Zakup i dostawa 3 dygestoriów dla Szkół w Gminie Istebna

Publication date 2018-03-22
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Gminny Zespół do spraw Oświaty w Istebnej
Miejscowość Istebna
Województwo śląskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532820-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 dygestoriów dla Szkół w Gminie Istebna w ramach realizacji projektu pn. Zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji w Gminie Istebna, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na latach 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34c6388a-5b9f-45dc-bcfa-cf8635955d46
Biuletyn 532820-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminny Zespół do spraw Oświaty w Istebnej
Regon 7066402700000
Zamawiajacy adres ulica Istebna
Zamawiajacy adres numer domu 1000
Zamawiajacy miejscowosc Istebna
Zamawiajacy kod pocztowy 43470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 855 62 00
Zamawiajacy fax 33 855 62 00
Zamawiajacy email gzo.istebna@rekord.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji w Gminie Istebna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Gminny Zespół do spraw Oświaty w Istebnej
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.istebna.bip.info.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.istebna.bip.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Istebna, 43-470 Istebna 1000 pok. 216
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa 3 dygestoriów dla Szkół w Gminie Istebna
Numer referencyjny ZP-3/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 dygestoriów dla Szkół w Gminie Istebna w ramach realizacji projektu pn. Zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości wczesnej edukacji w Gminie Istebna, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na latach 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej dwa zamówienia lub ich części, polegające na dostawie dygestoriów na kwotę nie mniejszą niż - 10.000,00 złotych brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa-składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.
Zakresie warunkow udzialu 7.1.1. wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 6.2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ; 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.Karty techniczne zawierające rysunki i szczegółowy opis oferowanych urządzeń, z których jednoznacznie będą wynikać wszystkie parametry techniczne oferowanych urządzeń celem ich porównania z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty obejmujące elementy przedmiotu zamówienia, takie jak: karty techniczne zawierające szczegółowe opisy i rysunki zaoferowanych urządzeń, stanowią treść merytoryczną SIWZ i mają charakter bezwzględnie obowiązujący i muszą być wskazane w ofercie od początku, gdyż nie mogą podlegać zmianie, poprzez ich uzupełnianie przez Wykonawców. Dokumenty, o których mowa powyżej mają charakter treści oferty, rozumianej jako oświadczenie woli wykonawcy. Nieprzedłożenie tych dokumentów przy ofercie będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 „uPzp” – bez możliwości złożenia przez tego Wykonawcę tych dokumentów po upływie terminu składania ofert. 4.Formularz cenowy z określeniem typu oraz producentów zaoferowanych urządzeń. 5.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 8 do SIWZ 6.6.3.6. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona pisemnie w języku polskim. Wszelkie dokumenty obcojęzyczne załączone do oferty musza być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)