Dostawa sprzętu w ramach projektu „Teleopieka kluczem do bezpieczeństwa i zdrowia w powiecie zawierciańskim” – 20 pakietów

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Artykuły elektrotechniczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531851-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331550001, 331930009, 331962002, 317310009, 331952005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu – 20 pakietów – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ:
Pakiet nr 1 – stół do masażu i rehabilitacji,
Pakiet nr 2 – dwukanałowy aparat do elektroterapii do prądów,
Pakiet nr 3 – aparat do ultra dźwięków,
Pakiet nr 4 – aparat do terapii polem magnetycznym wraz z aplikatorami,
Pakiet nr 5 – dwukanałowy, zasilany bateryjnie przenośny elektrosymulator do terapii przeciwbólowej,
Podnośnik dwufunkcyjny,
Pakiet nr 6 – rower/ergometr rowerowy służący do ćwiczeń wzmacniających kończyny dolne oraz poprawy ogólnej kondycji,
Pakiet nr 7 – tablica do ćwiczeń manualnych z oporem,
Pakiet nr 8 – maty, taśmy, wałki, kliny rehabilitacyjne,
Pakiet nr 9 – materac przeciwodleżynowy,
Pakiet nr 10 – przenośne urządzenie do sekwencyjnego masażu ciśnieniowego,
Pakiet nr 11 – wyposażenie do torby pielęgniarskiej,
Pakiet nr 12 - wózek inwalidzki,
Pakiet nr 13 – kula inwalidzka,
Pakiet nr 14 – aparat RR,
Pakiet nr 15 – czujnik dymu i gazu,
Pakiet nr 16 - elektrody jednorazowe EKG,
Pakiet nr 17 – glukometr,
Pakiet nr 18 - mobilne urządzenie telemedyczne - aparat do badań EKG,
Pakiet nr 19 - obsługa mobilnego urządzenia telemedycznego,
Pakiet nr 20 - lampa przeznaczona do wykonywania zabiegów nagrzewania tkanek skóry.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc841082-7d29-493d-8cbf-cf0f932c2dbd
Biuletyn 531851-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Europejski fundusz Społeczny Oś priorytetowa: IX Włączenie społeczne do działania: 9.2. Dostepne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla poddziałania: 9.2.6. Rozwój usług zdrowotnych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14. 42-400 Zawiercie, budynek A, I piętro, pokój 109.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu w ramach projektu „Teleopieka kluczem do bezpieczeństwa i zdrowia w powiecie zawierciańskim” – 20 pakietów
Numer referencyjny DZP/PN/19/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu – 20 pakietów – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ: Pakiet nr 1 – stół do masażu i rehabilitacji, Pakiet nr 2 – dwukanałowy aparat do elektroterapii do prądów, Pakiet nr 3 – aparat do ultra dźwięków, Pakiet nr 4 – aparat do terapii polem magnetycznym wraz z aplikatorami, Pakiet nr 5 – dwukanałowy, zasilany bateryjnie przenośny elektrosymulator do terapii przeciwbólowej, Podnośnik dwufunkcyjny, Pakiet nr 6 – rower/ergometr rowerowy służący do ćwiczeń wzmacniających kończyny dolne oraz poprawy ogólnej kondycji, Pakiet nr 7 – tablica do ćwiczeń manualnych z oporem, Pakiet nr 8 – maty, taśmy, wałki, kliny rehabilitacyjne, Pakiet nr 9 – materac przeciwodleżynowy, Pakiet nr 10 – przenośne urządzenie do sekwencyjnego masażu ciśnieniowego, Pakiet nr 11 – wyposażenie do torby pielęgniarskiej, Pakiet nr 12 - wózek inwalidzki, Pakiet nr 13 – kula inwalidzka, Pakiet nr 14 – aparat RR, Pakiet nr 15 – czujnik dymu i gazu, Pakiet nr 16 - elektrody jednorazowe EKG, Pakiet nr 17 – glukometr, Pakiet nr 18 - mobilne urządzenie telemedyczne - aparat do badań EKG, Pakiet nr 19 - obsługa mobilnego urządzenia telemedycznego, Pakiet nr 20 - lampa przeznaczona do wykonywania zabiegów nagrzewania tkanek skóry.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211) a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie jest wyrobem medycznym, b. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE oraz, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili potwierdzić to poprzez przesłanie odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy) lub oświadczenie, że oferowany produkt nie wymaga posiadania deklaracji zgodności CE; c. Oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowany sprzęt posiada kartę produktu (ulotkę, kartę techniczną) potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji, d. Oświadczenia Wykonawcy o serwisie gwarancyjnym oraz gwarancji zgodnie z zapisami w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (o ile dotyczy).
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie; b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211) (o ile dotyczy), b. dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE (o ile dotyczy), c. kartę produktu, ulotkę, kartę techniczną potwierdzającą wymogi określone przez Zamawiającego, z zaznaczeniem wskazanych wymogów (o ile dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: a). podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, b). podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, c). podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a i b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 pkt a i b - powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia dokumentu na wezwanie. c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. e)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.). 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Stół do masażu i rehabilitacji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dwukanałowy aparat do elektroterapii do prądów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Aparat do ultra dźwięków
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Aparat do terapii polem magnetycznym wraz z aplikatorami
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dwukanałowy, zasilany bateryjnie przenośny elektrosymulator do terapii przeciwbólowej
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Rower/ergometr rowerowy służący do ćwiczeń wzmacniających kończyny dolne oraz poprawy ogólnej kondycji
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Maty, taśmy, wałki, kliny rehabilitacyjne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Materac przeciwodleżynowy
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przenośne urządzenie do sekwencyjnego masażu ciśnieniowego
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Wyposażenie do torby pielęgniarskiej
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33193000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Wózek inwalidzki
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Kula inwalidzka
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Aparat RR
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31731000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Czujnik dymu i gazu
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Elektrody jednorazowe EKG
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Glukometr
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Mobilne urządzenie telemedyczne - aparat do badań EKG
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Obsługa mobilnego urządzenia telemedycznego
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Lampa przeznaczona do wykonywania zabiegów nagrzewania tkanek skóry
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)