Dostawa sprzętu komputerowego do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+

Publication date 2018-03-20
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Gmina Chełmek
Miejscowość Chełmek
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533813-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dostawa sprzętu komputerowego do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+. Dostawa obejmuje: Monitory interaktywne z komputerem, wizualizery, urządzenia wielofunkcyjne kolorowe, komputery przenośne z systemem operacyjnym, systemy do zbierania i analizowania odpowiedzi, tablety z systemem operacyjnym, szafki do ładowania i przechowywania tabletów, oprogramowanie edukacyjne do laptopów, nakładki na klawiaturę do laptopów dla osób niedowidzących, oprogramowanie zabezpieczające dla uczniów, oprogramowanie antywirusowe, serwer sieciowy, infrastrukturę sieciową do pracowni informatycznej, firewall, przełącznik zarządzalny, zasilacz UPS, kontroler WLAN, Wireless Access Point.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 88098fcd-e049-4d61-86a6-55ef6895a56d
Biuletyn 533813-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Chełmek
Regon 52776000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Chełmek
Zamawiajacy kod pocztowy 32660
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 033 8449040, 8449000
Zamawiajacy fax 338 449 019
Zamawiajacy email przetargi@chelmek.pl
Adres strony url www.chelmek.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Szkoła na 6+ w Gminie Chełmek, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś. 10 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1 Rozwój kształcenia ogólnego, Poddziałanie 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne w ramach umowy nr RPMP.10.01.03-12-0285/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.chelmek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.chelmek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Chełmku ul. Krakowska 11, 32-660 Chełmek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+
Numer referencyjny IN.271.1.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa sprzętu komputerowego do klasopracowni dla 4 szkół w Gminie Chełmek, na potrzeby projektu Szkoła na 6+. Dostawa obejmuje: Monitory interaktywne z komputerem, wizualizery, urządzenia wielofunkcyjne kolorowe, komputery przenośne z systemem operacyjnym, systemy do zbierania i analizowania odpowiedzi, tablety z systemem operacyjnym, szafki do ładowania i przechowywania tabletów, oprogramowanie edukacyjne do laptopów, nakładki na klawiaturę do laptopów dla osób niedowidzących, oprogramowanie zabezpieczające dla uczniów, oprogramowanie antywirusowe, serwer sieciowy, infrastrukturę sieciową do pracowni informatycznej, firewall, przełącznik zarządzalny, zasilacz UPS, kontroler WLAN, Wireless Access Point. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy infrastruktury serwerowej i sprzętu komputerowego o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy. 6.5. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania musi wynikać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, z zastrzeżeniem punktu 5.25 SIWZ; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.1.b) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu a) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci c) w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z ogólnodostępnych stron internetowych): opisów w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń, wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Ofertę na formularzu oferty. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 1 do SIWZ. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria c) Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Dodatkowy okres gwarancyjny dla tabletów
Znaczenie 15,00
  
Kryteria a) cena oferty brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria parametry techniczne
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)