sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych

Publication date 2018-03-23
End date 2018-04-09 00:00:00
Instytucja Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534851-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d2205a9-877b-4ff4-be18-a2b7b30aa17b
Biuletyn 534851-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
Regon 1642182900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Marszałkowska
Zamawiajacy adres numer domu 82
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00517
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 553 91 12
Zamawiajacy fax 22 553 99 97
Zamawiajacy email gospodarczy@warszawa-srodmiescie.sr.gov.pl
Adres strony url http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykul/975/1160/sad-rejonowy-dla-warszawy-srodmiescia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sąd powszechny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1036/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1036/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, Oddział Gospodarczy, ul. Marszałkowska 82, 00 – 517 Warszawa, pok. 141
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny ZP/SR/2/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętym postępowaniem jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej trzy dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faksów oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w oryginale; 2. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785 z późn.zm.) - w oryginale; 3. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - w oryginale; 5. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 7. aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, których zrealizowana wartość (każdej z umów dostawy z osobna - także tych obecnie realizowanych) na dzień składania ofert jest nie mniejsza niż 300.000,00 złotych brutto, na wzorze stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że materiały zaproponowane przez Wykonawcę są zalecane albo aprobowane przez producentów poszczególnych urządzeń Wykonawca, w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych innych niż materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń, przedstawi dowody potwierdzające kompatybilność oferowanego materiału eksploatacyjnego z zaleceniami dotyczącymi materiałów własnych producenta urządzenia. Zamawiający wymaga od Wykonawców, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych przedłożenia, na żądanie Zamawiającego, opisu ze szczegółową specyfikacją produktu wraz z analizą porównawczą, z której to specyfikacji będzie jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe niż określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w zakresie wydajności (ilości wykonanych kopii) dokument specyfikacji produktu równoważnego przedstawiony przez Wykonawcę zawierał potwierdzenie wydajności tego produktu zbadane zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi opis ze szczegółową specyfikacją produktu wraz z analizą porównawczą wszystkich parametrów technicznych, jakościowych produktu równoważnego w stosunku do asortymentu wskazanego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1. kopia dowodu wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna); 2. pełnomocnictwo, jeśli jest wymagane-składane w oryginale
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 9 kwietnia 2018 roku, do godz. 10:00. Pozostałe informacje nt. wadium znajdują się w Rozdziale V SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W warunkach określonych w art. 144 ust. 1 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie po stronie Wykonawcy wyłącznie jedynie w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
IV 4 4 data 2018-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Rodzaj materiałów eksploatacyjnych
Znaczenie 45,00
  
Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)