Dostawa wyposażenia multimedialnego ramach realizacji zadania: „Rozbudowa oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Targoszynie celem utworzenia zespołu przedszkolnego wraz z salą gier i zabaw”

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Gmina Mściwojów
Miejscowość Mściwojów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535481-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego stanowiącego pomoc dydaktyczną w ramach zadania: „Rozbudowa oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Targoszynie celem utworzenia zespołu przedszkolnego wraz z salą gier i zabaw” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do przedszkola w Targoszynie wraz z ustawieniem i montażem elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia został określony w „Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie multimedialne” stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c0b4f7e-5e57-4e28-9b2f-c1d1784ca111
Biuletyn 535481-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Mściwojów
Regon 39064741700000
Zamawiajacy adres ulica Mściwojów
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Mściwojów
Zamawiajacy kod pocztowy 59407
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 8728522 w. 22
Zamawiajacy email ug@msciwojow.pl
Adres strony url www.msciwojow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, Poddziałanie 7.1.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – OSI
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.msciwojow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 ze zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Mściwojów, 59-407 Mściwojów 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia multimedialnego ramach realizacji zadania: „Rozbudowa oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Targoszynie celem utworzenia zespołu przedszkolnego wraz z salą gier i zabaw”
Numer referencyjny OZP.271.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu multimedialnego stanowiącego pomoc dydaktyczną w ramach zadania: „Rozbudowa oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Targoszynie celem utworzenia zespołu przedszkolnego wraz z salą gier i zabaw” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego przez Unię Europejską przy udziale środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do przedszkola w Targoszynie wraz z ustawieniem i montażem elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia został określony w „Szczegółowym opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie multimedialne” stanowiącym załącznik Nr 5 do niniejszej siwz.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie-Załącznik nr 2 do siwz
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie-Załącznik nr 2 do siwz
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie-Załącznik nr 2 do siwz
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp;
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa. 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. (dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do siwz) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) W zakresie terminów wskazanych w umowie – w przypadku, gdy dochowanie pierwotnie wskazanych terminów jest z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niemożliwe lub wiązać się może z poważną szkodą po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. Dotyczy to w szczególności zaistnienia zdarzeń, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy, wystąpienia siły wyższej, działania osób trzecich niezależnych od stron umowy; 2) W zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT o różnicę pomiędzy stawką obowiązującą w chwili podpisania umowy, a stawką po zmianie; 3) W zakresie osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji umowy, o ile są one personalnie w umowie wskazane. 2. Zmiana podmiotowa umowy dopuszczalna będzie także wówczas, gdy: 1) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, 2) dotychczasowego wykonawcę zastąpić ma nowy wykonawca w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 3. Powyższe warunki zmiany umowy nie uchybiają pozostałym warunkom aneksowania określonym w art. 144 ust. 1 ustawy pzp. 4. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na wykonane dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)