Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu

Publication date 2018-03-22
End date 2018-04-04 00:00:00
Instytucja Powiat Kaliski
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535018-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wykonanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 11.12.2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2017r. poz. 2355) i warunkami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych
i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.), jak również odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji. Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia
14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2018r., poz. 21).Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 1260 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do Siwz.
2. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice.
3. Kod CPV: 30.19.50.00 – 2 / Kod CPV: 14.72.10.00 – 1 / Kod CPV: 31.52.32.00 – 0/
Kod CPV: 44.42.34.00 – 5 / Kod CPV – 34.92.84.72 – 7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 466d06af-cccd-4d1a-b066-5140155702b5
Biuletyn 535018-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Kaliski
Zamawiajacy adres ulica Plac Św. Józefa
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kalisz
Zamawiajacy kod pocztowy 62800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy email organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Adres strony url www.powiat.kalisz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.kalisz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.kalisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Kaliszu
Numer referencyjny ZP.272.1.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamówienie obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych z blachy aluminiowej, wykonanych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11.12.2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. 2017r. poz. 2355) i warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02.05.2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585 z późn. zm.), jak również odbiór wycofanych z użycia tablic rejestracyjnych celem ich likwidacji. Odbioru i kasacji odebranych ze Starostwa tablic Wykonawca dokona na własny koszt i odpowiedzialność oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2018r., poz. 21).Tablice będące przedmiotem zamówienia oraz ich dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 1260 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do Siwz. 2. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone tablice. 3. Kod CPV: 30.19.50.00 – 2 / Kod CPV: 14.72.10.00 – 1 / Kod CPV: 31.52.32.00 – 0/ Kod CPV: 44.42.34.00 – 5 / Kod CPV – 34.92.84.72 – 7.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-04-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 30.04.2021r.
Okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży: - certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka województwa.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 2. Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych wydane przez Marszałka województwa.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (sporządzony wg formularza określonego w zał. nr 2 do siwz). 2. Formularz cenowy (sporządzony wg formularza określonego w zał. nr 3 do siwz). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności, do których uprawnia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 6. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do siwz.
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: - zmiany stawki podatku od towarów i usług, - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin sukcesywnej dostawy tablic rejestracyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)