| GuidZP400 |
a3bb943b-94bc-4aa1-ba7d-b792d597b66c
|
| Biuletyn |
534403-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
AMW SINEVIA Sp. z o.o.
|
| Regon |
14298987700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ignacego Paderewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Dwór Mazowiecki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
05-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 101 21 00 do 03
|
| Zamawiajacy fax |
22 101 21 04
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
|
| Adres strony url |
www.amwsinevia.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.amwsinevia.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amwsinevia.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW SINEVIA Sp. z o.o., 05-100 Nowy Dwór Maz., ul. Paderewskiego 6, Kancelaria, I piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z rozładunkiem materiałów elektrycznych na zadanie nr 00381 pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie
|
| Numer referencyjny |
SVA/NDM/4620/37/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów elektrycznych na zadanie nr 00381 pod nazwą Przebudowa i rozbudowa budynku Wojskowego Biura Historycznego w Rembertowie.
Szczegółowy zakres i ilość dostawy zawarty został w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy materiałów budowlanych wraz z rozładunkiem na wskazane miejsce, na budowie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: niezrealizowania do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 50% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31680000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych;
2. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1;
3. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4. dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy w następujących przypadkach:
1. w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu Umowy, niepowodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość Umowy;
2. w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość Umowy;
3. w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron Umowy - zmianie może ulec wartość lub termin realizacji Umowy;
4. w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość Umowy.
|
| IV 4 4 data |
2018-03-29T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:45
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|