Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy- w podziale na trzy części.

Publication date 2018-03-21
End date 2018-04-05 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534387-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302100004, 302131006, 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na trzy części – Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolna ilość części.
- CZĘŚĆ 1
Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego:
a. Zestaw komputerowy typu All In One – 45 szt.
b. Zestaw komputerowy typu All In One – 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
- CZĘŚĆ 2
Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego:
Laptop – 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
- CZĘŚĆ 3
Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego:
Stacja robocza – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 506183fe-5bd3-455d-8544-bef489207e00
Biuletyn 534387-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
Regon 1525966300115
Zamawiajacy adres ulica Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-983
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4438701, 22 4438696
Zamawiajacy fax 22 325 54 68
Zamawiajacy email ekowalska@targowek.waw.pl
Adres strony url www.targowek.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.targowek.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.targowek.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze, parter budynku
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy- w podziale na trzy części.
Numer referencyjny P-26/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na trzy części – Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia na dowolna ilość części. - CZĘŚĆ 1 Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego: a. Zestaw komputerowy typu All In One – 45 szt. b. Zestaw komputerowy typu All In One – 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. - CZĘŚĆ 2 Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego: Laptop – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. - CZĘŚĆ 3 Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego: Stacja robocza – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. 2.1 Dla CZĘŚĆ 1 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy w tym okresie wykonał, co najmniej pięć zamówienia których przedmiotem była do-stawa sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 150 000.00 (słownie sto czterdzieści tysięcy) zł brutto każde. 2.2 Dla CZĘŚĆ 2 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy w tym okresie wykonał, co najmniej pięć zamówienia których przedmiotem była do-stawa sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 20 000.00 (słownie sto czterdzieści tysięcy) zł brutto każde. 2.3 Dla CZĘŚĆ 3 - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy w tym okresie wykonał, co najmniej pięć zamówienia których przedmiotem była do-stawa sprzętu komputerowego o wartości minimalnej 20 000.00 (słownie sto czterdzieści tysięcy) zł brutto każde. W przypadku udziału w więcej niż jednej części postępowania, Wykonawca może złożyć jeden wykaz potwierdzający spełnianie warunku dostaw, dla wszystkich części, zawierający najwyż-sze kryteria.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki okre-ślone w art. 22 ust. 1b ustawy mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólnie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te dostawy zostały wykonane; 2) Dowody, że dostawy zostały wykonane należycie tj.: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane; - oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) Wykaz dokumentów potwierdzających, że oferowany sprzęt odpowiada określonym wymaganiom: - dla części 1: a) Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanego sprzętu komputerowego b) Certyfikat ISO 9001:2000 producenta dla oferowanego sprzętu komputerowego c) Certyfikat jakości określający poziom głośności, mierzony zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazany zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) d) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0 e) Dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi serwisowe posiada autoryzację serwisową producenta oferowanych f) Certyfikat WHCL dla systemu Windows 10 - dla części 2: a) Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanych Laptopów b) Certyfikat ISO 9001:2000 producenta dla oferowanych Laptopów c) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0 przez oferowane: Laptopy - dla części 3: a) Certyfikat bezpieczeństwa CE dla oferowanego sprzętu komputerowego b) Certyfikat ISO 9001:2000 producenta dla oferowanego sprzętu komputerowego c) Certyfikat jakości określający poziom głośności, mierzony zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazany zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) d) Certyfikat potwierdzający spełnienie normy Energy Star 5.0 e) Dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi serwisowe posiada autoryzację serwisową producenta oferowanych f) Certyfikat WHCL dla systemu Windows 10
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1a lub/i Załącznik 1b lub/i Załącznik 1c do SIWZ 2) Wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a lub/i Załącznik nr 7b lub/i Załącznik nr 7c do SIWZ 3) Wypełnionego Zestawienia Oferowanego sprzętu dla Części 1, Części 2, Części 3 Załącznik nr 9a lub/i Załącznik nr 9b lub/i Załącznik nr 9c do SIWZ 2. Ponadto, do oferty należy załączyć: 1) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre-ślonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawia-jąc zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informacja o samodzielnym wykonaniu zamówienia wypełniona zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ- odpowiednio dla części I,II i III. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) in-formacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o któ-rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium dla CZĘŚCI 1 w wysokości 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), dla CZĘŚCI 2 w wysokości 450 zł (słownie: cztery-sta pięćdziesiąt złotych), dla CZĘŚCI 3 w wysokości 450 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej dla CZĘŚCI 1 2 i 3 jest cena brutto – 60 % za realizację całego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
Informaje udostepnione wykonawcom W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wyko-nawcy biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art.91c ust.3 ustawy.
Informaje przebiegu aukcji Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie z formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91b ust. 2 pkt 6 ustawy.
Warunki do licytacji Warunki na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące: - termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, - Zamawiający ustala wysokość postąpienia: dla CZĘŚĆI 1 1 000,00 zł brutto dla CZĘŚCI 2 200,00 zł brutto dla CZĘŚCI 3 150,00 zł brutto
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z sys-temem Windows 7), - posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Micro-soft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15 min
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną jeśli w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta, lub po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minuty, liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji,
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - typu All In One
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 140452,50
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego: a. Zestaw komputerowy typu All In One – 45 szt. b. Zestaw komputerowy typu All In One – 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - Laptopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 17885,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego: Laptop – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy - Stacja robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19999,80
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części 3 jest zakup wraz z dostarczeniem zupełnie nowego sprzętu komputerowego: Stacja robocza – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości udzielony na sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia, wynosił minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)