dostawa materiałów biurowych

Publication date 2018-03-20
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Jarosław
Województwo podkarpackie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533799-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 228160003, 301900007, 301921136, 301976002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb SP ZOZ w Jarosławiu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (pakiety), szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 3 do SIWZ):
ZADANIE nr 1 – bibuła, bloki techniczne, długopisy, sprzęt biurowy i inne.
ZADANIE nr 2 – tusze do drukarek, nośniki danych, drobny sprzęt komputerowy
ZADANIE nr 3 – papier ksero.
Oferty częściowe – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety (zadania). W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 75d8b2da-056a-40ed-96db-f7347fea8c81
Biuletyn 533799-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Jarosław
Zamawiajacy kod pocztowy 37500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 621-47-02
Zamawiajacy email spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl
Adres strony url www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres strony internetowej www.spzoz.jaroslaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.jaroslaw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.jaroslaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty przesyłane pisemnie, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kościuszki 18 37-500 Jarosław
Nazwa nadana zamowieniu dostawa materiałów biurowych
Numer referencyjny 08/ZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla potrzeb SP ZOZ w Jarosławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (pakiety), szczegółowo opisany w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 3 do SIWZ): ZADANIE nr 1 – bibuła, bloki techniczne, długopisy, sprzęt biurowy i inne. ZADANIE nr 2 – tusze do drukarek, nośniki danych, drobny sprzęt komputerowy ZADANIE nr 3 – papier ksero. Oferty częściowe – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety (zadania). W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej
Cpv glowny przedmiot 22816000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz asortymentowo- ilościowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ . Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 1 – bibuła, bloki techniczne, długopisy, sprzęt biurowy i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis bibuła, bloki techniczne, długopisy, sprzęt biurowy i inne W poszczególnym pakiecie, czyli w każdym formularzu asortymentowo – cenowym muszą być uwzględnione wszystkie pozycje. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w danym Załączniku spowoduje odrzucenie danej oferty przetargowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 2 – tusze do drukarek, nośniki danych, drobny sprzęt komputerowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis tusze do drukarek, nośniki danych, drobny sprzęt komputerowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE nr 3 – papier ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197600-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa papieru ksero.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)