Dostawa sceny mobilnej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Solc-Zdrój

Publication date 2018-03-22
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Gmina Solec - Zdrój
Miejscowość Solec-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535193-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 342000009, 315000001, 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny mobilnej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Solc-Zdrój. 2. Zamówienie podzielono na trzy części: a) Cześć I – Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej, b) Część II – Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego, c) Część III – Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.I., 1.II., 1.III. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 5 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6f4531d-a69e-4abd-9156-e706fe1a0578
Biuletyn 535193-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Solec - Zdrój
Regon 29101075400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Solec-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 3776039
Zamawiajacy fax 41 3776022
Zamawiajacy email ug@solec-zdroj.pl
Adres strony url www.solec-zdroj.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, w ramach Działania 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego”. Projekt nr RPSW.04.04.00-26-0003/17 pn. „Poszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Solec-Zdrój skierowanej do mieszkańców, turystów oraz kuracjuszy”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.solec-zdroj.pl/przetargi.php
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Solcu-Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sceny mobilnej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Solc-Zdrój
Numer referencyjny RIG.701.6.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny mobilnej, systemu nagłośnienia i oświetlenia scenicznego dla Gminy Solc-Zdrój. 2. Zamówienie podzielono na trzy części: a) Cześć I – Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej, b) Część II – Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego, c) Część III – Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.I., 1.II., 1.III. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 5 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
Cpv glowny przedmiot 34200000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu wcześniejszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenie to powinno być sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty określone w sekcji 14 Opis sposobu przygotowania ofert Tom I SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany mogą dotyczyć: 1. zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 wzoru umowy; 2. wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; 3. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; 4. aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 5 zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 6. zmiany wysokości wynagrodzenia z powodu rezygnacji z wykonania części zakresu umowy oraz nie przewidzianego braku płynności finansowej Zamawiającego, jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, 7. wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34200000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1 Dostawa wraz z instruktażem obsługi sceny mobilnej zadaszonej. 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.I., do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31500000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa wraz z instruktażem obsługi oświetlenia scenicznego, 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.II. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa wraz z instruktażem obsługi systemu nagłośnienia 2. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest do wskazania w załączniku nr 1.III. do formularza oferty typ, rodzaj, model, producenta oferowanego sprzętu, odpowiednio dołączyć do oferty opis/y techniczny/e i/lub funkcjonalny/e, lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów, bądź karty katalogowe, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4 Zamawiający mając na uwadze zakres i charakter zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę realizującego zamówienie osób na umowę o pracę.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)