Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Publication date 2018-03-20
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533669-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391620005, 386240005, 384000009, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych.
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa doposażenia/wyposażenia w sprzęt dla trzech szkół:
1) Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile,
2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile,
3) Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile.
Dostawa realizowana w ramach projektu p.n. „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” dofinansowanego w ramach Osi priorytetowej 8 „Edukacja” Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej Poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na jedenaście części.
2.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
2.2. Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
2.3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
2.4. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
2.5. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
2.6. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
2.7. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
2.8. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
2.9. Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
2.10. Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
2.11. Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
3. Wykonawca dostarczy doposażenie do właściwej siedziby szkoły:
1) do siedziby Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, ul. W. Pola 11, 64-920 Piła,
2) do siedziby Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła,
3) do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła.
W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały szkoły (kolumna nr 3 tabeli), do których należy dostarczyć doposażenie.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby właściwej szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę.
5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
6. Dostarczone doposażenie (sprzęt) musi być fabrycznie nowe.
7. Gwarancja – min. 24 miesiące.
8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
9. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b64924c9-10d3-4f59-bb88-a86062835f91
Biuletyn 533669-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Regon 57079948000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 109 442
Zamawiajacy fax 672 109 332
Zamawiajacy email zampub@powiat.pila.pl
Adres strony url www.bip.powiat.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa realizowana w ramach projektu p.n. „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” dofinansowanego w ramach Osi priorytetowej 8 „Edukacja” Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej Poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój 111
Nazwa nadana zamowieniu Zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych w ramach projektu „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer referencyjny WZP.272.22.2018.II
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup doposażenia szkół w sprzęt do pracowni matematyczno-przyrodniczych. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa doposażenia/wyposażenia w sprzęt dla trzech szkół: 1) Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, 2) Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, 3) Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Dostawa realizowana w ramach projektu p.n. „Poznajemy świat przez doświadczenie i eksperyment” dofinansowanego w ramach Osi priorytetowej 8 „Edukacja” Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej Poddziałania 8.1.2. Kształcenie ogólne – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na jedenaście części. 2.1. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 2.2. Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 2.3. Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.3. do SIWZ. 2.4. Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.4. do SIWZ. 2.5. Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.5. do SIWZ. 2.6. Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.6. do SIWZ. 2.7. Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.7. do SIWZ. 2.8. Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.8. do SIWZ. 2.9. Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.9. do SIWZ. 2.10. Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.10. do SIWZ. 2.11. Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.11. do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczy doposażenie do właściwej siedziby szkoły: 1) do siedziby Liceum Ogólnokształcącego Mistrzostwa Sportowego w Piłce Siatkowej w Pile, ul. W. Pola 11, 64-920 Piła, 2) do siedziby Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile. Al. Powstańców Wlkp. 18, 64-920 Piła, 3) do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Pile, ul. Teatralna 1, 64-920 Piła. W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały szkoły (kolumna nr 3 tabeli), do których należy dostarczyć doposażenie. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby właściwej szkoły na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę. 5. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 6. Dostarczone doposażenie (sprzęt) musi być fabrycznie nowe. 7. Gwarancja – min. 24 miesiące. 8. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 9. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1do SIWZ. 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ, 3) w przypadku części trzeciej zamówienia – Załącznik nr 2.3. do SIWZ, 4) w przypadku części czwartej zamówienia – Załącznik nr 2.4. do SIWZ, 5) w przypadku części piątej zamówienia – Załącznik nr 2.5. do SIWZ, 6) w przypadku części szóstej zamówienia – Załącznik nr 2.6. do SIWZ, 7) w przypadku części siódmej zamówienia – Załącznik nr 2.7. do SIWZ, 8) w przypadku części ósmej zamówienia – Załącznik nr 2.8. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy 4. Oświadczenie – zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (w związku z tym, że zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Wykonawcy są zobowiązani do złożenia oświadczenia ze względu na wymogi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego). 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pierwsza część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Druga część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Trzecia część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Czwarta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Piąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38624000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Piąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Szósta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szósta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Siódma część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38400000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Siódma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ósma część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Ósma część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dziewiąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dziewiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.9. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dziesiąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Dziesiąta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.10. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Jedenasta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Jedenasta część zamówienia obejmuje dostawę doposażenia/wyposażenia w sprzęt, określoną w Załączniku nr 3.11. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)