Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-27 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533266-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Siedlcach.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:
a)dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na Zamawiającego własność materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ.
b)odbierać kasety po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, oraz do wystawienia protokołu odbioru stwierdzającego powyższą czynność zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska oraz dotyczącymi postępowania ze zużytymi materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych.
Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany.
Dostarczone materiały eksploatacyjne mają być oryginale tj. wyprodukowane lub zalecane przez producenta urządzenia albo równoważne oryginalnym. Przez pojęcie „równoważne” Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony tj. równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, powinny zapewniać pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących. Produkty równoważne, po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Umowa będzie realizowana sukcesywnie przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wcześniejszego wykorzystania asortymentu w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami (w formie dostaw częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych, wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego (zamówienia cząstkowe) przesłanej Wykonawcy, zgodnie z wyborem Zamawiającego – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść materiały eksploatacyjne do wskazanego pomieszczenia w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A, w ciągu 5 dni roboczych dla Zamawiającego od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji. Szczegółowe określenie warunków realizacji zamówienia opisane zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik Nr 1 do umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6e1353e5-9036-43ff-a562-3d37deca208e
Biuletyn 533266-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy w Siedlcach
Regon 000324949
Zamawiajacy adres ulica Kazimierzowska
Zamawiajacy adres numer domu 31a
Zamawiajacy miejscowosc Siedlce
Zamawiajacy kod pocztowy 08-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-25 644-77-02
Zamawiajacy fax 0-25 632-23-27
Zamawiajacy email anna.zelanowska@siedlce.sr.gov.pl
Adres strony url www.siedlce.sr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.siedlce.sr.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.siedlce.sr.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Rejonowy w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 31A, 08-110 Siedlce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Sądu Rejonowego w Siedlcach
Numer referencyjny (Zam.Publ.2/2018)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Siedlcach.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: a)dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na Zamawiającego własność materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych określonych szczegółowo w załączniku Nr 1 do SIWZ. b)odbierać kasety po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego, oraz do wystawienia protokołu odbioru stwierdzającego powyższą czynność zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony środowiska oraz dotyczącymi postępowania ze zużytymi materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń biurowych. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tzw. regenerowany. Dostarczone materiały eksploatacyjne mają być oryginale tj. wyprodukowane lub zalecane przez producenta urządzenia albo równoważne oryginalnym. Przez pojęcie „równoważne” Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem), do którego jest zamówiony tj. równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, powinny zapewniać pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzeń drukujących. Produkty równoważne, po zainstalowaniu w urządzeniu, powinny umożliwiać uzyskanie poprawnych informacji drukowanych na stronie stanu materiału lub informacji o kasecie drukującej. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Umowa będzie realizowana sukcesywnie przez okres kolejnych 12 miesięcy od dnia jej podpisania lub do wcześniejszego wykorzystania asortymentu w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania materiałów eksploatacyjnych partiami (w formie dostaw częściowych) stosownie do potrzeb Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy. Wielkość i termin dostarczenia każdej partii materiałów eksploatacyjnych, wynikać będzie z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego (zamówienia cząstkowe) przesłanej Wykonawcy, zgodnie z wyborem Zamawiającego – pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść materiały eksploatacyjne do wskazanego pomieszczenia w budynku Sądu Rejonowego w Siedlcach przy ul. Kazimierzowskiej 31A, w ciągu 5 dni roboczych dla Zamawiającego od złożenia przez Zamawiającego dyspozycji. Szczegółowe określenie warunków realizacji zamówienia opisane zostało w załączniku Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 3 do SIWZ – Formularz asortymentowo – cenowy (załącznik Nr 1 do umowy).
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje: • co najmniej jedną umowę której przedmiot obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ; • o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Uwaga: Pod pojęciem umowy (dostawy) wykonanej należy rozumieć umowę zrealizowaną (zakończoną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, na kwotę co najmniej 150 000,00 zł brutto. Pod pojęciem umowy (dostawy) wykonywanej należy rozumieć umowę będącą w trakcie realizacji (aktualnie wykonywaną) której wykonana część do dnia otwarcia ofert, wyniosła co najmniej 150 000,00 zł brutto. Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku dostaw (umów) w celu osiągnięcia wartości minimalnej 150 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej, zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujące dokumenty: 1)Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz dostaw należy złożyć w oryginale według wzoru załącznika Nr 5 do SIWZ. Dowody należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty i oświadczenia o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ. 3. Dokumenty podmiotów trzecich na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp., zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SIWZ. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. . 5. Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami lub do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp., według wzoru załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Dopuszcza się zmianę Umowy w następującym zakresie: a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania Umowy dopuszcza się zmianę cen jednostkowych oraz wartości Umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy wyłącznie co do niezrealizowanych przez Wykonawcę świadczeń częściowych względem których Wykonawca nie popadł w zwłokę ; b) w przypadku wprowadzenie nowej technologii lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą Umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym o co najmniej takich samych parametrach lub o wyższych parametrach jakościowych co brakujący materiał eksploatacyjny. Zmiana tako może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy i nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy; c) Zmiana ilości danego materiału eksploatacyjnego do danego typu urządzenia na rzecz innego materiału eksploatacyjnego do danego typu urządzenia w ramach: - załącznika Nr 1 do Umowy i po cenach w nim określonych; - w zakresie wartości Umowy o której mowa w § 6 ust. 1. 2. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy winien zawierać uzasadnienie faktyczne, a w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit a) także uzasadnienie prawne.
IV 4 4 data 2018-03-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)