Dostawa oraz wdrożenie E-usług medycznych w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach
Miejscowość Głuchołazy
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531829-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego do obsługi Zakładu Opiekuńczo - Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach w zakresie określonym w pkt. 2.1
1.2. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego,
1.3. szkolenia pracowników oraz personelu Zamawiającego z obsługi i administracji oprogramowania aplikacyjnego,
1.4. świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji.
1.5. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie określonym w pkt. 2.2
1.6. roboty instalacyjne i demontażowe w zakresie okablowania logicznego
1.7. wykonanie dokumentacji Bezpieczeństwa Danych Osobowych
1.8. modernizacja strony Zamawiającego przez dodanie stron dostępowych do uruchamianych e-usług
1.9. uruchomienie e-usług z zakresu ochrony zdrowia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 04031717-4393-43db-af8f-d91164013e2a
Biuletyn 531829-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach
Regon 1064962600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Głuchołazy
Zamawiajacy kod pocztowy 48340
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 391 847
Zamawiajacy fax 774 391 743
Zamawiajacy email zol-gl@wp.pl
Adres strony url http://zol-glucholazy.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wdrożenie E-usług medycznych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://zol-glucholazy.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zol-glucholazy.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oraz wdrożenie E-usług medycznych w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach wraz z niezbędnymi instalacjami oraz szkoleniami
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. dostawę bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego do obsługi Zakładu Opiekuńczo - Leczniczym SPZOZ w Głuchołazach w zakresie określonym w pkt. 2.1 1.2. wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego, 1.3. szkolenia pracowników oraz personelu Zamawiającego z obsługi i administracji oprogramowania aplikacyjnego, 1.4. świadczenie usług gwarancyjnych wobec całości dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji. 1.5. dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania zamawianych licencji oprogramowania aplikacyjnego w zakresie określonym w pkt. 2.2 1.6. roboty instalacyjne i demontażowe w zakresie okablowania logicznego 1.7. wykonanie dokumentacji Bezpieczeństwa Danych Osobowych 1.8. modernizacja strony Zamawiającego przez dodanie stron dostępowych do uruchamianych e-usług 1.9. uruchomienie e-usług z zakresu ochrony zdrowia.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna jeżeli wykonawca: - zrealizował co najmniej 2 dostawy systemu informatycznego dla jednostki lecznictwa zamkniętego obejmującego swym zakresem dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i bazą danych, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda. Dostawy muszą być zakończone w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za spełnienie warunku Zamawiający uzna jeżeli wykonawca: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia min. 150 000 zł, tj. wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie warunku Zamawiający uzna jeżeli wykonawca: - dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: • kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 Practitioner lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego dla jednostki medycznej na stanowisku kierownika projektu),– co najmniej 1 osoba, • specjaliści w zakresie wdrożenia systemu informatycznego dla jednostki lecznictwa (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca) - co najmniej 2 osoby,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen należy przedłożyć: 2.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; załącznik nr 4 2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 5 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 3.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3.5. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Oświadczenia i dokumenty wskazane w VI pkt. 2.1.) SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument wskazany w VI pkt 2.8. składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione w VI pkt. 2 i 3 SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza.
Zakresie warunkow udzialu 1. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik Nr 3 do specyfikacji. (art.22 ustawy - Pzp), 1.2. Wykaz dostaw systemu informatycznego dla jednostki lecznictwa zamkniętego obejmującego swym zakresem dostawę i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym i bazą danych, o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda. Dostawy muszą być zakończone w okresie ostatnich 3 latach przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców. Wzór wykazu stanowi załącznik Nr 6 do specyfikacji. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe dostawy został wykonane terminowo i należycie. 1.3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia obejmujący osoby określone w pkt. V.1.2 SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 1.4. opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wykazania spełnienia warunku w pkt V.1.3 Oświadczenia i dokumenty wskazane w VI pkt. 1.1) SIWZ składane są wraz z ofertą. Pozostałe dokumenty wymienione w VI pkt. 1. SIWZ wymagane będą tylko od Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza.
Inne dokumenty niewymienione 4. Dowód wniesienia wadium w kwocie 5000 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100 gr.) 5. Inne dokumenty 5.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 5.2. Podpisany i zaakceptowany Załącznik nr 2A do specyfikacji - „szczegółowy opis wymagań dla oferowanego sprzętu” 5.3. Wypełniony formularz „SZCZEGÓŁOWY OPIS FUNKCJONALNOŚCI SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DO OBSŁUGI Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego SPZOZ w Głuchołazach” - Załącznik nr 2B do specyfikacji, 5.4. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznik nr 8 do SIWZ. 5.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproszenia Wykonawców, którzy złożyli oferty, a ich oferta nie została odrzucona lub nie zostali wykluczeni, na prezentacje oferowanego oprogramowania aplikacyjnego oraz weryfikacje zapisów oferty z wykorzystaniem próbki systemu załączonej do oferty w formie trwałego, niezmiennego nośnika CD, DVD lub Blu-Ray czy też HDD. Podczas prezentacji systemu Zamawiający dokona weryfikacji wybranych przez siebie wymagań i parametrów wymaganych i ocenianych wykazanych w poniższej SIWZ. Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych. Prezentowane oprogramowanie aplikacyjne zostanie uruchomione na sprzęcie Wykonawcy z próbki w ofercie. W trakcie prezentacji komisja powołana do przeprowadzenia postępowania oceni zgodność z prawdą zamieszczonych w ofercie informacji. W każdej z ofert zostanie sprawdzona ta sama funkcjonalność - wymagania i parametry wymagane obligatoryjnie oraz oceniane. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodności z deklaracją w ofercie w zakresie wymagań i parametrów wymaganych obligatoryjnie i ocenianych skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Czy wadium 1
Wadium 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy – BZ WBK o/Głuchołazy 08 10902167 0000 0005 6200 0041 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć (oryginał) w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy, ul. Parkowa 9, gabinet kierownika administracyjno – gospodarczego a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wadium załączyć do oferty (luzem), a kopię wadium wpiąć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia do umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Funkcjonalność (ocena techniczna)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)