Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy

Publication date 2018-03-16
End date 2018-03-26 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Miejscowość Morawica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532397-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilość oraz wartość artykułów biurowych i papierniczych jakie powinny być dostarczone sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, który ma te same bądź lepsze parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego opisanego w SIWZ. 2) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez Zamawiającego lub lepsze. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym produkcie musi znaleźć się ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego Wykonawca dostarczy opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu równoważnego. 4) Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły biurowe i papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zastosowane w postępowaniu preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d8bda263-61c4-4f8d-b434-08af5cd965f3
Biuletyn 532397-N-2018
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
Regon 29011000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spacerowa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Morawica
Zamawiajacy kod pocztowy 26026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 641 378
Zamawiajacy fax 413 641 226
Zamawiajacy email zamowienia@morawica.com.pl
Adres strony url www.morawica.com.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.morawica.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych do Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
Numer referencyjny EZP-252-5/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów biurowych i papierniczych według asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. Formularz asortymentowo-cenowy określa ilość oraz wartość artykułów biurowych i papierniczych jakie powinny być dostarczone sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1) Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, który ma te same bądź lepsze parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego opisanego w SIWZ. 2) W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same, co produkt opisany przez Zamawiającego lub lepsze. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym produkcie musi znaleźć się ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego Wykonawca dostarczy opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu równoważnego. 4) Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły biurowe i papiernicze spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zastosowane w postępowaniu preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł. oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000,00 zł. oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli: - ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik; - w postępowaniu uczestniczą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie W w/w przypadkach pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany opisane zostały we wzorze umowy załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2018-03-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres niezmienności cen
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)