Dostawa galanterii promocyjnej dla potrzeb Wydziału Rozwoju Gospodarczego na rok 2018

Publication date 2018-03-22
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534882-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następującej galanterii promocyjnej:
a) kubek porcelanowy z uchem - 1000 szt.
b) pióro wieczne - 100 szt.
c) torba ekologiczna bawełniana - 400 szt.
d) smycz z taśmy satynowej dwustronna - 1000 szt.
e) piłeczka antystresowa - 250 szt.
f) lampka LED i rozdzielacz USB - 250 szt.
g) notes na mini paletach - 500 szt.
h) filiżanka ze spodkiem - 100 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
2. Wszystkie towary, będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe. W przypadku podania znaków firmowych lub towarowych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne według opisów przy danej pozycji, co oznacza, że produktem równoważnym będzie produkt równy pod względem wszystkich cech technicznych i jakościowych produktowi o danym znaku firmowym lub towarowym. Produkty równoważne muszą być produktami nowymi, wykonanymi z materiałów nie gorszych niż produkty wskazane w Specyfikacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania towaru określonego przez Zamawiającego.
3. W celu wskazania oczekiwanego kształtu zamawianej galanterii promocyjnej oraz umożliwienia Wykonawcom rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia, Zamawiający załącza do Ogłoszenia (załącznik nr 2) wybrane zdjęcia poglądowe opisywanych produktów.
4. Zamawiający dopuszcza oferowane przez Wykonawców towary, których wymiary i pojemności różnią się o +/- 10% od wymiarów i pojemności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia
w tabeli powyżej. Powyższe nie dotyczy parametrów podanych jako minimalne i maksymalne.
5. Zastrzega się, iż przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dokładnie sprawdzał zgodność dostarczanych przez Wykonawcę towarów z opisem przedstawionym w Ogłoszeniu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ab5dc48-540f-47e3-ae0d-b7d03c3a2eec
Biuletyn 534882-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
Regon 851661323
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 68 82 400
Zamawiajacy fax 14 68 82 545
Zamawiajacy email zamowienia@umt.tarnow.pl
Adres strony url http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.malopolska.pl/umtarnow
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Tarnowa - Kancelaria Główna, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter - sala nr 1A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa galanterii promocyjnej dla potrzeb Wydziału Rozwoju Gospodarczego na rok 2018
Numer referencyjny WRG.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego następującej galanterii promocyjnej: a) kubek porcelanowy z uchem - 1000 szt. b) pióro wieczne - 100 szt. c) torba ekologiczna bawełniana - 400 szt. d) smycz z taśmy satynowej dwustronna - 1000 szt. e) piłeczka antystresowa - 250 szt. f) lampka LED i rozdzielacz USB - 250 szt. g) notes na mini paletach - 500 szt. h) filiżanka ze spodkiem - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia. 2. Wszystkie towary, będące przedmiotem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe. W przypadku podania znaków firmowych lub towarowych, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne według opisów przy danej pozycji, co oznacza, że produktem równoważnym będzie produkt równy pod względem wszystkich cech technicznych i jakościowych produktowi o danym znaku firmowym lub towarowym. Produkty równoważne muszą być produktami nowymi, wykonanymi z materiałów nie gorszych niż produkty wskazane w Specyfikacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku oferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania towaru określonego przez Zamawiającego. 3. W celu wskazania oczekiwanego kształtu zamawianej galanterii promocyjnej oraz umożliwienia Wykonawcom rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia, Zamawiający załącza do Ogłoszenia (załącznik nr 2) wybrane zdjęcia poglądowe opisywanych produktów. 4. Zamawiający dopuszcza oferowane przez Wykonawców towary, których wymiary i pojemności różnią się o +/- 10% od wymiarów i pojemności wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w tabeli powyżej. Powyższe nie dotyczy parametrów podanych jako minimalne i maksymalne. 5. Zastrzega się, iż przy odbiorze przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie dokładnie sprawdzał zgodność dostarczanych przez Wykonawcę towarów z opisem przedstawionym w Ogłoszeniu.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający stosując art. 26 ust 2f ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Ogłoszenia. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 2. W związku z faktem, iż Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) dotyczy wyłącznie niepodlegania wykluczeniu.
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 https://licytacje.uzp.gov.pl/index.php
IV 4 7 https://bip.malopolska.pl/umtarnow
IV 4 8 1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, oraz do przesłania swojego LOGIN-u Zamawiającemu, wypełniając informację we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 3. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie się z Samouczkiem, oraz z wersją demonstracyjną platformy, zamieszczonymi na stronie internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ew. błędów) można uzyskać po numerem telefonu (22) 852 60 80. 4. Udział w licytacji elektronicznej wymaga dysponowania komputerem PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową Internet Explorer 6.0 lub wyższą lub Firefox 2.0 lub wyższą. 5. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, określając w zaproszeniu termin związania ofertą wykonawcy (30 dni), który zaoferuje najniższą cenę.
IV 4 9 1. Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. 2. W czasie trwania licytacji (od otwarcia licytacji do jej zamknięcia) Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej. 3. Zamawiający i wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy licytacyjnej UZP. 4. Oferty składane przez Wykonawców podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. 5. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto PLN na przedmiot zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w sekcji II pkt II.4) niniejszego Ogłoszenia 9. Cena wywoławcza wynosi 40 000,00 PLN brutto, minimalna wysokość postąpienia – nie mniej niż 200,00 PLN brutto (kwota, o którą można pomniejszyć kolejną składaną ofertę, liczona od oferty najkorzystniejszej); sposób podawania kwoty – kwota określana jest w groszach (jeżeli występują grosze, wpisuje się je po kropce, obowiązuje dokładność do dwóch miejsc po kropce). 10. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System nie przyjmuje postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 11. Złożona oferta: - nie może być mniej korzystna niż oferta najkorzystniejsza – musi być niższa przynajmniej o kwotę minimalnego postąpienia – Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty (prosimy o uważne wpisywanie oferowanych kwot i sprawdzanie ich przed naciśnięciem przycisku złóż postąpienie). 12. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędnych będzie samodzielnie odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej – system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 13. Po zamknięciu licytacji na ekranie przedstawiającym ogłoszenie o zamówieniu zostanie ujawniony Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 1 godzina (60 min)
IV 4 11 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T11:00:00+01:00
IV 4 12 5 dni od dnia przekazania wykonawcom zaproszenia do składnia ofert o godz. 12:00
IV 4 13 1. Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 1 godzinę (60 minut) po otwarciu licytacji. 2. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający na stronie internetowej http://bip.malopolska.pl/umtarnow poda nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kalkulację ceny - wg załącznika nr 6 do Ogłoszenia. Kalkulacja cena podpisana przez Wykonawcę oraz wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej, stanowić będą załączniki do umowy. Kalkulacji ceny nie należy załączać do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do Ogłoszenia i jest udostępniony na portalu https://bip.malopolska.pl/umtarnow
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz w przypadku: 1) zmiany obowiązujących aktów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w razie zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie odpowiedniemu zwiększeniu lub zmniejszeniu, 3) zmiany danych adresowych Stron, 4) zmiany warunków i terminów płatności, 5) zmiany sposobu realizacji umowy, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczynią się do uzyskania wyższej jakości końcowej przedmiotu umowy, a zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie; 2) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, składając odrębne wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zobowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Ogłoszenia. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski. 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji oraz oświadczeniu (o których mowa w pkt III.3 i III.7) – według wzorów określonych w załącznikach nr 3, 4 i 5 do ogłoszenia mają być podpisane przez osobę /osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub odpowiednio innego dokumentu np. umowy spółki cywilnej do oferty dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny określa do jakich czynności upoważniona jest osoba. 6. Oświadczenia wymienione w pkt III.3) i pkt III.7) ogłoszenia mają być przedstawione w formie oryginału. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego („konsorcjum”, spółka cywilna): a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy, b) „Konsorcjum” składa jeden wniosek o dopuszczenie do udziału, przy czym wymagane dokumenty wskazane w pkt III 3) i pkt III.7) składa każdy z członków konsorcjum. 8. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu kalkulację ceny – wg załącznika nr 6 do ogłoszenia. 9. Załącznikami do ogłoszenia, udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, b) zdjęcia poglądowe - załącznik nr 2, c) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji - załącznik nr 3, d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4, e) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 5, f) kalkulacja ceny - załącznik nr 6, g) wzór umowy - załącznik nr 7.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)