GuidZP400 |
5cf3d825-f51a-4763-9a94-fc08c027576b
|
Biuletyn |
530368-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
Regon |
27278032300014
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Energetyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0324291000, 4291288
|
Zamawiajacy fax |
324 291 225
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.rybnik.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.rybnik.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SPZOZ WSS NR 3 44-200 Rybnik ul. Energetyków 46, sekretariat Dyrektora w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy odzieży i obuwia roboczego dla personelu szpitalnego, obuwia operacyjnego oraz pościeli szpitalnej
|
Numer referencyjny |
DZPZ-181-PN/20-2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia roboczego dla personelu szpitalnego, obuwia operacyjnego oraz pościeli szpitalnej, dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację dostaw zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Formularz oferty"), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do specyfikacji ("Formularz cenowy"). Dodatkowo Zamawiający przedkłada poglądowo wzór logo (pakiet nr 1) stanowiący załącznik nr 1.1A, wzór bluzy (pakiet nr 1) stanowiący załącznik nr 1.2 do specyfikacji oraz wzór obuwia operacyjnego (pakiet nr 3) stanowiący załącznik nr 1.3 do specyfikacji.
Zamówienie podzielone jest na 5 pakietów (części) wymienionych w załączniku nr 1.1. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub większej ilości pakietów, natomiast w ramach da¬nego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Dostawy (dla wszystkich pakietów) będą się odbywać transportem na koszt Wykonawcy wg zasad ustalonych w umowie i formularzu cenowym dla danego pakietu. Podane w formularzach cenowych ilości dotyczą okresu 24 miesięcy (dla pakietu nr 5 - 4 miesiące) (umowy zostaną zawarte na taki okres), ilości te mają charakter orientacyjny. Zamawiający będzie dokonywał zamówień w zależności od potrzeb szpitala. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ("Wzór umowy").
Dostarczany asortyment musi:
- odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty,
- posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla asortymentu w załączniku nr 1.1, (zgodnie z opisem pod każdym z pakietów).
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji dla pakietu nr 5 - 4 miesiące.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)
- katalogi, ulotki, karty techniczne bądź inne dokumenty potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z opisanym przez Zamawiającego w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- certyfikat CE (w zakresie pakietu nr 3, 4 oraz 5),
- dokument potwierdzający zgodność z normą PN EN ISO 20347:2012 (w zakresie pakietu nr 2 oraz 3) oraz zgodność z normą ENV-14237 - Tekstylia w systemie ochrony zdrowia lub z normą ENV-14237 - Tekstylia w systemie ochrony zdrowia wydany przez jednostkę akredytującą (w zakresie pakietu nr 5).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z informacją powyżej w punkcie III.3) należy do oferty dołączyć oświadczenie wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. Ponadto dla wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony razem z ww. informacją na stronie zamawiającego); wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2018-03-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, dołączając do niej następujące załączniki: 1. Komplet załączników stanowiących charakterystykę oferty oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej, tj.: 1.1. Formularz cenowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do specyfikacji). Załącznik nr 1.1 wskazuje wymagania zamawiającego, które muszą zostać spełnione. Ww. wzory załączników nr 1, 1.1 należy wypełnić w całości, bez wprowadzania zmian w ich treści - stanowią one integralną część oferty - deklarację wykonawcy co do jej treści, stąd brak tych załączników, zawierających treści zgodne z wzorami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowoduje odrzucenie oferty (po uprzednim wykonaniu przez zamawiającego wszystkich czynności przewidzianych Ustawą w zakresie oceny ofert). Oświadczenia te nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy. 2. Oświadczenia i dokumenty służące wykazaniu braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji). 3. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - jeśli dotyczy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odzież dla personelu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież dla personelu medycznego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie profilaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Obuwie profilaktyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18832000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Obuwie operacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Odzież robocza
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Odzież robocza
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pościel szpitalna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
4
|
Zalacznik krotki opis |
Pościel szpitalna
|
| |