GuidZP400 |
457aae8b-cd5a-46aa-9509-5139ff8e3977
|
Biuletyn |
532210-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego
|
Regon |
29046900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Koszarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-149
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3261325 w. 128
|
Zamawiajacy fax |
71 3260622
|
Zamawiajacy email |
elzbietajanicka@interia.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, 51-149 Wrocław, Ul. Koszarowa 5, sekcja Umów i Zamówień Publicznych, Budynek J, pokój nr 15, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
|
Numer referencyjny |
PN 19/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
Oferowane meble i wyposażenie – nowe, wyprodukowane w roku, w którym będą dostarczane, nieuszkodzone, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletne i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP
Cena ofertowa musi zawierać w szczególności koszt wytworzenia mebli, transportu, montażu oraz koszt wszystkich materiałów pomocniczych do montażu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z montażem dostarczanego wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
33948,19
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
42
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Uwaga: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekaże w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
4) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie o niekaralności.
5) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków.
6)zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego że Wykonawca nie zalega
z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
II. Oświadczenia Wykonawcy:
1)o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
2) o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne,
3) o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie
z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 Ustawy Zamawiający żąda:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) materiały informacyjne producenta lub dystrybutora w języku polskim, prospektów, opisu technicznego urządzeń oferowanych - na żądanie Zamawiającego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
-zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiana cen spowodowana wprowadzeniem ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-03-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1-PN 19/18- dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
5830,62
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
Oferowane meble i wyposażenie – nowe, wyprodukowane w roku, w którym będą dostarczane, nieuszkodzone, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletne i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP
Cena ofertowa musi zawierać w szczególności koszt wytworzenia mebli, transportu, montażu oraz koszt wszystkich materiałów pomocniczych do montażu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z montażem dostarczanego wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 2-PN 19/18- dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19818,53
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
Oferowane meble i wyposażenie – nowe, wyprodukowane w roku, w którym będą dostarczane, nieuszkodzone, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletne i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP
Cena ofertowa musi zawierać w szczególności koszt wytworzenia mebli, transportu, montażu oraz koszt wszystkich materiałów pomocniczych do montażu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z montażem dostarczanego wyposażenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3-PN 19/18- dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8299,02
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wózków, zbieraczy, kontenerów do Apteki Szpitalnej
Oferowane meble i wyposażenie – nowe, wyprodukowane w roku, w którym będą dostarczane, nieuszkodzone, niebędące uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, wykonane profesjonalnie, z zachowaniem wysokiej jakości, estetyki i trwałości wykonania, dostarczone kompletne i w całości, po zamontowaniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Wszystkie użyte materiały do wykonania mebli muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium RP
Cena ofertowa musi zawierać w szczególności koszt wytworzenia mebli, transportu, montażu oraz koszt wszystkich materiałów pomocniczych do montażu.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z montażem dostarczanego wyposażenia
|
| |