Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Publication date 2018-03-19
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Koszulki,
  • Torby podręczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533098-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006, 183310008, 189390000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części tj.:
Część A Gadżety promocyjne
Część B Koszulki i bluzy z logo uczelni
Część C Torby bawełniane z nadrukiem
2. Miejsce dostawy:
część A - C Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-C (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz).
4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A-C do Siwz.
5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-C do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8ac989eb-deff-4bab-a173-e783a273cdfb
Biuletyn 533098-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
Regon 000288981
Zamawiajacy adres ulica Wybrzeże L.Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-367
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7841174
Zamawiajacy fax 71 7840045
Zamawiajacy email monika.komorowska@am.wroc.pl
Adres strony url www.umed.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umed.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umed.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław, pokój 3A 113.1 (III piętro).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
Numer referencyjny UMW / AZ / PN - 27 / 18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części tj.: Część A Gadżety promocyjne Część B Koszulki i bluzy z logo uczelni Część C Torby bawełniane z nadrukiem 2. Miejsce dostawy: część A - C Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A-C (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A-C do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-C do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (wzór – załącznik 1 A-C do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 2) Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 2 A-C do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 3) Próbki gadżetów promocyjnych, wymienione w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A-C do Siwz), 4) Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt. 1 – 4 (wzór załącznik nr 3 do Siwz) – wypełniony przez Wykonawcę, 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy – jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwa winny być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Pzp., albo, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Pzp., jedna z wymienionych poniżej okoliczności: 1) zmiana stawki podatku VAT w toku wykonywania umowy – do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; 2) zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę; 3) wejście w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 4) wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Gadżety promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Gadżety promocyjne 2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 A (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 A do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 A do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Koszulki i bluzy z logo uczelni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18331000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Koszulki i bluzy z logo uczelni 2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 B do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Torby bawełniane z nadrukiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18939000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia: Torby bawełniane z nadrukiem 2. Miejsce dostawy: Dział Marketingu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. –- na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 C (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 5 do Siwz). 4. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 C do Siwz. 5. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór – zał. nr 1 C do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)