Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/18/12/MW

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-28 00:00:00
Instytucja Politechnika Śląska
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532836-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391131008, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części. Meble przeznaczone są do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. 2. CPV: 39.11.31.00 – 8 Fotele, CPV: 39.13.00.00 – 2 Meble biurowe. 3. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części 1 i 2).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 058b8e58-c938-4c64-861f-e8e303d2e687
Biuletyn 532836-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Śląska
Regon 000001637
Zamawiajacy adres ulica Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 2A
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322371334
Zamawiajacy fax 322371334
Zamawiajacy email oz@polsl.pl
Adres strony url www.polsl.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polsl.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy: OZ/D/18/12/MW
Numer referencyjny OZ/D/18/12/MW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę (dowóz i wniesienie) i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części. Meble przeznaczone są do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. 2. CPV: 39.11.31.00 – 8 Fotele, CPV: 39.13.00.00 – 2 Meble biurowe. 3. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy (dotyczy części 1 i 2).
Cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-03-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa foteli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę foteli biurowych obrotowych – 3 szt. 2. CPV: 39.11.31.00 – 8 Fotele. 3. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa biurka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę biurka – 1 szt. 2. CPV: 39.13.00.00 – 2 Meble biurowe. 3. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia zawarcia umowy.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja G
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena C
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)