Kompleksowa dostawa pracowni językowej do nauki języka angielskiego i niemieckiego

Publication date 2018-03-22
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534804-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa pracowni językowej do nauki języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu „Staże zawodowe i organizacja pracowni dla uczniów Technikum Gazowniczego i Technikum Urządzeń Sanitarnych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi. Wykonawca w ramach realizacji winien:
3.1.1 Zaprojektować pracownię językową (w tym niezbędne meble, urządzenia i inne wyposażenie) uwzględniając wymiary sali, a także zapewnienie maksymalnej ergonomii pracy nauczyciela oraz 16 uczniów.
3.1.2 Uwzględnić i wykorzystać sprzęt, którym dysponuje zamawiający, a który został zakupiony na potrzeby przedmiotowej pracowni językowej w ramach innego postępowania przetargowego.
3.1.3 Dostarczyć pozostałe wymagane elementy pracowni niezbędne do jej uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania (w szczególności meble, oprogramowanie, sprzęt, akcesoria)
3.1.4 Uruchomić pracownię oraz przeszkolić nauczycieli z obsługi urządzeń oraz oprogramowania.
3.2 CPV:
3.2.1 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego
3.2.2 30200000-1 Urządzenia komputerowe
3.2.3 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
3.2.4 39162000-5 Pomoce naukowe
3.2.5 39160000-1 Meble szkolne
3.2.6 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e67bfe6-2f8e-43f1-a0eb-d105e9c82326
Biuletyn 534804-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi
Regon 000180999
Zamawiajacy adres ulica Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 159/163
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-315
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48426740275
Zamawiajacy email zsp3@mnc.pl, zsp3@szkoly.lodz.pl
Adres strony url http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu [wszelka numeracja w treści ogłoszenia zgodna z SIWZ] 2.3 Zamówienie dofinansowane w ramach projektu pn.: „Staże zawodowe i organizacja pracowni dla uczniów Technikum Gazowniczego i Technikum Urządzeń Sanitarnych” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa XI. Edukacja, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Poddziałanie XI.3.1 Kształcenie zawodowe, umowa nr RPLD.11.03.01-10-0068/16-00 z dnia 05.01.2017r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 15.2 Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego tj. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi ul Kilińskiego 159/163 90-315 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa dostawa pracowni językowej do nauki języka angielskiego i niemieckiego
Numer referencyjny ZSP3/RPO/12/03/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa dostawa pracowni językowej do nauki języka angielskiego i niemieckiego w ramach projektu „Staże zawodowe i organizacja pracowni dla uczniów Technikum Gazowniczego i Technikum Urządzeń Sanitarnych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi. Wykonawca w ramach realizacji winien: 3.1.1 Zaprojektować pracownię językową (w tym niezbędne meble, urządzenia i inne wyposażenie) uwzględniając wymiary sali, a także zapewnienie maksymalnej ergonomii pracy nauczyciela oraz 16 uczniów. 3.1.2 Uwzględnić i wykorzystać sprzęt, którym dysponuje zamawiający, a który został zakupiony na potrzeby przedmiotowej pracowni językowej w ramach innego postępowania przetargowego. 3.1.3 Dostarczyć pozostałe wymagane elementy pracowni niezbędne do jej uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania (w szczególności meble, oprogramowanie, sprzęt, akcesoria) 3.1.4 Uruchomić pracownię oraz przeszkolić nauczycieli z obsługi urządzeń oraz oprogramowania. 3.2 CPV: 3.2.1 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 3.2.2 30200000-1 Urządzenia komputerowe 3.2.3 30230000-0 Sprzęt związany z komputerami 3.2.4 39162000-5 Pomoce naukowe 3.2.5 39160000-1 Meble szkolne 3.2.6 51600000-8 Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe, a zasady realizacji zamówienia w Załączniku nr 5 - Wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje takiego warunku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje takiego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje takiego warunku
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie precyzuje takiego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje takiego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.2 Zamawiający nie żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.1 SIWZ. 8.2.3 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert http://www.bip.zsp3lodz.wikom.pl/?url=przetargi/25,zamowienia-publiczne.html (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), i zapoznania się z nazwami / firmami Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zobowiązany jest przedłożyć karty katalogowe / specyfikacje techniczne potwierdzające, że oferowane sprzęty / urządzenia spełniają wymagania zamawiającego: 8.4.1 Jednostka centralna systemu 8.4.2 Oprogramowanie sterujące PC 8.4.3 Oprogramowanie magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy 8.4.4 Wysokiej jakości słuchawki z mikrofonem 8.4.5 Krzesło nauczyciela 8.4.6 Krzesło uczniowskie 8.4.7 Tablica ceramiczna sucho ścieralna 8.4.8 Pulpit ucznia (wyposażenie dodatkowe – jeżeli zaoferowano)
Inne dokumenty niewymienione nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian w treści niniejszej umowy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: 1) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy i nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę; 2) gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu komputerowego, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na komponenty nie gorsze niż zaoferowane; 3) doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 4) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 5) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 6) możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; 7) nastąpi zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, osób kontaktowych itp.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie przewiduje: 21.1.1 zawarcia umowy ramowej, 21.1.2 składania ofert wariantowych, 21.1.3 rozliczania w walutach obcych, 21.1.4 aukcji elektronicznej, 21.1.5 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 21.1.6 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria zaoferowanie Pulpitów ucznia
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)