Dot. projektu numer: RPKP.06.01.02-04-0006/16 pn.: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” realizowany w ramach: Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Publication date 2018-03-16
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Powiat Lipnowski
Miejscowość Lipno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532776-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem – dostawa mebli.
Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” nr RPKP.06.01.02-040006/16 realizowany w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części:
część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1
część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2
W załączniku nr 7 Zamawiający przedstawił wizualizację zabudowy kuchennej. W wizualizacji nie ujęto zlewu (wymagany przez Zamawiającego), który to powinien znajdować się w szafce pod oknem – po prawej stronie od zmywarki.
UWAGA!
Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin.
UWAGA!
Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1 i 2 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Lipnie (87-600) położonych przy ulicy Platanowej 2 - 4 w Lipnie oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie.
UWAGA! Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi (pustostany) w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej jeden dzień roboczy przed przewidzianą dostawą. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Zamawiający chce aby Wykonawca brał pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §4 ust 1 umowy zawartej między stronami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c86b937-17d1-4d18-90f3-852dd5bd016f
Biuletyn 532776-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Lipnowski
Regon 91086972000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sierakowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10 B
Zamawiajacy miejscowosc Lipno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 872 039
Zamawiajacy fax 542 872 039
Zamawiajacy email starostwo@lipnowski.powiat.pl
Adres strony url http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dot. projektu numer: RPKP.06.01.02-04-0006/16 pn.: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” realizowany w ramach: Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.lipnowski.powiat.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Jedynie w formie papierowej w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Poiatowe w Lipnie; ul. Sierakowskiego 10B; 87-600 Lipno
Nazwa nadana zamowieniu Dot. projektu numer: RPKP.06.01.02-04-0006/16 pn.: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” realizowany w ramach: Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny Or.II.272.06.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2 z 2
Okreslenie przedmiotu Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem – dostawa mebli. Projekt realizowany w ramach projektu pod nazwą: „Budowa dwóch budynków przeznaczonych na całodobową opiekę i wychowanie dla dzieci i młodzieży na działkach o numerach ewidencyjnych nr 1874/7 i nr 1874/16 położonych przy ul. Okrzei i Platanowej w obrębie ewidencyjnym nr 8 Miasta Lipna wraz z wyposażeniem” nr RPKP.06.01.02-040006/16 realizowany w ramach: Osi priorytetowej: 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 6.1.2 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, Schemat: Placówki opiekuńczo-wychowawcze i rodzinne domy dziecka, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3.1. Przedmiot Zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1 część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 W załączniku nr 7 Zamawiający przedstawił wizualizację zabudowy kuchennej. W wizualizacji nie ujęto zlewu (wymagany przez Zamawiającego), który to powinien znajdować się w szafce pod oknem – po prawej stronie od zmywarki. UWAGA! Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin. UWAGA! Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1 i 2 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Lipnie (87-600) położonych przy ulicy Platanowej 2 - 4 w Lipnie oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie. UWAGA! Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi (pustostany) w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej jeden dzień roboczy przed przewidzianą dostawą. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Zamawiający chce aby Wykonawca brał pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §4 ust 1 umowy zawartej między stronami.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 81414,63
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Data rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Data zakończenia realizacji zamówienia: zamówienie ma być wykonane najpóźniej do dnia 25.05.2018 roku, jednak Zamawiający zastosował kryterium „skrócenie terminu realizacji” do: 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - 40 pkt 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 pkt 42 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt 49 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt w związku z czym koniec realizacji zadania będzie określony indywidualnie na podstawie wyboru oferty, która zgromadzi najwięcej punktów.
Okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawcy: Oświadczenia wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2: 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego, które znajduje się w Banku Spółdzielczym w Lipnie: Nr rachunku: 39 9542 0008 2012 0021 0513 0005, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania oraz część na jakie jest wnoszone W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie (II piętro nr 28), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. 4. W sprawach nie uregulowanych umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy właściwe ze względu na przedmiot umowy. 5. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 7 ust. 1).
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I – meble wolnostojące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43951,22
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Data zakończenia realizacji zamówienia: zamówienie ma być wykonane najpóźniej do dnia 25.05.2018 roku, jednak Zamawiający zastosował kryterium „skrócenie terminu realizacji” do: 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - 40 pkt 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 pkt 42 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt 49 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt w związku z czym koniec realizacji zadania będzie określony indywidualnie na podstawie wyboru oferty, która zgromadzi najwięcej punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1 część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 W załączniku nr 7 Zamawiający przedstawił wizualizację zabudowy kuchennej. W wizualizacji nie ujęto zlewu (wymagany przez Zamawiającego), który to powinien znajdować się w szafce pod oknem – po prawej stronie od zmywarki. UWAGA! Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin. UWAGA! Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1 i 2 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Lipnie (87-600) położonych przy ulicy Platanowej 2 - 4 w Lipnie oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie. UWAGA! Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi (pustostany) w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej jeden dzień roboczy przed przewidzianą dostawą. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Zamawiający chce aby Wykonawca brał pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §4 ust 1 umowy zawartej między stronami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część II – meble do zabudowy na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37463,41
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2018-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Data rozpoczęcia realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Data zakończenia realizacji zamówienia: zamówienie ma być wykonane najpóźniej do dnia 25.05.2018 roku, jednak Zamawiający zastosował kryterium „skrócenie terminu realizacji” do: 28 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - 40 pkt 35 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 30 pkt 42 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 20 pkt 49 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy – 10 pkt w związku z czym koniec realizacji zadania będzie określony indywidualnie na podstawie wyboru oferty, która zgromadzi najwięcej punktów.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie i montaż mebli, których specyfikacja techniczna znajduje się w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: część I – meble wolnostojące – załącznik nr 1 część II – meble do zabudowy na wymiar – pracownia obsługi gości - załącznik nr 2 W załączniku nr 7 Zamawiający przedstawił wizualizację zabudowy kuchennej. W wizualizacji nie ujęto zlewu (wymagany przez Zamawiającego), który to powinien znajdować się w szafce pod oknem – po prawej stronie od zmywarki. UWAGA! Wymiary podane w specyfikacji technicznej są podane na podstawie dokumentacji technicznej i mogą się różnić od rzeczywistych danych stąd Zamawiający, po uprzednim kontakcie telefonicznym ze strony Wykonawcy, udostępni pomieszczenia w celu dokonania fachowych oględzin. UWAGA! Okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (nie punktowany) na wszystkie elementy wyposażenia opisanego w załącznikach 1 i 2 to 24 miesiące liczone od dnia przekazania wyposażenia protokołem zdawczo-odbiorczym Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli i wyposażenia do budynków Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Lipnie (87-600) położonych przy ulicy Platanowej 2 - 4 w Lipnie oraz ich rozładunek, wniesienie, złożenie i zamontowanie. UWAGA! Budynki spod ww. adresu nie są jeszcze wykorzystywane do pracy i nie posiadają oddelegowanej do nich obsługi (pustostany) w związku z czym ze względów organizacyjnych i logistycznych (brak pomieszczeń magazynowych) Zamawiający WYMAGA od Wykonawcy, który wygra i będzie realizował zadanie aby ten informował o dostawach elementów mebli lub całych mebli co najmniej jeden dzień roboczy przed przewidzianą dostawą. Zamawiający NIE DOPUSZCZA wysyłania elementów mebli lub całych mebli za pośrednictwem firm kurierskich oraz operatorów pocztowych. Jest to podyktowane dbałością o zachowanie wysokiej jakości dostaw i bezproblemowej realizacji zadania, ponieważ meble jak ich elementy składowe (blaty itp.) są najczęściej przedmiotami wielkogabarytowymi, ciężkimi, które łatwo zarysować, uszkodzić w związku z czym Zamawiający chce aby Wykonawca brał pełną odpowiedzialność za transport i ROZŁADUNEK przedmiotów zamówienia. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia nie później niż na 2 dni przed jego planowanym dokonaniem. Odbiór ostateczny nastąpi najpóźniej w ostatnim dniu realizacji umowy, określonym w §4 ust 1 umowy zawartej między stronami.
  

Criterion

Kryteria skrócenie terminu realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)