Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów

Publication date 2018-03-16
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532375-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301920001, 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów. Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy papierów do drukowania. Zadanie 3: Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych i papierniczych. Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6cd6908e-e62c-40f0-9a76-7f3f74830909
Biuletyn 532375-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Regon 126675700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poznańska
Zamawiajacy adres numer domu 79
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 651 397
Zamawiajacy fax 627 571 323
Zamawiajacy email zam.pub_szpital.kalisz@poczta.fm
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku (Dz.U z 2017 roku poz.1481 t.j.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów
Numer referencyjny 16/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów. Przedmiot zamówienia składa się z 4 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów. Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy papierów do drukowania. Zadanie 3: Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych i papierniczych. Zadanie nr 4: Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1785 tekst jednolity z późn. zm); d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4a-b - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4c, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy Zadania Nr 4 w przypadku zaoferowania przez wykonawcę produktów równoważnych: a) raporty z testów potwierdzające, że podana wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodności z normami: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24712 dla kolorowych cartridgy atramentowych, ISO/IEC 24711 z atramentem w kolorze czarnym (tuszy) wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania najwyższych norm lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów potwierdzających spełnienie najwyższych norm, b) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko, c) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny potwierdzający, że proces produkcji przebiega zgodnie z przywołaną normą.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita-łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 tekst jednolity z późn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapita-łowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2017 roku poz. 229 tekst jednolity z późn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. dopuszcza się możliwość zmiany: a) danych stron umowy (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.), zmiana danych stron wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, b) w zakresie numeru katalogowego wyrobu przy zachowaniu jego parametrów lub lepszych po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Obniżenie cen jednostkowych jest dopuszczalne. Zmiana numeru katalogowego wyrobu wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, c) wyrobu w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy wówczas dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Obniżenie cen jednostkowych jest dopuszczalne. Zmiana wyrobu na nowy wymaga sporządzenia stosownego aneksu do umowy, d) umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmianie ulegnie wartość umowy brutto, a wartość umowy netto pozostanie bez zmian. Powyższa zmiana nie będzie wymagała sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, o zmianie Wykonawca powiadomi Zamawiającego. Zmiana będzie obowiązywać od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek i faxów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy papieru do drukowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Papier kserograficzny formatu A-4, A-3, A-5 przeznaczony do dwustonnego kopiowania w kserokopiarkach i drukowania na drukarkach laserowych i atramentowych, gramatura 80g/m2, stopień białości nie niższy niż 161/CIE/, wyprodukowany z masy celulozowej bielonej bez udziału chloru elementarnego /ECF/
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych i papierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Różne artykuły biurowe i papiernicze - bloki makulaturowe 30 szt, cienkopisy 900 szt, teczki 300 szt, długopisy różne 1500 szt, dziurkacze 30 szt,etykiety samoprzylepne 182 op, gumki do ścierania 55 szt, kleje 400 szt, klipy do dokumentów 280 op, kostki biurowe 300 op , koszulki foliowe 50 op,korektory 140 st, koperty różne 50500 szt,markery 1330 szt, nożyczki70 szt, obwoluty 400 szt, ołówki 70 szt, i
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sukcesywne dostawy tonerów i tuszy do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tonery i tusze do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - folie do faxu
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)