zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne)

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Zamki, klucze i zawiasy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532011-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 441110001, 444110004, 315000001, 445200001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne)
(CPV: 44111000-1, 44411000-4, 31500000-1, 44520000-1).
2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera załącznik nr 2 a, 2b, 2c, 2 d do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach:
Cz. I – dostawa materiałów budowlanych
Cz. II – dostawa materiałów hydraulicznych
Cz. III – dostawa materiałów elektrycznych
Cz. IV – dostawa materiałów ślusarskich
4. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień, jakie mogą zostać udzielone w danym okresie, w szczególności cen i jeżeli zachodzi taka potrzeba przewidywalnych ilości.
5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do magazynów Akademii Wychowania Fizycznego
Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. W cenę oferty należy wliczyć
koszt załadunku i rozładunku towaru.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej.
9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie dokumentu WZ.
9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych
dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.:
1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną;
2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną;
3) atest.
10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na
znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.).
11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie
Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Użyte przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia, dla oznaczenia materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy, oraz normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny lub technologiczny i we wszystkich przypadkach ich użycia dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, zwanych dalej „rozwiązaniami równoważnymi”. Określony sprzęt, urządzenia i inne elementy opisu mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi o nie gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych lub technologicznych. Użycie „sformułowań ograniczających” nie ma na celu preferowania danego producenta lub jego produktu lecz służy jedynie wskazaniu na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy nie gorsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2a – 2d.
Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach 2a – 2d do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanego materiału. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w załącznikach 2a-2d do SIWZ.
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową.
Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami w danej części, którzy uzyskali największą ilość punktów w procesie oceny ofert, przeprowadzonym według kryteriów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia chyba, że oferty nie podlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.

4. Sposób realizacji umowy ramowej.
1. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizacje przedmiotu umowy, udzielając w tym celu zleceń jednostkowych, w oparciu o umowy jednostkowe (wykonawcze) uszczegółowiające przedmiot zlecenia i zasady określone w umowie ramowej.
2. Przy udzielaniu zleceń jednostkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych materiałów w stosunku do umowy ramowej tj. zwiększenia ilości jednych materiałów kosztem innych.
3. Przy udzielaniu zleceń jednostkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu materiałów nie wymienionych w załączniku nr 2a-2d do umowy ramowej. Zakup tych materiałów będzie możliwy w cz. I – dostawa materiałów budowlanych do 6.000 zł. brutto, w cz. II – dostawa materiałów hydraulicznych do 25.000 zł. brutto, w cz. III – dostawa materiałów elektrycznych do 4 000 zł. brutto, w cz. IV – dostawa materiałów ślusarskich 2 000 zł. brutto




Przy wycenie materiałów nieujętych w załączniku nr 2a-2d do umowy ramowej Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnych kwot podanych w Sekocenbud za poprzedni kwartał. Zakup takich materiałów będzie realizowany kosztem innych materiałów wymienionych w załączniku nr 2a-2d do SIWZ, z których Zamawiający zrezygnuje.
4. Sposób realizacji umowy ramowej określony w niniejszym punkcie ppkt. 2 i 3 będzie realizowany pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej kwoty określonej w umowie ramowej.
5. W celu zawarcia umowy wykonawczej i udzielenia zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp zwróci się do trzech Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową o złożenie oferty na dostawę określonej ilości asortymentu objętego daną częścią. Zaproszenie do złożenia oferty zostanie przesłane Wykonawcom pocztą mailową na wskazany w ofercie adres mailowy.
W odpowiedzi na zaproszenie, Wykonawcy złożą ofertę na następujących warunkach:
5.1. Wykonawcy określą cenę za dostawę danej partii materiałów, z tym zastrzeżeniem, że cena jednostkowa materiałów nie może być wyższa niż oferowana w postępowaniu o udzielenie zamówienia o zawarcie umowy ramowej,
5.2. termin gwarancji na materiały nie może być krótszy niż oferowany w postępowaniu o udzielenie zamówienia o zawarcie umowy ramowej i określony w umowie ramowej,
5.3. parametry techniczne oferowanego materiału, nie mogą być gorsze niż wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załączniki nr 2a-2d do SIWZ oraz nie mogą być gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy,
5.4. W odpowiedzi na zaproszenie Zamawiającego, Wykonawca określi cenę oraz producenta, markę, typ oferowanego materiału.
5.5. Zamawiający dokona wyboru oferty pod kątem kryteriów oceny ofert – cena 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza pod kątem w.w. kryterium oceny ofert.
5.6. W przypadku gdy, Zamawiający zawrze umowę w danej części z jednym Wykonawcą – Zamawiający i Wykonawca przystąpią do negocjacji w celu ustalenia wszystkich warunków udzielonego zamówienia niezbędnych dla zawarcia umowy wykonawczej. W tym przypadku zapisy pkt 5.1-5.4 stosuje się odpowiednio. Ustalenia poczynione w wyniku negocjacji nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego niż oferta Wykonawcy złożona w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej,
5.7. udzielanie zamówień będzie odbywać się partiami poprzez nabycie przez Zamawiającego określonej partii materiałów z ogólnej ilości przewidzianej dla danej części w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b697b8be-a84c-4980-8910-5d7e457bdcb9
Biuletyn 532011-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
Regon 32783000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marymoncka
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00968
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 834 05 14
Zamawiajacy fax 834 76 65
Zamawiajacy email zp@awf.edu.pl
Adres strony url www.awf.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego Ul. Marymoncka 34 00-968 Warszawa, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracji - parter
Nazwa nadana zamowieniu zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne)
Numer referencyjny SSZP 371/ 6/ 2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę materiałów budowlanych do bieżącej konserwacji i remontów obiektów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie (materiały budowlane, ślusarskie, hydrauliczne i elektryczne) (CPV: 44111000-1, 44411000-4, 31500000-1, 44520000-1). 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera załącznik nr 2 a, 2b, 2c, 2 d do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I – dostawa materiałów budowlanych Cz. II – dostawa materiałów hydraulicznych Cz. III – dostawa materiałów elektrycznych Cz. IV – dostawa materiałów ślusarskich 4. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień, jakie mogą zostać udzielone w danym okresie, w szczególności cen i jeżeli zachodzi taka potrzeba przewidywalnych ilości. 5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do magazynów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Użyte przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia, dla oznaczenia materiałów znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy, oraz normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny lub technologiczny i we wszystkich przypadkach ich użycia dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych, zwanych dalej „rozwiązaniami równoważnymi”. Określony sprzęt, urządzenia i inne elementy opisu mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi o nie gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych lub technologicznych. Użycie „sformułowań ograniczających” nie ma na celu preferowania danego producenta lub jego produktu lecz służy jedynie wskazaniu na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy nie gorsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniki nr 2a – 2d. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach 2a – 2d do SIWZ. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanego materiału. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych właściwościach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych lub technologicznych niż wskazane w załącznikach 2a-2d do SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami w danej części, którzy uzyskali największą ilość punktów w procesie oceny ofert, przeprowadzonym według kryteriów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia chyba, że oferty nie podlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 4. Sposób realizacji umowy ramowej. 1. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizacje przedmiotu umowy, udzielając w tym celu zleceń jednostkowych, w oparciu o umowy jednostkowe (wykonawcze) uszczegółowiające przedmiot zlecenia i zasady określone w umowie ramowej. 2. Przy udzielaniu zleceń jednostkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych materiałów w stosunku do umowy ramowej tj. zwiększenia ilości jednych materiałów kosztem innych. 3. Przy udzielaniu zleceń jednostkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu materiałów nie wymienionych w załączniku nr 2a-2d do umowy ramowej. Zakup tych materiałów będzie możliwy w cz. I – dostawa materiałów budowlanych do 6.000 zł. brutto, w cz. II – dostawa materiałów hydraulicznych do 25.000 zł. brutto, w cz. III – dostawa materiałów elektrycznych do 4 000 zł. brutto, w cz. IV – dostawa materiałów ślusarskich 2 000 zł. brutto Przy wycenie materiałów nieujętych w załączniku nr 2a-2d do umowy ramowej Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnych kwot podanych w Sekocenbud za poprzedni kwartał. Zakup takich materiałów będzie realizowany kosztem innych materiałów wymienionych w załączniku nr 2a-2d do SIWZ, z których Zamawiający zrezygnuje. 4. Sposób realizacji umowy ramowej określony w niniejszym punkcie ppkt. 2 i 3 będzie realizowany pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej kwoty określonej w umowie ramowej. 5. W celu zawarcia umowy wykonawczej i udzielenia zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp zwróci się do trzech Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową o złożenie oferty na dostawę określonej ilości asortymentu objętego daną częścią. Zaproszenie do złożenia oferty zostanie przesłane Wykonawcom pocztą mailową na wskazany w ofercie adres mailowy. W odpowiedzi na zaproszenie, Wykonawcy złożą ofertę na następujących warunkach: 5.1. Wykonawcy określą cenę za dostawę danej partii materiałów, z tym zastrzeżeniem, że cena jednostkowa materiałów nie może być wyższa niż oferowana w postępowaniu o udzielenie zamówienia o zawarcie umowy ramowej, 5.2. termin gwarancji na materiały nie może być krótszy niż oferowany w postępowaniu o udzielenie zamówienia o zawarcie umowy ramowej i określony w umowie ramowej, 5.3. parametry techniczne oferowanego materiału, nie mogą być gorsze niż wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załączniki nr 2a-2d do SIWZ oraz nie mogą być gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy, 5.4. W odpowiedzi na zaproszenie Zamawiającego, Wykonawca określi cenę oraz producenta, markę, typ oferowanego materiału. 5.5. Zamawiający dokona wyboru oferty pod kątem kryteriów oceny ofert – cena 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza pod kątem w.w. kryterium oceny ofert. 5.6. W przypadku gdy, Zamawiający zawrze umowę w danej części z jednym Wykonawcą – Zamawiający i Wykonawca przystąpią do negocjacji w celu ustalenia wszystkich warunków udzielonego zamówienia niezbędnych dla zawarcia umowy wykonawczej. W tym przypadku zapisy pkt 5.1-5.4 stosuje się odpowiednio. Ustalenia poczynione w wyniku negocjacji nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego niż oferta Wykonawcy złożona w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej, 5.7. udzielanie zamówień będzie odbywać się partiami poprzez nabycie przez Zamawiającego określonej partii materiałów z ogólnej ilości przewidzianej dla danej części w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych.
Cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia tego dokumentu dotyczącego podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2A i/lub 2B i/lub 2 C i/lub 2 D do SIWZ. 3. Załącznik nr 6 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Maksymalna liczba Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę ramową. Zamawiający zawrze umowę ramową z trzema Wykonawcami w danej części, którzy uzyskali największą ilość punktów w procesie oceny ofert, przeprowadzonym według kryteriów podanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia chyba, że oferty nie podlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 4. Sposób realizacji umowy ramowej. 1. Zamawiający w miarę swoich potrzeb będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy realizacje przedmiotu umowy, udzielając w tym celu zleceń jednostkowych, w oparciu o umowy jednostkowe (wykonawcze) uszczegółowiające przedmiot zlecenia i zasady określone w umowie ramowej. 2. Przy udzielaniu zleceń jednostkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości poszczególnych materiałów w stosunku do umowy ramowej tj. zwiększenia ilości jednych materiałów kosztem innych. 3. Przy udzielaniu zleceń jednostkowych Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu materiałów nie wymienionych w załączniku nr 2a-2d do umowy ramowej. Zakup tych materiałów będzie możliwy w cz. I – dostawa materiałów budowlanych do 6.000 zł. brutto, w cz. II – dostawa materiałów hydraulicznych do 25.000 zł. brutto, w cz. III – dostawa materiałów elektrycznych do 4 000 zł. brutto, w cz. IV – dostawa materiałów ślusarskich 2 000 zł. brutto Przy wycenie materiałów nieujętych w załączniku nr 2a-2d do umowy ramowej Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnych kwot podanych w Sekocenbud za poprzedni kwartał. Zakup takich materiałów będzie realizowany kosztem innych materiałów wymienionych w załączniku nr 2a-2d do SIWZ, z których Zamawiający zrezygnuje. 4. Sposób realizacji umowy ramowej określony w niniejszym punkcie ppkt. 2 i 3 będzie realizowany pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnej kwoty określonej w umowie ramowej. 5. W celu zawarcia umowy wykonawczej i udzielenia zamówienia, Zamawiający, na podstawie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. b) ustawy Pzp zwróci się do trzech Wykonawców, z którymi zawarł umowę ramową o złożenie oferty na dostawę określonej ilości asortymentu objętego daną częścią. Zaproszenie do złożenia oferty zostanie przesłane Wykonawcom pocztą mailową na wskazany w ofercie adres mailowy. W odpowiedzi na zaproszenie, Wykonawcy złożą ofertę na następujących warunkach: 5.1. Wykonawcy określą cenę za dostawę danej partii materiałów, z tym zastrzeżeniem, że cena jednostkowa materiałów nie może być wyższa niż oferowana w postępowaniu o udzielenie zamówienia o zawarcie umowy ramowej, 5.2. termin gwarancji na materiały nie może być krótszy niż oferowany w postępowaniu o udzielenie zamówienia o zawarcie umowy ramowej i określony w umowie ramowej, 5.3. parametry techniczne oferowanego materiału, nie mogą być gorsze niż wymagane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącego załączniki nr 2a-2d do SIWZ oraz nie mogą być gorsze niż określone w ofercie Wykonawcy, 5.4. W odpowiedzi na zaproszenie Zamawiającego, Wykonawca określi cenę oraz producenta, markę, typ oferowanego materiału. 5.5. Zamawiający dokona wyboru oferty pod kątem kryteriów oceny ofert – cena 100 %. Zamawiający udzieli zamówienia i zawrze umowę wykonawczą z tym Wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza pod kątem w.w. kryterium oceny ofert. 5.6. W przypadku gdy, Zamawiający zawrze umowę w danej części z jednym Wykonawcą – Zamawiający i Wykonawca przystąpią do negocjacji w celu ustalenia wszystkich warunków udzielonego zamówienia niezbędnych dla zawarcia umowy wykonawczej. W tym przypadku zapisy pkt 5.1-5.4 stosuje się odpowiednio. Ustalenia poczynione w wyniku negocjacji nie mogą być mniej korzystne dla Zamawiającego niż oferta Wykonawcy złożona w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej, 5.7. udzielanie zamówień będzie odbywać się partiami poprzez nabycie przez Zamawiającego określonej partii materiałów z ogólnej ilości przewidzianej dla danej części w zależności od posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy określa art. 144 ust. 1. Ustawy PZP.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa materiałów budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy).
Zalacznik krotki opis 5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do magazynów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa materiałów hydraulicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44411000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy).
Zalacznik krotki opis 5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do magazynów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa materiałów elektrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy).
Zalacznik krotki opis 5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do magazynów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa materiałów ślusarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44520000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalna gwarancja 12 miesięcy. Wykonawca może wydłużyć gwarancję o 12 miesięcy (do 24 miesięcy).
Zalacznik krotki opis 5. Dostarczane materiały muszą być w pierwszym gatunku i wolne od wad. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własne ryzyko i na własny koszt przedmiot zamówienia do magazynów Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, Warszawa. W cenę oferty należy wliczyć koszt załadunku i rozładunku towaru. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, partiami na podstawie pisemnych zamówień składanych przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każde zamówienie złożone przez Zamawiającego ciągu 3 dni roboczych, a w przypadku materiałów na zamówienie oraz materiałów importowanych w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej. 9. Wymagany minimalny okres gwarancji na poszczególne materiały wymienione w załączniku nr 2a, 2c, 2c, 2d do SIWZ nie krótszy niż 12 miesięcy. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy przedmiotu zamówienia do magazynów w siedzibie Zamawiającego, na podstawie dokumentu WZ. 9. Dostarczane materiały muszą posiadać co najmniej jeden z niżej wymienionych dokumentów świadczących odpowiednio o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm. ) tj.: 1) certyfikat zgodności z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 2) deklarację zgodności producenta z PN, PN-EN lub aprobatę techniczną; 3) atest. 10. Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa potwierdzający o dopuszczeniu wyrobu do zastosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z dnia 2015 r. poz. 1570 z póź. zm.). 11. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa.
  

Criterion

Kryteria przedłużenie gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)