Dostawa artykułów mleczarskich - nabiału

Publication date 2018-03-22
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Miejscowość Olsztynek
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535003-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Masło Extra 200g 82% tł. Naturalne, b.dodatku tłuszczu roslinnego kg 2 600
2. Śmietana 18% ukw. w opakowaniu 400g kub. szt. 700
3 Śmietana 18% UHT w opakowaniu 1l l 1 000
4 Mleko 2% folia 5L l 26 000
5 Ser topiony typu (zegary) Hohland 0,200 g po 8szt. w pudełku.wielosmakowy min.75% masy sera podstawowego kg 85
6 Twaróg półtłusty krajanka kg 1 300
7 Twaróg półtłusty kostka 200g kg 600
8 Ser twardy półtłusty z mleka pasteryzowanego, podpuszczkowego bez konserwantów, barwników, tłuszczu roślinnego, mleka w proszku, skrobi i lecytyny sojowej „Edamski” kg 250
8a „Gouda” kg 270
8b „Mazdamer” kg 200
9 Jogurty owocowe 150g skład: mleko pasteryzowane żywe kultury bakteryjne, naturalny wsad owocowy min.5-12% , bez konserwantów tł.roślinnego i aspartamu, niskosłodzony szt. 5 000
10 Jogurt Naturalny150 skład:mleko, kultury bakterii szt. 5 000
11 Mleko b/laktozy l 20
12 Masło b/laktozy kg 5
13 Ser b/laktozy kg 5

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d9dec86-f395-4312-a1db-1ca7783ad529
Biuletyn 535003-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce
Regon 29623600000
Zamawiajacy adres ulica Ameryka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Olsztynek
Zamawiajacy kod pocztowy 11015
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 5194867, 5194810
Zamawiajacy fax 895 194 813
Zamawiajacy email szpital@ameryka.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.ameryka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów mleczarskich - nabiału
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1 Masło Extra 200g 82% tł. Naturalne, b.dodatku tłuszczu roslinnego kg 2 600 2. Śmietana 18% ukw. w opakowaniu 400g kub. szt. 700 3 Śmietana 18% UHT w opakowaniu 1l l 1 000 4 Mleko 2% folia 5L l 26 000 5 Ser topiony typu (zegary) Hohland 0,200 g po 8szt. w pudełku.wielosmakowy min.75% masy sera podstawowego kg 85 6 Twaróg półtłusty krajanka kg 1 300 7 Twaróg półtłusty kostka 200g kg 600 8 Ser twardy półtłusty z mleka pasteryzowanego, podpuszczkowego bez konserwantów, barwników, tłuszczu roślinnego, mleka w proszku, skrobi i lecytyny sojowej „Edamski” kg 250 8a „Gouda” kg 270 8b „Mazdamer” kg 200 9 Jogurty owocowe 150g skład: mleko pasteryzowane żywe kultury bakteryjne, naturalny wsad owocowy min.5-12% , bez konserwantów tł.roślinnego i aspartamu, niskosłodzony szt. 5 000 10 Jogurt Naturalny150 skład:mleko, kultury bakterii szt. 5 000 11 Mleko b/laktozy l 20 12 Masło b/laktozy kg 5 13 Ser b/laktozy kg 5
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Druk kalkulacja zamówienia – wg Załącznika Nr 4 do SIWZ,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany umowy oraz przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności i uwarunkowań, których strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, potwierdzonej protokołem przyjęcia PZ i na dokumencie WZ. W razie wątpliwości należy poczytywać, że odstąpienie z powyższych względów nastąpiło bez winy którejkolwiek ze Stron.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKIM
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)