Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych PRz. Dostawa skanera.

Publication date 2018-03-21
End date 2018-03-29 00:00:00
Instytucja Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Artykuły elektroniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534739-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302161100, 317110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla jednostek PRz oraz dostawa skanera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8f619573-6226-4845-8579-e1499b221708
Biuletyn 534739-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Regon 17490000000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 17 7432175; 8653888; 8653838,
Zamawiajacy fax 17 8651075
Zamawiajacy email dorzech@prz.edu.pl,
Adres strony url www.prz.edu.pl
Adres strony internetowej www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres POLITECHNIKA RZESZOWSKA Al. Powstańców Warszawy 12 35-959 Rzeszów Polska
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych PRz. Dostawa skanera.
Numer referencyjny NA/P/84/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla jednostek PRz oraz dostawa skanera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie znajduje się w załaczniku nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty na dostawy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych pkt.3 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Wszelkie zmiany umowy nie mogą być niezgodne z przepisami upzp. Wymagają one formy pisemnej i podpisów upoważnionych przedstawicieli stron.
IV 4 4 data 2018-03-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer przenośny (laptop) - Katedra Systemów Elektronicznych i Telekomunikacyjnych - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer przenośny (laptop) - Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputer przenośny (laptop) - Katedra Technologii i Materiałoznawstwa Chemicznego - 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa skanera dla Katedry Konstrukcji Maszyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Tablet - Ośrodek Kształcenia Lotniczego w Jasionce - 2 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31711000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)