| GuidZP400 |
b501cb2e-da57-45c3-b020-0b7b8a4d3cac
|
| Biuletyn |
531954-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o.
|
| Regon |
30090413000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. Grota Roweckiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rawicz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63900
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
(065) 546 70 64
|
| Zamawiajacy fax |
(065) 546 70 64
|
| Zamawiajacy email |
renata.pazola@szpitalrawicz.pl
|
| Adres strony url |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka prawa handlowego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalrawicz.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad zintegrowanym systemem informatycznym Eskulap i Simple ERP na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
|
| Numer referencyjny |
NLO-3822-03/PN/18
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostęp do nowych wersji oraz świadczenie opieki serwisowej nad zintegrowanym systemem informatycznym Eskulap i Simple ERP na potrzeby Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. w zakresie posiadanych przez Zamawiającego modułów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Okres w miesiacach |
36
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wystarczającym będzie złożenie stosownego oświadczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania Zamawiający żąda złożenia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca winien posiadać (i złożyć na wezwanie Zamawiającego):
• wykaz wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie działalności – jeżeli jest krótszy niż trzy lata wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 (dwie) usługi, każda polegająca na nadzorze autorskim oraz opiece serwisowej nad zintegrowanym systemem informatycznym Eskulap i Simple ERP w obiektach związanych z prowadzeniem działalności leczniczej o wielkości minimum 150 łóżek tj. w szpitalach lub przedsiębiorstwach o charakterze podobnym rozumianych jako przedsiębiorstwo podmiotu leczniczego, w którym podmiot ten wykonuje działalność leczniczą w rodzaju świadczenia szpitalne – w rozumieniu ustawy o działalności leczniczej (Dz.U. z 2011r nr 112 poz. 654) i potwierdzić ten fakt dowodem, tj. referencją lub innym dokumentem (dokument powinien zawierać: datę jego wystawienia, podmiot wystawiający dokument i przedmiot) lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług winien zostać sporządzony wg druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
3. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 5 umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- na zasadach i w sposób określony w ust. 4 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|