WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY ORAZ WYKONANIE INTEGRACJI Z REGIONALNYM CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ RCIM WRAZ Z AKTUALIZACJĄ SYSTEMU DO NAJNOWSZEJ WERSJI

Publication date 2018-03-22
End date 2018-03-30 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535221-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY ORAZ WYKONANIE INTEGRACJI Z REGIONALNYM CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ RCIM WRAZ Z AKTUALIZACJĄ POSIADANEGO SYSTEMU DO NAJNOWSZEJ WERSJI - według Części IX A SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 228075cc-5f1a-4ec9-ab84-1229f17cd222
Biuletyn 535221-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Regon 85164350300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 91
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146808224
Zamawiajacy fax 146808224
Zamawiajacy email zoz.zam.publiczne@interia.pl
Adres strony url www.zoz-debica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz-debica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz-debica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY ORAZ WYKONANIE INTEGRACJI Z REGIONALNYM CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ RCIM WRAZ Z AKTUALIZACJĄ SYSTEMU DO NAJNOWSZEJ WERSJI
Numer referencyjny ZP-PN-15/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY ORAZ WYKONANIE INTEGRACJI Z REGIONALNYM CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ RCIM WRAZ Z AKTUALIZACJĄ POSIADANEGO SYSTEMU DO NAJNOWSZEJ WERSJI - według Części IX A SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) POSIADANIA ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, tj.: A. Wykonawca wykaże, że osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego będą: • Kierownik projektu, który posiada wykształcenie wyższe, posiada certyfikat zarządzania projektami na poziomie co najmniej IPMA-C (IPMA Level C: Certified Project Management Associate) lub równoważny (zgodnie z tabelą) oraz zarządzał co najmniej pięcioma projektami wdrożeniowymi w obszarze IT w okresie ostatnich 5 lat odebranymi z wynikiem pozytywnym przez Zamawiającego. Wystawca IPMA PMI APMG Skrócona nazwa IPMA-C PMP Prince2 Practitioner Pełna nazwa certyfikatu IPMA Level C: Certified Project Manager Project Management Professional Prince2 Practitioner Tytuł Project Manager Project Manager Project Manager • minimum 1 ekspert, który uczestniczył we wdrożeniu co najmniej 3 projektów informatycznych, których przedmiotem było wdrożenie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej w ciągu ostatnich 5 lat, • minimum 1 wdrożeniowiec, który uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 2 projektów informatycznych, w których realizowano m.in. wdrożenie w obszarze gospodarki materiałami i lekami (Gospodarka Magazynowa, Apteka, Apteczka Oddziałowa), w ciągu ostatnich 5 lat, • minimum 1 wdrożeniowiec, który uczestniczył we wdrożeniu co najmniej 2 projektów informatycznych, o wartości co najmniej 500 tys. zł brutto każdy, w których realizowano m.in. wdrożenie w obszarze Ruch Chorych, Zlecenia, Dokumentacja Medyczna, Pracownia Diagnostyczna, Rozliczenia z NFZ, w ciągu ostatnich 5 lat, • minimum 1 ekspert, który posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej 3 integracji podmiotu lokalnego z platformą regionalną w ciągu ostatnich 5 lat B. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał lub wykonuje: • co najmniej 1 dostawę wraz z wdrożeniem systemu informatycznego w obszarze Ruch Chorych, Zlecenia, Dokumentacja Medyczna, Apteka, Apteczka Oddziałowa, Pracownia Diagnostyczna oraz integracja z częścią administracyjną systemu funkcjonującą już w jednostce o wartości co najmniej 400 000 zł brutto każda. Przy czym zakres wykonanej integracji musi dotyczyć co najmniej:  Wspólnej bazy świadczeń medycznych (Procedur, Badania) systemów: Koszty, Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń, Laboratorium, Pracownia Diagnostyczna, Ruch Chorych  Eksportu zadekretowanych dokumentów przychodowych, rozchodowych z systemu Apteka/Apteczka Oddziałowa do systemu Finanse Księgowość  Wymiany informacji pomiędzy Apteką, a systemem Finansowo-księgowym w zakresie przyjętych towarów, faktur zakupowych, a także rozchodów na ośrodki kosztów, z zachowaniem charakterystyki kont księgowych.  Automatycznego przydzielania numeracji faktur sprzedażowych realizowanych w ramach modułów Przychodnia i Ruch chorych w szczególności rozliczenia i statystyka medyczna z modułu Finansowo-Księgowego • co najmniej 1 usługę integracji po stronie podmiotu lokalnego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda z systemem regionalnym co najmniej w zakresie uruchomienia usług:  Elektroniczna Rejestracja pacjentów do jednostek ochrony zdrowia  Udostępnienie Elektronicznego Rekordu Pacjenta  Udostępnienie Regionalnego Rejestru Danych Ratunkowych  Wymiana elektronicznych informacji medycznych pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej  Przystosowanie oprogramowania lokalnego do wymiany informacji/komunikacji z komponentami regionalnymi w obszarach: Regionalnego Portalu Informacyjnego, Elementów systemu regionalnego związanych z monitoringiem zasobów i stanu regionalnego systemu ochrony zdrowia. • co najmniej 2 dostawy wraz z wdrożeniem systemu Elektronicznej Dokumentacji Medycznej o wartości co najmniej 90 000,00 zł brutto każda, realizującej co najmniej następujące usługi:  generowanie dokumentu w postaci elektronicznej oraz budowa dokumentu w XML w wymaganym formacie  Podpisywanie dokumentu medycznego podpisem cyfrowym  Indeksowanie i zapisanie dokumentu w repozytorium  Import elektronicznych dokumentów medycznych  Wyszukiwanie dokumentów  Udostępnienie dokumentów w postaci: XML, forma prezentacyjna, obiekt z danymi indeksowymi
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. A. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. B. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. A. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. B. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian dokumentów dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, d) termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), e) pojawią się na rynku materiały lub urządzenia nowszej generacji, rozwiązania techniczne, lub technologiczne, pozwalające na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów dalszego użytkowania wykonanego przedmiotu umowy; f) ze względu na zaistnienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający zrezygnuje z realizacji części stanowiącej nie więcej niż 20 % zakresu świadczenia wykonawcy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu świadczenia Wykonawcy, g) z uzasadnionych przyczyn, w celu prawidłowego zrealizowania wszystkich działań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu, konieczna stanie się modyfikacja terminów Działań określonych w umowie, h) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV 4 4 data 2018-03-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY ORAZ WYKONANIE INTEGRACJI Z REGIONALNYM CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ RCIM WRAZ Z AKTUALIZACJĄ SYSTEMU DO NAJNOWSZEJ WERSJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY ORAZ WYKONANIE INTEGRACJI Z REGIONALNYM CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ RCIM WRAZ Z AKTUALIZACJĄ SYSTEMU DO NAJNOWSZEJ WERSJI - według Części IX A SIWZ
  

Criterion

Kryteria OCENA TECHNICZNA OFEROWANEGO ROZWIĄZANIA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)