Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-03 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535888-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów
eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w
Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych, przez okres trwania umowy. 2. Dostawy będą realizowane
sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego raz na 2 miesiące.
Wielkość każdej partii dostawy materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z bieżących potrzeb
Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37b13093-c83c-4076-89e9-0fbc67150b32
Biuletyn 535888-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
Regon 000000419
Zamawiajacy adres ulica Stoisława
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon +48914849694
Zamawiajacy fax +91914849664
Zamawiajacy email przetargi@szczecin.po.gov.pl
Adres strony url www.szczecin.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szczecin.po.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szczecin.po.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Prokuratura Okręgowa w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny PO VII WB 261.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących będących na wyposażeniu Prokuratury Okręgowej w Szczecinie i jej jednostek organizacyjnych, przez okres trwania umowy. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, do siedzib poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego raz na 2 miesiące. Wielkość każdej partii dostawy materiałów eksploatacyjnych wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zleceń.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 dostawy podobne. Za jedną dostawę podobną Zamawiający uzna umowę, na podstawie której Wykonawca realizował dostawę materiałów eksploatacyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Przez materiały eksploatacyjne zamawiający rozumie: tonery, bębny, tusze, głowice drukujące do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych (w tym kserokopiarek). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz; ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność o oryginałem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis produktów równoważnych – jeżeli Wykonawca przewiduje ich zastosowanie w przypadku, o którym mowa w rozdziale II SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 ppkt 1 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 ppkt 2 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 3 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) wykaz ilościowo-wartościowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ wraz z podaniem producenta i symbolu towaru w przypadku oferowania produktów równoważnych; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 0000 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)