Dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Publication date 2018-03-22
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534840-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301211004, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, w podziale na dwa zakresy: Zakres I - dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego wraz z wykupem tego urządzenia po upływie okresu dzierżawienia; Zakres II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2, 3, 6a i 6b do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Milionowej 14, 93-113 Łódź: Zakres I - Dział Statystyki i Dokumentacji Medycznej, Zakres II – Sekcja Zaopatrzenia, zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na dwa Zakresy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bcfb8990-500a-410b-89b7-fb9e3236bd0b
Biuletyn 534840-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
Regon 47223718500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Milionowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93113
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 761 790
Zamawiajacy fax 426 761 785
Zamawiajacy email przetargi@jonscher.pl
Adres strony url bip.jonscher.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.jonscher.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w budynku Dyrekcji Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, pawilon C, pokój nr 1 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Numer referencyjny 08/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, w podziale na dwa zakresy: Zakres I - dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego wraz z wykupem tego urządzenia po upływie okresu dzierżawienia; Zakres II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2, 3, 6a i 6b do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Milionowej 14, 93-113 Łódź: Zakres I - Dział Statystyki i Dokumentacji Medycznej, Zakres II – Sekcja Zaopatrzenia, zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na dwa Zakresy.
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w zał. nr 2 do SIWZ (Zakres II), w zał. nr 3 do SIWZ (Zakres I) i posiada wszystkie wymagane wartości parametrów technicznych (wg zał. nr 5 do SIWZ); 4) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 600,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy będą dopuszczalne w sytuacji: Zakres I 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy oraz zmian organizacyjnych Zamawiającego; 3) wystąpienia trwałych i nieodwracalnych uszkodzeń urządzenia, przy jednoczesnej niemożliwości wydzierżawienia przez Wykonawcę aparatu o identycznych parametrach - w takim przypadku dopuszcza się możliwość wydzierżawienia aparatu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że wysokość miesięcznego czynszu, o którym mowa w §3 ust. 1 umowy, nie zmieni się; Zakres II 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa; 3) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy oraz zmian organizacyjnych Zamawiającego; 4) niewyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego, o której mowa w § 5 ust. 2 umowy przed upływem terminu, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy – poprzez wydłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 miesięcy, jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania kwoty maksymalnego zobowiązania Zamawiającego; 5) zakłóceń w dostawie przedmiotu zamówienia, wynikających m.in. z: wstrzymania, zakończenia lub wycofania asortymentu z produkcji – w takim przypadku Strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników asortymentu objętego umową, przy czym cena odpowiednika nie może być wyższa, niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, a jego parametry nie mogą być gorsze od zaoferowanego asortymentu – Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku zawiadomić Zamawiającego na piśmie o wprowadzeniu odpowiedników. Zmiana może być dokonana jedynie po uzyskaniu zgody Zamawiającego; 6) okresowych obniżek cen produktów objętych umową, w przypadku ustalenia cen promocyjnych przez producenta.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakres I - Dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego wraz z wykupem tego urządzenia po upływie okresu dzierżawienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 i 6a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakres II - Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 i 6b do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)