Dostawa plotera laserowego CO2 wraz z oprzyrządowaniem

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-27 00:00:00
Instytucja "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531355-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. plotera laserowego CO2 wraz z oprzyrządowaniem.
W skład oprzyrządowania wchodzą:
- 2 stoły robocze:
1. stół do grawerowania,
2. stół do cięcia o budowie ażurowej,
- system podsysu oparów ze stołu roboczego,
- przystawka rotacyjna umożliwiająca grawerowanie przedmiotów cylindrycznych,
- układ nadmuchu powietrza na obrabiany przedmiot,
- zestaw do czyszczenia luster oraz soczewki zgodny z wymaganiami producenta,
- 3 zapasowe soczewki – średnica do ustalenia na etapie realizacji zamówienia,
- systemem filtracji oparów, niewymagający podpięcia do instalacji kominowej - pozwalają-cy na pracę plotera w dobrze wentylowanym zamkniętym pomieszczeniu biurowym,
- jeden zestaw filtrów zamiennych do urządzenia.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ).
Sprzęt musi być fabrycznie nowe (nie używany), sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany
z fabrycznie nowych elementów, nieregenerowany, bez śladu uszkodzeń.
W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowany za cenę określoną w ofercie i umowie.
Wszelkie wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia nazwy własne z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, certyfikatów, atestów, specyfikacji technicznych
i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości
i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosić musi 12 miesięcy.
Wykonawca w ramach obowiązującej umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum raz w roku przeglądu gwarancyjnego oferowanego sprzętu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac7a3e29-11c2-4ac7-a2a5-1939c8adcb77
Biuletyn 531355-N-2018
Zamawiajacy nazwa "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Regon 10052223800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 233 50 53
Zamawiajacy fax 42 638 59 58
Zamawiajacy email zamowienia@ec1lodz.pl
Adres strony url www.ec1lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym”. Umowa o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytycja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ec1lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa plotera laserowego CO2 wraz z oprzyrządowaniem
Numer referencyjny 125/DSE/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. plotera laserowego CO2 wraz z oprzyrządowaniem. W skład oprzyrządowania wchodzą: - 2 stoły robocze: 1. stół do grawerowania, 2. stół do cięcia o budowie ażurowej, - system podsysu oparów ze stołu roboczego, - przystawka rotacyjna umożliwiająca grawerowanie przedmiotów cylindrycznych, - układ nadmuchu powietrza na obrabiany przedmiot, - zestaw do czyszczenia luster oraz soczewki zgodny z wymaganiami producenta, - 3 zapasowe soczewki – średnica do ustalenia na etapie realizacji zamówienia, - systemem filtracji oparów, niewymagający podpięcia do instalacji kominowej - pozwalają-cy na pracę plotera w dobrze wentylowanym zamkniętym pomieszczeniu biurowym, - jeden zestaw filtrów zamiennych do urządzenia. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (OPZ). Sprzęt musi być fabrycznie nowe (nie używany), sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkt wykonany z fabrycznie nowych elementów, nieregenerowany, bez śladu uszkodzeń. W przypadku wycofania w trakcie realizacji umowy sprzętu wskazanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć sprzęt o parametrach nie gorszych niż zaoferowany za cenę określoną w ofercie i umowie. Wszelkie wskazane w Opisie Przedmiotu Zamówienia nazwy własne z zastosowaniem znaków towarowych, określenie norm, aprobat, certyfikatów, atestów, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosić musi 12 miesięcy. Wykonawca w ramach obowiązującej umowy zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum raz w roku przeglądu gwarancyjnego oferowanego sprzętu.
Cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 133486,78
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 90
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i Wykonawca wskaże go w formularzu oferty.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (jeżeli dokumenty nie są dostępne w ogólnodostępnych bezpłatnych bazach).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
Inne dokumenty niewymienione Treść oferty stanowią: 1. Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2. Formularz cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3a do SIWZ), składany w oryginale. 3. Specyfikacja techniczna oferowanego produktu potwierdzająca zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierająca nazwę producenta, model/nr katalogowy oferowanego produktu, wypełniona i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (Załącznik nr 3b do SIWZ) składana w oryginale. Poza dokumentami i oświadczeniami wymienionymi powyżej, do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć: 1. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują (bez wezwania) Zamawiającemu:Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych). Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 7. Istotnych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-03-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Miejsce i termin otwarcia ofert: 1) miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3, 90-022 Łódź, Sala konferencyjna. 2) termin otwarcia ofert: dnia 27.03.2018 r. godz. 12:10. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)