Usługa opieki serwisowej systemów użytkowanych w szpitalu wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem.

Publication date 2018-03-20
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533450-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opieki serwisowej systemów Eskulap, Simple i planowanie czasu pracy wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz cenowy) i załączniku nr 6.

Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie CPV: 72.25.00.00-2, 72.26.00.00-5:

zadanie nr 1 – usługa opieki serwisowej systemów użytkowanych w szpitalu (Eskulap, Simple, planowanie czasu pracy) wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem.

Szczegółowy opis, ilość i wymagania, co do przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ - załączniki 2 i 6.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c2689780-2c29-419c-9a5d-ac8e9f087cce
Biuletyn 533450-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Regon 00030643700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (018) 44388-77; 443-66-35
Zamawiajacy fax (018) 4438540; 443-86-01
Zamawiajacy email sns@pro.onet.pl
Adres strony url www.szpitalnowysacz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalnowysacz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalnowysacz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10
Nazwa nadana zamowieniu Usługa opieki serwisowej systemów użytkowanych w szpitalu wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem.
Numer referencyjny DA.271-11/18
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa opieki serwisowej systemów Eskulap, Simple i planowanie czasu pracy wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w załączniku nr 2 (formularz cenowy) i załączniku nr 6. Przedmiot zamówienia obejmuje 1 zadanie CPV: 72.25.00.00-2, 72.26.00.00-5: zadanie nr 1 – usługa opieki serwisowej systemów użytkowanych w szpitalu (Eskulap, Simple, planowanie czasu pracy) wraz z dostępem do nowych wersji oprogramowania i abonamentem. Szczegółowy opis, ilość i wymagania, co do przedmiotu zamówienia zawarte są w SIWZ - załączniki 2 i 6.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 618200,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań. Złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) zdolność techniczna lub zawodową  Wykonawcy spełnią warunek, jeśli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykażą ze wykonują należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: dla przedmiotu zamówienia określonego niniejszym postępowaniem - nie mniej niż 1 usługi odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. usługa spełniająca poniższe wymogi: • usługa w zakresie opieki serwisowej systemów informatycznych, • usługa o wartości min. 250.000,00 zł brutto. Przez wykonaną usługę Zamawiający rozumie usługę zrealizowaną w ramach danej umowy i odebraną przez Zamawiającego lub odbiorcę jako należycie wykonaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawionych danych wskazanych przez Wykonawcę w ofercie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa: d. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci potwierdzających, że oferowane usługi spełniają wymagania: nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z Projektem umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)