jedności do posesji Bieruńska 28, 3. ul. Targiela (droga powiatowa) – 4 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Targiela 137 4. ul. Na Wzgórzu (droga gminna) – 10 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do posesji Na Wzgórzu 54, 5. ul. Strzelecka (droga gminna) – 16 szt. – od skrzyżowania z ul. Jedności do ul. Szojdy, 6. ul. Górna (droga gminna) – 2 szt. – na całej długości, 7. ul. Ziołowa (droga gminna) – 5 szt. – na całej długości, 8. ul. Mała (droga gminna) – 1 szt. – na całej długości, 9. ul. Nadrzeczna (droga gminna) – 12 szt. – na całej długości, 10. ul. Łęgowa (droga gminna) – 4 szt. – na całej długości 11. ul. Mysłowicka (droga powiatowa) – 43 szt. – od posesji Mysłowicka 9 do posesji Mysłowicka 127, 12. ul. Pasterska (droga gminna) – 3 szt. – od skrzyżowania z ul. Miodową do posesji Pasterska 10, 13. ul. Miodowa (droga gminna) – 10 szt. – na całej długości, 14. ul. Dworska (droga gminna) – 19 szt. – na całej długości, 15. ul. Wąska (droga gminna) – 7 szt. – na całej długości, 16. ul. Leśna (droga gminna ) – 9 szt. – od ul. Mikołowskiej do posesji Leśna 21, w tym 2 szt. bez wysięgników. Oprawy oświetleniowe i wysięgniki własności Gminy Miasta Tychy znajdują się na słupach energetycznych niskiego napięcia, będących własnością firmy Tauron Dystrybucja S.A. II. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie odpowiednich uzgodnień w związku z realizacją zamówienia, m.in. z Tauron Dystrybucja S.A (w tym w zakresie wyłączeń sieci energetycznej), pozwoleń na zajęcia pasa drogowego, itp. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca. 2. Demontaż istniejących elementów infrastruktury oświetleniowej, t.j. opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami. 3. Przekazanie protokołem zdawczo-odbiorczym firmie konserwującej oświetlenie uliczne zdemontowanych elementów uznanych przez jej przedstawiciela jako zdatne do dalszego użycia; pozostałe należy zutylizować na koszt Wykonawcy; protokół zdawczo-odbiorczy należy dostarczyć do Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy. 4. Dostawę i montaż opraw i wysięgników spełniających następujące wymagania A. Wymagania stawiane oprawom: a) Ogólne wymagania stawiane oświetleniu i urządzeniom: - wszystkie urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE oraz spełniać wymagania obowiązujących norm (w tym m. in. PN-EN 13201) i przepisów, w szczególności dotyczących wymagań w zakresie ochrony przeciwporażeniowej, - zastosowane urządzenia winny posiadać pełne karty katalogowe zawierające wszelkie informacje techniczne o produkcie, a także certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające parametry oraz zgodność z obowiązującymi normami; Dokumenty winny być sporządzane w języku polskimi przekazane Wydziałowi Komunalnemu, Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Tychy przed podpisaniem Umowy. b) Wymagania stawiane oprawie LED: - oprawa musi posiadać deklarację zgodności CE i certyfikat wydany przez laboratorium badawcze posiadające akredytację na terenie UE, - napięcie znamionowe oprawy 230V+/- 5%, 50Hz, współczynnik mocy cosφ > 0,9, - oprawa musi być wykonana, w II klasie ochronności, - oprawa musi posiadać zabezpieczenia przed przepięciami o napięciu, co najmniej 10kV, - oprawa musi posiadać zabezpieczenie termiczne, z czujnikiem temperatury w przypadku przekroczenia przez oprawę temperatury krytycznej,, - wydajność pojedynczego źródła LED powinna większa lub równa 110 lm/W, - konstrukcja oprawy musi umożliwiać prostą wymianę modułów LED oraz wymianę układów zasilających, - oprawa musi posiadać poziom szczelności nie mniejszy niż IP66 dla modułów optycznych jak i układu zasilającego, - trwałość źródeł LED powinna być nie mniejsza niż 50000h, wartość strumienia świetlnego w tym okresie nie może być mniejsza niż 90% strumienia początkowego, - wymagany wskaźnik oddawania barw CRI ≥70, - nominalny strumień świetlny, bryła fotometryczna, napięcie i natężenie prądu zasilania, moc nominalna oraz efektywność świetlna wyrażona w lm/W, muszą być potwierdzone poprzez dostarczenie raportu wg IES LM-79, - oprawy powinny być dostarczone wraz z nierdzewiejącymi elementami mocującymi i być gotowe do działania i montażu, - dane fotometryczne oprawy, pozwalające zweryfikować możliwość zastosowania opraw muszą być umieszczone na stronie internetowej producenta oraz w ogólnodostępnych programach stworzonych do tego celu, - wartość wskaźnika udziału światła wysyłanego ku górze (ULOR) winna być zgodna z rozporządzeniem WE nr 245/2009, - dopuszcza się stosowanie opraw równoważnych bądź lepszych po spełnieniu powyższych parametrów, - nie dopuszcza się stosowania opraw z widocznym radiatorem na zewnątrz co wpływa na zbieranie się zanieczyszczeń ze środowiska zewnętrznego. Obudowa oprawy powinna być wykonana z aluminium o bryle zamkniętej. B. Źródła światła LED: - oprawa musi być wyposażona w wymienne moduły LED wyposażone w wysokowydajne jednostrukturowe diody LED wysokiej mocy, - dla opraw montowanych na drogach gminnych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 3000K - 4000K, tolerancja 5%, natomiast na drogach powiatowych temperatura barwy musi zawierać się w przedziale 4500K - 5000K, tolerancja 5%, - moduły LED muszą być dostępne z kilkoma typami optyk (min. 3 rodzaje) w postaci soczewek o rozsyle asymetrycznym wykonanych z PMMA o podwyższonych właściwościach temperaturowych. C. Zasilacz do oprawy LED: - oprawy muszą posiadać stałoprądowy, programowalny zasilacz wyposażony w funkcję utrzymania strumienia świetlnego w czasie, - zasilacz musi posiadać interfejs Dali do płynnego sterowania natężeniem oświetlenia w zakresie od 10 do 100% mocy znamionowej, - układ zasilający musi być zabezpieczony stopniem ochrony IP65 i umożliwiać wymianę bez użycia narzędzi. - redukcja mocy musi odbywać się w sposób płynny (możliwość zdefiniowania czasu przejściowego) przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie, a nie przez odłączenie zasilania od poszczególnych modułów LED w jednej oprawie, - zasilacz musi posiadać opcję kontroli temperatury modułów LED. D. Gwarancja: - gwarancja producenta na oprawę i wszystkie jej elementy składowe wraz ze źródłem światła nie może być krótsza niż 5 lat, - gwarancja wystawiana przez producenta musi obejmować powstawanie defektów w postaci złuszczania, odpryskiwania, odchodzenia (farby) od powierzchni przez cały okres użytkowania elementów (wysięgniki, korpus oprawy). E. Kształt oprawy powinien być zbliżony do opraw wymienionych w 2015r. w ramach programu SOWA. Rzut poziomy kształtem bardzo zbliżony do prostokąta o dłuższym boku nie krótszym niż 55cm i nie dłuższym niż 90cm, krótszy bok zawierać powinien się w przedziale 20cm do 40cm. W rzucie pionowym nie więcej niż 15cm. F. Moc opraw powinna zawierać się w przedziale 55W - 75W dla dróg gminnych i 70W -95W dla dróg powiatowych. G. Wysięgnik powinien być wykonany ze stali ocynkowanej ogniowo i być przeznaczony do montażu na żerdziach ŻN lub EPV i zamontowany w sposób zapewniający prawidłowe doświetlenie drogi i ewentualnie chodnika.. III. Podłączenie zasilania, uruchomienie i sprawdzenie sprawności instalacji. IV. Przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej zawierającej mapę sytuacyjno-wysokościową z zaznaczonymi oprawami wraz z podaniem ich mocy. V. Wykonawca winien zatrudniać osoby posiadające stosowne uprawnienia. VI. Pracę, w tym sprawy związane z BHP, należy organizować w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2018 roku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest wykonanie: - jednego zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł brutto, polegającego na budowie/ przebudowie/modernizacji/konserwacji/wymianie opraw oświetleniowych. Niniejsze zamówienie winno być wykonane na podstawie jednej umowy. Wymagane jest skierowanie przez wykonawcę do realizacji zamówienia: - min. 2 osób posiadających zaświadczenie kwalifikacyjne „E” do 1 kV wystawione przez uprawnioną komisję kwalifikacyjną oraz zaświadczenie o możliwości wykonywania prac pod napięciem (PPN do 1 kV); - min. 1 osoby posiadającej zaświadczenie kwalifikacyjne dla osób sprawujących dozór nad eksploatacją urządzeń elektroenergetycznych -"D" do 1 kV;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1.1 W przypadku, wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1.2 Zamawiający nie określa innego sposobu spełniania warunków w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 5 i 6 ustawy PZP). 1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów winien być spełniony przez każdego z wykonawców. 1.4 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej winien być spełniony łącznie. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia warunek zdolności technicznej i/lub zawodowej winien być spełniony łącznie. 1.6 W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia winno być spełnione przez każdego z wykonawców. 2 Poleganie na zasobach innych podmiotów: 2.1 Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 6.1.2 lit. b i/lub c niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.2 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 2a do SIWZ). 2.3 Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwolą na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 (wskazanych w punkcie 6.5 SIWZ). 2.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2 Dokumenty, o których mowa w punkcie 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 2 stosuje się. 4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1 Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego (załącznik nr 1 do SIWZ), 1.2 oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik 2a do Siwz), 1.3 dowód wpłaty wadium, 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona 2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN); 2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. 4 Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość związaną ze zmianą, b) zmiany lokalizacji zawieszenia przedmiotu umowy koniecznej ze względów technicznych.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki Oferty winne byc składane w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres rękojmi za wady
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)