zakup, dostawa zestawów komputerowych (sprzęt IT)

Publication date 2018-03-15
End date 2018-03-23 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531697-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup, dostawa zestawów komputerowych (sprzęt IT)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8a66592-322e-4e2c-a37b-50349fc9e412
Biuletyn 531697-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28882800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Długa
Zamawiajacy adres numer domu 42371
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61848
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 549 121
Zamawiajacy fax 618 529 472
Zamawiajacy email grazyna.kowalska@skpp.edu.pl
Adres strony url www.skpp.edu.pl
Adres strony internetowej www.skpp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.skpp.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.skpp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, 61-848 Poznań, ul. Długa ½, Dział Zamówień Publicznych pokój 603
Nazwa nadana zamowieniu zakup, dostawa zestawów komputerowych (sprzęt IT)
Numer referencyjny EZP/21/18
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu zakup, dostawa zestawów komputerowych (sprzęt IT)
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który zrealizował min. dwie dostawy, których przedmiotem był sprzęt komputerowy. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: • wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, Wykaz zrealizowanych zamówień przedstawić, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (dołączyć do oferty). Wykonawca przedłoży dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – Wykonawca, którego oferta oceniona będzie jako najkorzystniejsza dostarczy na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z treścią SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen zgodnie z zapisem SIWZ część II pkt. 1.1 lit A/- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;- Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Zgodnie z SIWZ część II pkt. 1.1 lit. B/ pkt. 1 - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 lit. A: Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zamawiający wezwie do dostarczenia tego dokumentu Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsze. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zgodnie z treścią SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu O zamówienie ubiegać się może Wykonawca, który zrealizował min. dwie dostawy, których przedmiotem był sprzęt komputerowy. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: dowody określające czy dostawy wykazane przez Wykonawcę zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Zgodnie z treścią SIWZ. Wykonawca, którego oferta oceniona będzie jako najkorzystniejsza dostarczy wymienione dokumenty na wezwanie Zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. A. Przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE (jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej, obok znaku CE umieszcza się jej numer seryjny Na potwierdzenie Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dostarczy na wezwanie Zamawiającego aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju –zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia np. CE dla którego wystawiono deklarację zgodności, o ile dla danego wyrobu deklaracja zgodności CE jest przewidziana. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. B. Wykonawca posiada certyfikaty i spełnia wymagania niżej określone: - Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu - ENERGY STAR 6.1 - Certyfikat akredytowanej jednostki potwierdzający głośność jednostki - głośność jednostki mierzona z pozycji operatora w trybie IDLE XX dB - Certyfikat akredytowanej jednostki potwierdzający głośność jednostki - głośność jednostki mierzona z pozycji obserwator w trybie IDLE XX dB - Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki - Certyfikat TCO dla komputerów AIO - Certyfikat MIL-STD-810G - Certyfikat 80 PLUS klasy min. Bronze Wykonawca nie musi być producentem, może być wyłącznie sprzedawcą produktów i nie będzie posiadał certyfikatów wystawionych na siebie. W takiej sytuacji Wykonawca posiada certyfikaty wystawione dla producenta oferowanego produktu potwierdzające spełnianie wymagań powyżej określonych. Na potwierdzenie spełnienia tych wymogów Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dostarczy na wezwanie Zamawiającego oświadczenie o spełnieniu wymagań, zgodnie z załącznikiem nr 8 SIWZ. Wykonawca zamiast dokumentów ,o których mowa powyżej może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa powyżej ,może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarzadzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2 i wykaz przedmiotu zamówienia, zgodnie z wzorem załącznika nr 1. Wykonawca w formularzu ofertowym (zał. Nr 2) uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego. 2) oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5, zgodnie z załącznikiem nr 5 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zał. nr 3; 4) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W sytuacji, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy. 6) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawca dołączy do oferty wykaz zrealizowanych zamówień, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 7) Wykonawca, ponadto przekaże Zamawiającemu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższe wymagania dotyczące dokumentów, które należy dołączyć do oferty szczegółowo określone w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu dostawy a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, c) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-b) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności, wyłącznie po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w Umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej Umowie, b) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w Umowie. c) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, d) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. 3. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy a) zmiany spowodowane udzieleniem przez Wykonawcę upustów promocyjnych. W przypadku udzielenia przez Wykonawcę upustów promocyjnych dla klienta w okresie trwania Umowy, upusty będą obowiązywały również dla tej Umowy, b) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT lub podatku akcyzowego. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego wzrośnie, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia netto Wykonawcy. W takim przypadku cenna brutto nie zmieni się, zaś obniżeniu ulegnie wynagrodzenie netto Wykonawcy. Jeśli zmiana stawki VAT lub podatku akcyzowego będzie powodować zmniejszenie kosztów przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego zapłaconego przez Wykonawcę. c) zmiany polegające na obniżeniu wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, d) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika. Niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy, 4. Zmiany są dopuszczalne, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. Zmiana postanowień zawartej Umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV 4 4 data 2018-03-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rozpatrywania reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)