Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego dla strażaka

Publication date 2018-03-19
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532956-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 184000003, 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego dla strażaka:
Część 1 – Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka
Część 2 – Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka
Część 3 – Toporki strażackie
Część 4 – Zatrzaśniki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6360dc82-31f5-42f0-aae3-5fb8fd45532e
Biuletyn 532956-N-2018
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
Regon 97039103800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bolesława Chrobrego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65-043
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 261648381, 261648388,261648308
Zamawiajacy fax 261648479
Zamawiajacy email rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście lub za pomocą operatorów pocztowych
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro, pokój 104-105
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego dla strażaka
Numer referencyjny 6/PN/WGSI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego dla strażaka: Część 1 – Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka Część 2 – Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka Część 3 – Toporki strażackie Część 4 – Zatrzaśniki
Cpv glowny przedmiot 18400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w ofercie, b) Termin zamówienia nie może być krótszy niż 20 dni i nie może być dłuższy niż 30 dni. UWAGA: Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; UWAGA ! Zamawiający każdorazowo na etapie badania ofert weryfikuje złożone zaświadczenia w elektronicznym systemie ZUS. 4. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – zał. nr 4; UWAGA ! Powyższy dokument Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w: 1) pkt. 1 ÷ 3 –składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt. 1 lit. b tego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 lit. a tego rozdziału powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 tego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie wykonawcy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wraz z ofertą oświadczenie, że oferowane w dostawie wyroby posiadają Świadectwa dopuszczenia Centrum Naukowo – Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Na żądanie zamawiającego kopie świadectwa dopuszczenia Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej (CNBOP) aktualne na dzień złożenia. 3. Świadectwa dopuszczenia mają być wystawione na wykonawcę lub wykonawca musi uzyskać zgodę na posługiwanie się świadectwem wystawionym na inną instytucję. Zgoda musi być przedstawiona na piśmie. 4. Wyroby, dla których wymagane są świadectwa dopuszczenia CNBOP określone są w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca wniesie wadium dla części zamówienia nr 1 i nr 2 w wysokości: Część 1 – Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka – 6 700 zł Część 2 – Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka – 1 500 zł 2. Dla części zamówienia nr 3 i nr 4 wniesienie wadium nie jest wymagane. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:  pieniądza,  poręczeniach bankowych,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 t.j.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000, Tytułem: wadium Spr nr 6/PN/WGSI/2018 – część nr ……. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5. W przypadku złożenia wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w kancelarii Zamawiającego, w pok. nr 104-105. 6. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą / przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien oryginał dowodu wniesienia wadium umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. UWAGA ! W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 16 okoliczności. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, co najmniej na okres związania ofertą. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia oraz warunki umowy zawiera dołączony wzór umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian w wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS; 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy; 3) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ oraz wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa: a) rezygnacja z podwykonawstwa b) zmiana zakresu podwykonawstwa 4) zmiana finansowania zamówienia, harmonogramu realizacji prac na skutek ewentualnego braku płynności finansowania dostawy lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym na dany rok budżetowy, tj. zmian które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 5) zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert; 6) zmiana przedmiotu umowy – w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usługi, w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może być zwiększone. 7) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) okoliczności, o której mowa w ppkt. 6; 8) zmniejszenie zakresu umowy w przypadku zmian organizacyjnych zamawiającego, Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy związane ze zmniejszeniem zakresu umowy, zostanie ustalone na spotkaniu stron, przy czym Zamawiający zapłaci spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Wszystkie powyższe postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18400000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w ofercie, b) Termin zamówienia nie może być krótszy niż 20 dni i nie może być dłuższy niż 30 dni. UWAGA: Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmioty odzieży specjalnej dla strażaka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w ofercie, b) Termin zamówienia nie może być krótszy niż 20 dni i nie może być dłuższy niż 30 dni. UWAGA: Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Środki ochrony indywidualnej i wyposażenie ochronne dla strażaka
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Toporki strażackie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w ofercie, b) Termin zamówienia nie może być krótszy niż 20 dni i nie może być dłuższy niż 30 dni. UWAGA: Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Toporki strażackie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zatrzaśniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zgodnie z deklaracją wykonawcy zawartą w ofercie, b) Termin zamówienia nie może być krótszy niż 20 dni i nie może być dłuższy niż 30 dni. UWAGA: Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie na warunkach określonych w SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zatrzaśniki
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 25,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)