Wyroby medyczne jednorazowego użytku

Publication date 2018-03-21
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534537-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8be1fae4-e4f4-4117-968f-b1443d883035
Biuletyn 534537-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
Regon 29397600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10561
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 386 937
Zamawiajacy fax 895 386 228
Zamawiajacy email zamowienia@wss.olsztyn.pl
Adres strony url www.wss.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wss.olsztyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wss.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy , Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 16 B pok. 2/ 9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 10 – 561 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Wyroby medyczne jednorazowego użytku
Numer referencyjny DZPZ/333/16PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych .
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: • W zakresie części nr 2-8 od dnia podpisania umowy do 21-01-2019 r. • W zakresie części nr 1 , 18 miesięcy od dnia podpisania umowy
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Dokument KRS lub CEDiG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI A pkt. 1.1. SIWZ. 5. Folder-katalog lub karty charakterystyki ( techniczne ) zawierające opis- specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, które potwierdzają spełnianie wymagań opisanych w Formularzu cenowym . 6. Próbek oferowanego asortymentu w celu dokonania oceny jakościowej .Szczegółowa informacja w zakresie wymaganych próbek( ilości oraz do jakiej części Zamawiający wymaga przedłożyć próbki ) znajduje się w formularzu parametrów ocenianych, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Nie dostarczenie próbek wraz z ofertą w celu oceny jakościowej skutkuje odrzuceniem oferty
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy. Katalog dopuszczalnych zmian znajduje się we wzorze umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 26-03-2018 (art. 38 ust.1).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik krotki opis Substytut opony twardej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga przedłożenia próbek zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Strzykawki pojemnościowe 1ml,3ml,6ml,8ml,10ml,20ml .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Elektrody do neuromonitoringu
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga przedłożenia próbek , zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Zestawy do pomiaru PAP , CVP , PCWP.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga przedłożenia próbek zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Pojemniki na wycinki histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Port dostępu naczyniowego , igły do portu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-21T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Butelka wysokociśnieniowa z drenem typu Redon 400-600 ml .
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-01-21T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga przedłożenia próbek zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Igła do wkłucia żylnego oraz Igła do wkłucia tętniczego
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)